Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
thedude
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 jun 2008, 21:31

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door thedude »

Ik moet mijn Jeep ook midden in de nacht inleveren bij Dollar op LAX. Nu vraag ik me af hoe dat zit met netjes achterlaten want we hebben 3 weken in gereden waarvan zo een 200 km offroad dus auto is binnen en buiten behoorlijk smerig :D Moet ik het carwashen en binnen opruimen als ik niet wil dat ik straks een of andere rare charge op mn creditcard zie verschijnen?
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Rob »

Bij ons zag de Hummer er na 1 dag huur uit of we er vier weken mee door de rimboe hadden gereden, maar toen ik hem na 24 uur huur weer inleverde gaf dat geen problemen, dat was bij Hertz Las Vegas maar ga er van uit dat het ook bij andere verhuurders geen problemen geeft.
Bij aanvang huur was hij wit bij inleveren roze/rood :)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Coyote »

thedude schreef:Nu vraag ik me af hoe dat zit met netjes achterlaten want we hebben 3 weken in gereden waarvan zo een 200 km offroad dus auto is binnen en buiten behoorlijk smerig :D Moet ik het carwashen en binnen opruimen als ik niet wil dat ik straks een of andere rare charge op mn creditcard zie verschijnen?
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het beleid van de autoverhuurbedrijven is. Zelf zal ik een auto nooit zo smerig ineleveren. Ik houd er sowieso niet van om er zo mee rond te rijden. Tijdens mijn vakanties was ik de huurauto dan ook minstens 1x. (Het oog wil immers ook wat :wink: ). Zeker als de auto eruit ziet zoals hieronder. Dat was tijdens onze rit afgelopen zomer over The Valley of the Gods Road. :mrgreen:

Afbeelding

Wil je het zekere voor het onzekere nemen, zorg er dan voor dat ie er netjes uitziet. Kom je later tenminste niet meer voor verrassingen te staan.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Harry »

Wij halen hem ook altijd even voor een paar dollar door de wasstraat.
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door vana »

Wij hebben hem na vier weken gewoon onder het stof ingeleverd. Niemand die er iets van zegt.
De auto wordt door de verhuurmaatschappij toch weer helemaal gereinigd voordat ze hem opnieuw verhuren.

Het inleveren ging bij ons supersnel in Vancouver. Wij kwamen aanrijden, er stond een hele rij auto's dus ik vreesde het ergste.
Maar ze liepen gewoon de rij langs met een scanner en we waren binnen een paar minuten klaar.

Marjon
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door kastelke »

Wij hebben de auto onderweg een keer gewassen, en ook nog de dag vooraleer we hem inleverden. Tevens gestofzuigd van binnen.
We leverden in bij National in Vancouver, men heeft niet eens om de wagen heen gelopen, laat staan van binnen gekeken. Ze vroegen of alles ok was geweest en of we geen stukken gemaakt hadden, wij zeiden "Alles ok en geen brokken gemaakt", en klaar was kees, we konden naar het bureau gaan om alles verder af te handelen. Daar stonden heel wat mensen voor ons in de rij, dus ik denk dat we toch nog ruim een half uur hebben staan aanschuiven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door vana »

kastelke schreef:Wij hebben de auto onderweg een keer gewassen, en ook nog de dag vooraleer we hem inleverden. Tevens gestofzuigd van binnen.
We leverden in bij National in Vancouver, men heeft niet eens om de wagen heen gelopen, laat staan van binnen gekeken. Ze vroegen of alles ok was geweest en of we geen stukken gemaakt hadden, wij zeiden "Alles ok en geen brokken gemaakt", en klaar was kees, we konden naar het bureau gaan om alles verder af te handelen. Daar stonden heel wat mensen voor ons in de rij, dus ik denk dat we toch nog ruim een half uur hebben staan aanschuiven.
Oh, wij hoefden helemaal niet naar het bureau. Er kwam iemand de auto scannen terwijl we in de rij stonden, vroeg of alles in orde was, we kregen een bonnetje, nog even de koffers uitladen en we konden weg.
Dat was bij Alamo

Nu ik erover nadenk; hadden we misschien nog wel naar het kantoor moeten gaan? Dat moesten we de vorige keren ook :oops:

Marjon
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door sachasenne »

Wij zijn beide keren niet naar het buro moeten gaan. Inscannen, en weg.
Alle autos worden ook gewassen, dus ik denk niet dat ze echt netjes moeten teruggebracht worden. Ze worden sowieso gepoetst.

Carine
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
paula58
Amerika-expert
Berichten: 2279
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:16
Locatie: zaandam

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door paula58 »

Wij hebben hem ook gewoon in de rij gezet en er werd alleen gescand en daarna een bonnetje bij het kantoor halen en klaar. Dat ging de voorgaande jaren ook zo.

Wij hebben hem geloof ik twee keer door de wasstraat gereden toen hij er ongeveer zo uit zag.
Afbeelding


Elke dat ruimen we hem van binnen even op maar dat stelt niet zoveel voor, we maken er niet zo'n troep van en voordat we hem inleveren gaan we hem zeker niet wassen, dat wordt toch weer opnieuw gedaan maar zorgen wel dat hij er niet zo smerig uit ziet, dat in ieder geval de kleur en het type nog herkenbaar zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Doockles
Amerika-expert
Berichten: 2383
Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Wilrijk - België

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Doockles »

Bij ons duurde het ook niet zo lang. We hebben hem in SF afgeleverd bij Alamo (Union Square) en hebben hem gewoon in het rijtje in de parkeergarage gezet. Er kwam toen iemand de auto inscannen. Hij vertelde ons dat we nog even langs de balie moesten gaan én "dat we de hele rij maar moesten voorbijsteken, want anders zouden we er veel te lang moeten wachten". En inderdaad, we mochten de hele rij voorbij en de mens aan de balie nam ons er snel tussen. De mensen ín de rij konden er wel niet echt mee lachen :lol:
Gebruikersavatar
Baia
Amerikakenner
Berichten: 539
Lid geworden op: 02 mei 2008, 19:03
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Baia »

Ik heb ook gewoon de auto ongewassen bij Avis in Fisherman's wharf de parkeergarage ingereden. Er werd zelfs niet naar gekeken. Misscien wel later, maar toen was ik al lang weg :)
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
thedude
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 jun 2008, 21:31

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door thedude »

Gisteren gewoon vies ingeleverd bij Dollar op LAX, was helemaal geen probleem want ze moeten het idd toch helemaal schoonmaken en nakijken na 2500 mijl en 3 weken huur. Inleveren duurde 2 minuten, een gast keek of tank (bijna) vol was, liep een rondje om te zien dat er geen grote deuken in zaten en tekende een papiertje. Daarmee even kantoortje in en er werd een bon geprint, 30 seconden later was ik klaar.

Tevens wil ik gebruik maken van de gelegenheid om schaamteloos eautohuur.nl te promoten tov alle andere aanbevolen autoverhuurbedrijven hier... why? eautohuur is echt veel goedkoper dan alle andere tussenpersonen en je krijgt zelfde huurautos van dollar/alamo etc. Merkwaardig genoeg ben je absoluut niet goedkoper uit als je direct bij dollar of alamo gaat huren.

* Note mod - Marco
Het onderwerp gesplitst. In dit topic kan men verder discussiëren over "Hoe lang duurt inleveren huurauto".

"Over prijzen van een huurauto" kan in het volgende topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 10&t=17437 verder gepraat worden.
Karin4444
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 mar 2016, 12:07
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door Karin4444 »

Hallo even een vraag wij moeten dinsdag onze huur auto weer inleveren op vliegveld sanfrancisco. In pricippe rij je vandaar met de airtrain weer naar het vliegveld. Maar weet iemand of daar bagage karren staan bij het inleveren van de auto heb veel bagage namelijk.of een taxi vanuit daar. We hebben zeker een kar nodig.
WimrEm
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 apr 2012, 09:13
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door WimrEm »

Op SFO zet ik altijd mijn vrouw bij de vertrekterminal af met de koffers en rij dan naar het rental-gebouw. Meestal binnen 20 minuten terug.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto

Bericht door Almere vak V »

paula58 schreef:Bij ons duurde het ook nooit langer dan 5 tot 10 minuten.
Duurde het ophalen ook maar zo kort :banghead: :banghead:
Volgende keer huren met Skip the Counter. Je loopt naar binnen, kiest een auto, gooit je spullen erin en je rijdt weg. Dat kan zelfs binnen 5 minuten...
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door Harry »

Dat bestond in 2008 nog niet. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3996
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door Loek »

WimrEm schreef:Op SFO zet ik altijd mijn vrouw bij de vertrekterminal af met de koffers en rij dan naar het rental-gebouw. Meestal binnen 20 minuten terug.
Iets dergelijks doen wij bij het ophalen. Mijn vrouw blijft bij de lopende band wachten tot de koffers er zijn, terwijl ik doorloop en de huurauto ga halen. Meestal moet ik nadat ik de auto in ontvangst heb genomen, nog even wachten op haar telefoontje dat ik d'r kan komen halen. Op die manier geen gesjouw met koffers, en efficient omgaan met onze tijd.
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door 6foot6 »

Dat deden wij ook totdat we er in Orlando pas na ruim een uur achter kwamen dat daar twee uitgangen zijn met elk een eigen verhuurfaciliteit
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Fellow2012

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door Fellow2012 »

Loek schreef:Mijn vrouw blijft bij de lopende band wachten tot de koffers er zijn, terwijl ik doorloop en de huurauto ga halen. Meestal moet ik nadat ik de auto in ontvangst heb genomen, nog even wachten op haar telefoontje dat ik d'r kan komen halen. Op die manier geen gesjouw met koffers, en efficient omgaan met onze tijd.
:thumbup:
Zo doen wij het ook. Behalve koffers hebben we ook twee grote, zware en onhandige Britax car seats. Overigens, ik heb pas recent ontdekt hoe handig Curb Side Check-In kan zijn. Back in the day vroeg ik me altijd af wie nou precies gebruik maakt van de curb side check-in vooral als het buiten 35C is, dan wilde ik namelijk zo snel mogelijk naar binnen.

We rijden dus naar de vertrekhal, laten de huurauto naast Curb Side Check-In staan, leveren de handel bij Delta in, vrouw en kinderen lopen naar binnen en ik rijd de auto weer terug naar Hertz.

Onderstaande (email) offer ontvang ik telkens als ik een auto (zakelijk/prive) bij Hertz huur.

Hertz Terminal Drive Back
In a hurry and don't want to wait for the bus? Let Hertz take you directly to your terminal!
It's easy: Just bring your car to the Hertz Return Area, and a representative will deliver you and your luggage to the terminal for your flight. No worries or hassles!

Purchase Price only $28.00. Applied to your final rental charge by choosing “Select Now” below.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Hoe lang duurt inleveren huurauto?

Bericht door babarage »

laatste al twee keer gedaan bij Hertz en elke cent waard. zo dat scheelt een hoop gedoe!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer