marish schreef: Waar moet ik op letten als ik hier één koop die ik daar wil gebruiken?
Marijke
Het hangt er vanaf. Als je in NL of BE een triband telefoon koopt kan je hier alleen op de netwerken van AT&T en Tmobile bellen (waarbij te niet vanzelfsprekend is dat 3G ook werkt). Verizon en Sprint gebruiken een andere technologie dan de europese netwerken.
Ik heb hele slechte ervaringen met AT%T, de slogan is 'more bars in more places' maar daar lacht men hier om. De enige reden waarom mensen AT&T kiezen is de iPhone. De iPhone kan je tegenwoordig alleen maar kopen als je een social security number hebt en zal dus geen optie zijn.
Zowel AT&T als Tmobile (heb ik zelf nu een abo bij en is een stuk beter dan ATT) hebben op hun prepaid kaarten de mogelijkheid om ook data te doen. Ik meen dat je bij ATT databundels kan kopen of het maandelijks af kan kopen voor een bepaald bedrag.
Vergeet niet dat je hier ook betaalt wanneer je een gesprek beantwoord of wanneer je een sms binnenkrijgt dus het gaat er niet alleen om hoeveel jij belt.