Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schemawijziging vlucht
Schemawijziging vlucht
Hallo,
Ik heb al even zitten zoeken maar ik vind geen antwoord op mijn vraag.
Onze oorspronkelijke terugvlucht was met 1 overstap in heatrow (BA) met 2u wachttijd. Blijkbaar is de route Londen - Brussel aangepast. Nu komen we aan rond 9u en we vertrekken naar Brussel rond 18u !!
Kan British airways dit zomaar doen? Een paar uurtjes wachten, geen probleem. Maar 9u is toch wel een beetje teveel van het goede vind ik. We hadden speciaal een vlucht uitgekozen met een redelijk overstaptijd, doen ze zoiets...
Ik heb al even zitten zoeken maar ik vind geen antwoord op mijn vraag.
Onze oorspronkelijke terugvlucht was met 1 overstap in heatrow (BA) met 2u wachttijd. Blijkbaar is de route Londen - Brussel aangepast. Nu komen we aan rond 9u en we vertrekken naar Brussel rond 18u !!
Kan British airways dit zomaar doen? Een paar uurtjes wachten, geen probleem. Maar 9u is toch wel een beetje teveel van het goede vind ik. We hadden speciaal een vlucht uitgekozen met een redelijk overstaptijd, doen ze zoiets...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 90
Re: Schemawijziging vlucht
Heb je de dienstregeling gecheckt op de website van BA ?
Op welke dag vlieg je ?
Op welke dag vlieg je ?
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Neen, vlucht geboekt via vliegtarieven.be/nl. We kregen een mailtje dat de vlucht gewijzigd was.
Heenvlucht is met AA op 11 juli, terugvlucht met BA op 2aug (aankomst londen 3aug).
Volgens vliegtarieven is de hele planning omver gegooid doordat BA de nieuwe terminal 5 in gebruik heeft genomen. Maar ik zie niet in waarom dat mijn probleem ineens moet zijn
Heenvlucht is met AA op 11 juli, terugvlucht met BA op 2aug (aankomst londen 3aug).
Volgens vliegtarieven is de hele planning omver gegooid doordat BA de nieuwe terminal 5 in gebruik heeft genomen. Maar ik zie niet in waarom dat mijn probleem ineens moet zijn

-
- Amerikafan
er zijn vluchten om 14.05 h en om 16.25 naar Brussel. Vluchten naar Brussel zijn vanuit terminal 5.
Vlucht om 12.40 h vliegt niet op zondag.
En daarvoor heb je een om 8.55 h, maar die is voor jou te vroeg.
Van waar vertrek je in de US ? vluchtnr ?
Vlucht om 12.40 h vliegt niet op zondag.
En daarvoor heb je een om 8.55 h, maar die is voor jou te vroeg.
Van waar vertrek je in de US ? vluchtnr ?
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
-
- Amerikafan
nog eventjes verder gezocht :
de vlucht op 14,05 h is overboekt in economy en de vlucht om 16,25 h is 3 X duurder dan de vlucht om 18.00 h.
Dus dat zal de verklaring zijn. Dit zou kunnen te maken hebben met het tarief dat jullie geboekt hebben. Ik veronderstel dat jullie een goedkoop tarief hebben, dat niet meer beschikbaar is op de 2 vroegere vluchten.
Maar eigenlijk zou dit inderdaad niet jullie probleem mogen zijn : jullie vragen geen verandering.
Het ganse verhaal over terminal 5 heeft er niks mee te maken denk ik.
de vlucht op 14,05 h is overboekt in economy en de vlucht om 16,25 h is 3 X duurder dan de vlucht om 18.00 h.
Dus dat zal de verklaring zijn. Dit zou kunnen te maken hebben met het tarief dat jullie geboekt hebben. Ik veronderstel dat jullie een goedkoop tarief hebben, dat niet meer beschikbaar is op de 2 vroegere vluchten.
Maar eigenlijk zou dit inderdaad niet jullie probleem mogen zijn : jullie vragen geen verandering.
Het ganse verhaal over terminal 5 heeft er niks mee te maken denk ik.
Vluchtnummer: BA0400
Vertrek: London Heathrow Arpt 18:00
London Heathrow GB Sunday, August 03, 2008
Ik zie net op mijn electronisch ticket dat dit niet is aangepast. Volgens dat ticket vertrekken we nog steeds om 10u50 =>
Het Reisschema en het Electronisch Ticketoverzicht zijn dus verschillend.
Vertrek: London Heathrow Arpt 18:00
London Heathrow GB Sunday, August 03, 2008
Ik zie net op mijn electronisch ticket dat dit niet is aangepast. Volgens dat ticket vertrekken we nog steeds om 10u50 =>
Sunday, Aug 03
British Airways - Flight 402 Confirmed
British Airways Reserveringsnummer: Unavailable
Van: London Heathrow Arpt London Heathrow, London Heathrow, GB (LHR) 10:50
Het Reisschema en het Electronisch Ticketoverzicht zijn dus verschillend.
-
- Amerikafan
vlucht 402 bestaat niet (meer) op 3 augustus.
Waarom bel je BA niet direct ?
Reservation and general enquiries + 32 (0)2 717 32 17 British Airways
09:00 - 18:00
Monday - Friday
09:00 - 14:00
Saturday
Als het werkelijk niet zou lukken : van als je aankomst in Heathrow, ga je naar connections center en vraag of je op een vroeger vlucht meekan. Dan doen ze niet meer moeilijk over tarieven en dergelijke.
Waarom bel je BA niet direct ?
Reservation and general enquiries + 32 (0)2 717 32 17 British Airways
09:00 - 18:00
Monday - Friday
09:00 - 14:00
Saturday
Als het werkelijk niet zou lukken : van als je aankomst in Heathrow, ga je naar connections center en vraag of je op een vroeger vlucht meekan. Dan doen ze niet meer moeilijk over tarieven en dergelijke.
Ja dat kan inderdaad kloppen, ik had onderstaand lijntje niet zien staan
Morgen maar eens naar BA bellen. Maar bij vliegtarieven hadden ze uit zichzelf (beweren ze) al contact opgenomen met BA en alles zou vol zitten, daarmee dat de laagste klasse moeten wachten zeker?2. Het Electronisch Ticketoverzicht toont geen wijziging van de reservering , schemawijzigingen of annuleringen nadat het Electronische Ticket is uitgegeven. Voor complete en actuele vluchtinformatie, kunt u gebruik maken van uw Travelport ViewTrip Reisschema.
-
- Amerikafan
Ja, vrees ik.ben_ schreef: Maar bij vliegtarieven hadden ze uit zichzelf (beweren ze) al contact opgenomen met BA en alles zou vol zitten, daarmee dat de laagste klasse moeten wachten zeker?
Zelfs met zogenaamde flexibele ticketen heb ik iets dergelijks al meegemaakt : enkele maanden geleden op een vlucht met Brussels Airlines van Goteborg naar Brussel : de tariefklasse was niet meer beschikbaar en ze wouden me enkel op een vroegere vlucht zetten als ik 200 Euro bijbetaalde. Vriendelijk bedankt.
En de echt volledig flexibele ticketen : economy of business, die hebben voorrang.
Spreek ook uit ondervinding : vlieg 4 à 5 keer per jaar naar US voor mijn werk : telkens business class : zeker 50 % van de vluchten verander ik : dag vroeger, dag later : kan altijd.
-
- Amerika-ontdekker
vliegwinkel.nl belde mij netjes en besprak met mij telefonisch evt alternatieven ivm een vluchtwijziging omdat door deze wijziging de overstaptijd te krap zou worden. Ze hebben mij toen overgeboekt naar een andere vlucht op zelfde dag met een overstap minder (2 ipv 3 ) en betere aansluitingen. Zo had ik dus uiteindelijk toch de vlucht die ik oorspronkelijk wilde maar die ik door prijsverschil te duur vond.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht