Is het nou zo dat we het beste wakker kunnen blijven totdat het in los angeles tijd is om te gaan slapen? (lokale tijd dus) en dus niet in het vliegtuig onderweg gaan slapen?
Nou hopelijk hebben jullie goede tips

toen ik vloog brussel - madrid- buenos aires - asuncion dimmen ze vanzelf het licht in het vliegtuig wanneer er zogezegd geslapen moet worden, en werkt wel hoor, ik viel in elk geval in slaapGuidoWater schreef:Dit jaar vliegen we voor het eerst zo ver dat we misschien een jatlag zouden kunnen krijgen. Nou vraag ik me af wat kun je nou het beste doen om dit te voorkomen? ons vliegtuig gaat vanaf schiphol om 12:00 en komt om 19:00 lokale tijd aan in Los angeles.
Is het nou zo dat we het beste wakker kunnen blijven totdat het in los angeles tijd is om te gaan slapen? (lokale tijd dus) en dus niet in het vliegtuig onderweg gaan slapen?
Nou hopelijk hebben jullie goede tips
is al zolang geleden dat ik zelfs niet meer weer of het een nachtvlucht was, hadden dan ook in totaal (alle vluchten bij elkaar) een 22uur vertraging....Annie schreef:Het dimmen van het licht gebeurd alleen op nachtvluchten, waarom zou je overdag willen slapen in een vliegtuig.
Voor je alle formaliteiten achter de rug hebt en in het hotel bent, wil je misschien nog iets eten en daarna is het gewoon bed tijd.
Zo doen wij het altijd.
Zijn de volgende morgen wel vroeg wakker, maar dan ben je ook lekker vroeg op pad.
Op de heen weg proberen wakker te blijven,ik doe wel een eens dutje hoor, en an lukt het me ook om toch s'nachts weer te slapen.GuidoWater schreef:Ok maar als ik onderweg naar los angeles ga slapen in het vliegtuig en dus niet meer moe ben als ik daar aan kom en ik dan gelijk naar bed zou moeten gaan heb ik dus een probleem?
ik moet dus lekker wakker blijven in het vliegtuig totdat ik in mijn hotel in LA ben en dan rond bed tijd lokale tijd daar gaan slapen?
En op de terug weg? dit is dan wel een nacht vlucht. Ik geloof dat we lokale tijd rond 05:00 hier in amsterdam aan komen denk dat een jetlag dan redelijk onvermijdelijk is of niet?
Ik houd hier persoonlijk niet van! Ik kan dan niet van de laatste dag van de vakantie genieten omdat ik weet dat ik morgen weer moet werken. Ik wil liever in alle rust uitpakken, de was doen en bijkomen en DAN pas weer werken...... het hoeft maar een dagje te zijn hoor..... maar meteen de dag na aankomst vind ik niet prettigAnnie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Ik had het zo gepland dat ik pas om 19.00 of 21.00 moest gaan werken, dus was ik de hele dag nog vrij,om uit te pakken, de was te doen en de boodschappen.phillybilly schreef:Ik houd hier persoonlijk niet van! Ik kan dan niet van de laatste dag van de vakantie genieten omdat ik weet dat ik morgen weer moet werken. Ik wil liever in alle rust uitpakken, de was doen en bijkomen en DAN pas weer werken...... het hoeft maar een dagje te zijn hoor..... maar meteen de dag na aankomst vind ik niet prettigAnnie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Afgelopen oktober is mij dit ook heel goed bevallen. We kwamen in de namiddag van een zondag weer thuis en op maandagochtend stond ik om 06.00 uur weer op om naar mijn werk te gaan. Hele dag nergens last van gehad, ook niet de dagen erna.Annie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Heb ik al 2x gedaan en had weinig last van jetlag.
Oh, ik vind dat helemaal niks.Annie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Dan hoop ik maar dat dat dit jaar voor ons ook gaat werken. Wij komen op maandag terug en dinsdag moeten we allemaal weer werken en naar schoolCoyote schreef:Afgelopen oktober is mij dit ook heel goed bevallen. We kwamen in de namiddag van een zondag weer thuis en op maandagochtend stond ik om 06.00 uur weer op om naar mijn werk te gaan. Hele dag nergens last van gehad, ook niet de dagen erna.Annie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Heb ik al 2x gedaan en had weinig last van jetlag.![]()
Ja dat is waar. Tijdens mijn twee Amerika-vakanties had ik bijna een week vrijgenomen om bij te komen, maar dat ging echt niet goed hoor. 's Nachts klaar wakker. Ik heb die hele week last gehad van de jetlag.Annie schreef:Weet je wat ook helpt, de ander dag meteen gaan werken.
Oew, dat lijkt me wel heel eng hoor !!Vegasgirl schreef:direct vanuit Schiphol nr zijn werk....![]()