Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bagage regelementen en invoeren van souvenirs?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
kermit77
Amerika-ontdekker

bagage regelementen en invoeren van souvenirs?

Bericht door kermit77 »

Hallo mensen,

4 Oktober as gaat het dan echt gebeuren... Ik ga naar de states voor een vakantie! :dance: Yay lol.

Paspoort geregeld en zojuist ook het formulier ingevuld voor het visa waiver program, alles in orde... Het enigste waar ik mij nu nog een beetje zorgen over maak zijn de regelementen aangaande mijn bagage en cadeautjes die ik mee wil nemen.

Ik begrijp dat je (hand)bagage maar zo en zoveel kilo mag wegen en een bepaald maximaal formaat moet hebben? Ook wil ik graag "Hollandse" spulletjes meenemen zoals een doosje chocola en een zak drop...dat soort dingetjes. Kan dit gewoon?

Oh, en hoe veel eerder vantevoren zorgen jullie dat je op schiphol staat voor vertrek? Ik hoor drie uur minstens?

Als iemand een link heeft naar een website waar dit soort zaken haarfijn uitgelegd worden zou ik dat graag horen :roll:

Groetjes,
Richard
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: bagage regelementen en invoeren van souvenirs?

Bericht door Martin & Marianne »

Richard, de meeste antwoorden zul je op het forum kunnen vinden, probeer de zoekfunctie maar eens.
Voor vragen over bagagegewicht moet je bij je luchtvaartmaatschappij kijken, dat kan per maatschappij verschillen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer