Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat doe je onderweg in het vliegtuig?
Wat doe je onderweg in het vliegtuig?
Hallo allemaal,
Nog 4.5 maand en dan komt mijn eerste trip USA eraan.
Maar wat ik me afvraag, wat doen jullie in het vliegtuig?
Ik had gedacht van een minilaptop mee te nemen, maar blijkbaar is er geen stroomvoorziening aan boord van het vliegtuig.
Dus dat valt dan blijkbaar uit het vliegtuig
Iemand leuke voorstellen???
PS De trip gaat naar de westkust met tussenstop in Philadelphia
Nog 4.5 maand en dan komt mijn eerste trip USA eraan.
Maar wat ik me afvraag, wat doen jullie in het vliegtuig?
Ik had gedacht van een minilaptop mee te nemen, maar blijkbaar is er geen stroomvoorziening aan boord van het vliegtuig.
Dus dat valt dan blijkbaar uit het vliegtuig
Iemand leuke voorstellen???
PS De trip gaat naar de westkust met tussenstop in Philadelphia
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Wat doe je onderweg in het vliegtuig???
Lezen, slapen, films kijken (die zijn er int vliegtuig), muziek luisteren, naar buiten kijken mits dat mogelijk is, babbelen met de mensen naast je mits zij daar ook zin in hebben, een verhaaltje schrijven...
Voor een film ben ik niet geduldig genoeg en slapen lukt me nooit.
Naast wat kruiswoordpuzzels gaat een Nintendo DS mee, met Brain Training, Patience en nog wat gedoe.
Groetjes,
Paul
Naast wat kruiswoordpuzzels gaat een Nintendo DS mee, met Brain Training, Patience en nog wat gedoe.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik slaap vaak al voor opstijgen 

Texas Boy schreef:Ik slaap vaak al voor opstijgen

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vliegen,en zeker zo'n lange afstand, kan gruwelijk saai zijn.
Ik lees veel,kijk misschien een film,doe een spelletje op mijn iPhone,en slaap soms een beetje, hoewel me dat meestal niet lukt.
Overigens zijn er wel vliegtuigen met stroomvoorziening voor je laptop hoor, ik vloog deze maand met Continental,en daar heb je gewoon een stopcontact voor een lader.
Ik lees veel,kijk misschien een film,doe een spelletje op mijn iPhone,en slaap soms een beetje, hoewel me dat meestal niet lukt.
Overigens zijn er wel vliegtuigen met stroomvoorziening voor je laptop hoor, ik vloog deze maand met Continental,en daar heb je gewoon een stopcontact voor een lader.
Ik zorg ervoor dat ik met een maatschappij vliegt die individuele tv schermpjes heeft, zodat ik een uur of 8 aan films kan kijken
Daarnaast lees ik ook tijdschriften en boeken tijdens het vliegen 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Telefoon aan? Dat mag niet!Pete.Z schreef:Vliegen,en zeker zo'n lange afstand, kan gruwelijk saai zijn.
Ik lees veel,kijk misschien een film,doe een spelletje op mijn iPhone
Vliegen is een vervelende bezigheid. Huilende kinderen, A/C systemen staan te koud of niet aan, te weinig beenruimte, smakeloos eten. Ik probeer zoveel mogelijk te slapen om hier aan te ontkomen.Fly Fort schreef:Is het dan zo saai aan boord???
-
- Amerika-expert
lezen, slapen, film kijken, en me vervelen
Slapen, filmpjes kijken.
Maar zelf spelletjes verzinnen is ook leuk hoor. Tel bijvoorbeeld hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van het toilet, of hoe vaak de stewardessen op en neer lopen. Ook altijd leuk om de stewardessen lastig te vallen met allerlei onzinnige vragen over producten in de belasting-vrije catalogus, producten die je toch niet gaat kopen maar dat hoeven ze niet te weten.
Ook altijd leuk om de reactie te zien als je ze vraagt waarom het navigatie-programma in je laptop of mobiele telefoon een hele andere route laat zien dan de route die de piloot neemt.
Als je niet te verlegen bent, zet dan wat nummers van buitenlandse artiesten op je MP3 speler (Italiaans, Spaans, allerlei talen die je zelf niet spreekt in ieder geval) en probeer ze mee te bleren tijdens de vlucht.
Maar zelf spelletjes verzinnen is ook leuk hoor. Tel bijvoorbeeld hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van het toilet, of hoe vaak de stewardessen op en neer lopen. Ook altijd leuk om de stewardessen lastig te vallen met allerlei onzinnige vragen over producten in de belasting-vrije catalogus, producten die je toch niet gaat kopen maar dat hoeven ze niet te weten.
Ook altijd leuk om de reactie te zien als je ze vraagt waarom het navigatie-programma in je laptop of mobiele telefoon een hele andere route laat zien dan de route die de piloot neemt.
Als je niet te verlegen bent, zet dan wat nummers van buitenlandse artiesten op je MP3 speler (Italiaans, Spaans, allerlei talen die je zelf niet spreekt in ieder geval) en probeer ze mee te bleren tijdens de vlucht.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jawel, hoor, zolang je het telefoongedeelte maar uit hebt gezet. Alle moderne telefoons hebben die mogelijkheid.Texas Boy schreef:Telefoon aan? Dat mag niet!Pete.Z schreef:Vliegen,en zeker zo'n lange afstand, kan gruwelijk saai zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Meestal neem ik een goed boek mee, luister ik naar muziek op mijn Ipod en kijk ik een film.
Echt slapen lukt me niet maar soms dommel ik wat in. Ik probeer niet te vaak op mijn horloge te kijken.
De ene keer vind ik het heel snel gaan en de andere keer komt er geen eind gaan.
Echt slapen lukt me niet maar soms dommel ik wat in. Ik probeer niet te vaak op mijn horloge te kijken.
De ene keer vind ik het heel snel gaan en de andere keer komt er geen eind gaan.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er een keer onderweg achter gekomen dat ik mijn telefoon nog aan stond, zat toen ergens halverwege Amsterdam en Shanghai... schaamde me rot, en hoopte echt dat niemand het door had haha.Petra/VS schreef:Jawel, hoor, zolang je het telefoongedeelte maar uit hebt gezet. Alle moderne telefoons hebben die mogelijkheid.Texas Boy schreef:Telefoon aan? Dat mag niet!
Anyways, on-topic: In het vliegtuig ben ik of een film aan het kijken, of ik ben rondjes aan het lopen (althans op de lange internationale vluchten en de vlucht van HI naar het vaste land dan).. in de korte binnenlandse vluchten doe ik eigenlijk vrij weinig omdat er niets qua entertainment is, soms zit ik een filmpje op mijn Zen te kijken maar daar houdt het dan ook bij op.
Ik doe meestal mijn cryptogrammetjes. Heb tegenwoordig ook een iPhone dus kan wel even leuk spelletje gaan zoeken. 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vaak kom ik in tijdschriften, het internet of in de krant artikels tegen die ik wel zou willen lezen, maar die niet dringend zijn omdat ze eerder algemeen van aard zijn (en dus niet super aktueel). Een tijdje voor ik ga reizen, scheur ik die dingen uit en steek die in een map. En op het vliegtuig lees ik dus dingen uit die map. Zeer afwisselende artikelen, het kan gaan over de wereldeconomie, maar ook over pedagogie of over chemie tijdens het kookproces of zo. Als ik het dan gelezen heb, dan werp ik het weg, dus ik moet die map niet heel mijn reis meesleuren. En ik kan precies datgene uitkiezen wat mij op dat moment aanstaat.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hier ook voornamelijk lezen en filmpjes kijken..
Dat rondlopen is mij nog nooit gelukt. Typisch komen die stewardessen langs met dat onmogelijke karretje en dan moet je dus (zowat) bij iemand op schoot kruipen om ze d'r langs te laten.
Dat van die airco had ik de terugvlucht van Houston naar Amsterdam. Het was echt stervens koud.
Heb ongelogen 4 dekentjes over gehad en lag te bibberen in mijn stoel.
Je begrijpt; van slapen kwam natuurlijk niks
Dat rondlopen is mij nog nooit gelukt. Typisch komen die stewardessen langs met dat onmogelijke karretje en dan moet je dus (zowat) bij iemand op schoot kruipen om ze d'r langs te laten.
Dat van die airco had ik de terugvlucht van Houston naar Amsterdam. Het was echt stervens koud.
Heb ongelogen 4 dekentjes over gehad en lag te bibberen in mijn stoel.
Je begrijpt; van slapen kwam natuurlijk niks

Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er mag zoveel niet.....Texas Boy schreef:Telefoon aan? Dat mag niet!Pete.Z schreef:Vliegen,en zeker zo'n lange afstand, kan gruwelijk saai zijn.

Ik kreeg trouwens op de terugreis 2 weken geleden boven Canada een sms, "welkom in Canada" met de beltarieven erin.
Was ik dus vergeten de iPhone op vliegtuig stand te zetten, maar kon wel direct zien dat de ontvangst prima is.

Re: Wat doe je onderweg in het vliegtuig?
Meer dan een boek lezen of een cryptogrammetje maken doe ik niet. De films kunnen me nooit zo boeien. Ik houd van spannende films en die draaien ze niet in het vliegtuig. Er zijn reisversies van spelletjes als bijv. scrabble te koop.
Tip: neem een spannend boek mee waarin je thuis al begonnen bent, dan wil je het graag uitlezen. In een splinternieuw boek moet ik vaak helemaal inkomen.
Tip: neem een spannend boek mee waarin je thuis al begonnen bent, dan wil je het graag uitlezen. In een splinternieuw boek moet ik vaak helemaal inkomen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht