Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
internet 'met draad' in hotels?
internet 'met draad' in hotels?
Wij vertrekken binnenkort naar amerika en overwegen om een laptop mee te nemen. Het is echter een oud model en heeft dus nog geen draadloze modem. Op hotelsites staat vaak reclame over gratis draadloos internet. Nu vragen wij ons af of er ook 'dradig'
internet beschikbaar is bv. in de hotellobby. Zoniet kunnen we wat extra ballast thuis laten.
It is good to have an end to journey towards; but it is the journey that matters in the end.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: internet 'met draad' in hotels?
Je komt nog maar heel weinig 'internet met draad' tegen in de motels/hotels. Ik neem voor de zekerheid wel een kabeltje mee maar ga ervan uit dat op de plekken waar we internet hebben, dat allemaal draadloos is.
Roland
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kan je laptop wel USB aan? Of zit er een PCMCIA slot in? Dan kun je draadloos internet namelijk wel toevoegen aan je laptop.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Bennogr
- Amerika-expert
Goede oplossing. Mijn draadloze verbinding via Windows XP verdween op mysterieuze wijze van allebei mijn schootcomputers. In plaats van te gaan zitten prutsen met opnieuw installeren van XP heb ik toen voor $35 bij Wal Mart (of Best Buy, weet dat niet meer precies) een "vleugeltje" compleet met programma gekocht en hang die nu aan de computer. Voila: weer draadloos.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Geen enkele laptop heeft een draadloos modem, dat is ook niet nodig, het modemgedeelte wordt elders verzorgt.jenfosch schreef:Wij vertrekken binnenkort naar amerika en overwegen om een laptop mee te nemen. Het is echter een oud model en heeft dus nog geen draadloze modem.
Het gaat om een (draadloze) netwerkadaptor.
Voor ongeveer €20,00 koop je zo'n adaptor als insteekkaart of USBstick.
Als je nog met W98 werkt moet je niet te lang meer met de aanschaf wachten.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ok, bedankt. We gaan hem dan toch maar niet meenemen. Is eigenlijk een oude computer die het stilaan laat afweten en niet meer echt gebruikt wordt. Daarvoor nog een usb-adapter kopen (ook al is het eigenlijk geen geld) gaan we toch maar niet doen...
It is good to have an end to journey towards; but it is the journey that matters in the end.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht