Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mijn Obama ´08 sticker is kwijt!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Mijn Obama ´08 sticker is kwijt!

Bericht door thefreeze »

Tijdens onze vakantie in Juli/Aug heb ik op de laatste dag, sterker nog: op de allerlaatste luchthaven die we aandeden, een Obama ´08 sticker gekocht. Ik wilde er graag eentje hebben maar had ´m de hele vakantie niet gevonden. Ik had er ook geen bijzondere reden voor, maar ik vond het gewoon leuk om zo´n sticker te hebben.

Bij terugkomst heb ik hem op mijn koffer geplakt. Best leuk om te zien dat je ook in Europa daar best veel reacties op krijgt. Helaas was de pret van korte duur, want de sticker is op raadselachtige wijze van de koffer verdwenen op een vlucht van UK naar Nederland!

Wie wil er voor mij een nieuwe meenemen? Ik heb hem gekocht bij een winkeltje op de luchthaven van Chicago; ik meen bij Hudson. Kosten worden vergoed, maar dat spreekt voor zich.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west / FL, 2026 Texas en Deep South
Ad
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Mijn Obama ´08 sticker is kwijt!

Bericht door Ad »

Hallo,

Wij vertrekken aanstaande maandag naar Amerika en vliegen naar
Detroit. Als we een sticker vinden nemen we die wel voor je mee.
Wij zijn 25 okt. weer terug in Nederland. Als ik er een heb :D krijg je
wel bericht,

gr. Ad
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer