Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
parking ticket.
parking ticket.
Na een mooie reis natuurlijk een minpuntje die we uiteindelijk totaal vergeten zijn.
Wij hadden een rental car voor ons reis door de VS (zuidwesten)
Toen we aankwamen in Venice (ca) konden wij onze auto parkeren gratis en pas de volgende dag (ochtend) aan de parkeermeter betalen.
uiteraard na een vermoeide vlucht,vrij lang geslapen...en de volgende ochtend opstaan en merken dat onze tijd verstreken is met als gevolg een parking ticket te hebben van 50$.
Proberen uitzoeken hoe deze te betalen en teweten komen dat we nog 3 weken de tijd hebben om te betalen.
Zoals je al kon raden was uitstellen niet zo'n slim plan,want we waren op het einde van onze reis eveneens vergeten dat we nog met een ticket van 50$ op zak zaten.
De vraag is: Heeft dit grote invloed als ik terug naar de VS wil reizen ?
De auto stond op de naam van de passagier,ik was medepassagier en mocht zelf het voertuig niet besturen.
Heeft dit dan een even grote invloed op mij als ik het land terug in wil ?
Ik zou het eventueel nog willen betalen met de reden dat ik heel graag nog terug wil keren,de persoon die mee was wil het liever laten zoals het is.
Wij hadden een rental car voor ons reis door de VS (zuidwesten)
Toen we aankwamen in Venice (ca) konden wij onze auto parkeren gratis en pas de volgende dag (ochtend) aan de parkeermeter betalen.
uiteraard na een vermoeide vlucht,vrij lang geslapen...en de volgende ochtend opstaan en merken dat onze tijd verstreken is met als gevolg een parking ticket te hebben van 50$.
Proberen uitzoeken hoe deze te betalen en teweten komen dat we nog 3 weken de tijd hebben om te betalen.
Zoals je al kon raden was uitstellen niet zo'n slim plan,want we waren op het einde van onze reis eveneens vergeten dat we nog met een ticket van 50$ op zak zaten.
De vraag is: Heeft dit grote invloed als ik terug naar de VS wil reizen ?
De auto stond op de naam van de passagier,ik was medepassagier en mocht zelf het voertuig niet besturen.
Heeft dit dan een even grote invloed op mij als ik het land terug in wil ?
Ik zou het eventueel nog willen betalen met de reden dat ik heel graag nog terug wil keren,de persoon die mee was wil het liever laten zoals het is.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: parking ticket.
Als jullie in een huurauto reden heb je grote kans dat je de boete nog wel toegestuurd krijgt van de verhuurmaatschappij.
Of dat ze je creditcard ermee belasten.
Marjon
Of dat ze je creditcard ermee belasten.
Marjon
ah ok,dat is geen probleem dan.
we zijn uiteindelijk wel bereid dit te betalen.
we zijn uiteindelijk wel bereid dit te betalen.
-
Remski
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Geen idee of er consequenties zullen zijn. Zolang het verhuurbedrijf de boete niet van jullie creditcard afboekt zal je er sowieso wel goed vanaf komen. Zij zijn ook de enigen die vooralsnog jullie namen hebben.
Ik heb vorige maand een boete voor te hard rijden gekregen in Washington state (of beter gezegd: een van mijn medereizigers kreeg de boete). Ze reed 84 mph terwijl daar slechts 60 mph was toegestaan ivm werkzaamheden. Het was al donker en ze lette niet goed op. Hoppakee, $355 dollar armer (we hebben het bedrag uiteindelijk met z'n 5-en betaald)! De boete moest via een cheque binnen 30 dagen betaald worden aan de county waarin de boete uitgeschreven was. Deze cheque hebben we later vanuit Sacramento opgestuurd. Online hebben we gezien dat 'ie is aangekomen, maar we hebben er verder nooit meer iets van vernomen...
Ik heb vorige maand een boete voor te hard rijden gekregen in Washington state (of beter gezegd: een van mijn medereizigers kreeg de boete). Ze reed 84 mph terwijl daar slechts 60 mph was toegestaan ivm werkzaamheden. Het was al donker en ze lette niet goed op. Hoppakee, $355 dollar armer (we hebben het bedrag uiteindelijk met z'n 5-en betaald)! De boete moest via een cheque binnen 30 dagen betaald worden aan de county waarin de boete uitgeschreven was. Deze cheque hebben we later vanuit Sacramento opgestuurd. Online hebben we gezien dat 'ie is aangekomen, maar we hebben er verder nooit meer iets van vernomen...
Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Ik heb ooit in Miami een parking ticket gekregen en net als jij vergeten te betalen. Een aantal maanden later werd mijn credit card door Avis belast voor de boete plus hun administratieve kosten. Dit voorval heeft nooit gevolgen gehad voor het bezoeken van America.
Wellicht heb je nog de mogelijkheid om het ticket online te betalen bij de county waar het ticket is uitgeschreven. Bij sommige counties is dat mogelijk.
Succes
Wellicht heb je nog de mogelijkheid om het ticket online te betalen bij de county waar het ticket is uitgeschreven. Bij sommige counties is dat mogelijk.
Succes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 27457 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve