concerten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
maryde
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:17

concerten

Bericht door maryde »

Vorig jaar, in Texas, zijn wij naar een concert van Norah Jones geweest, super! Ik weet alleen niet meer op welke site ik dat vond. Nu gaan we in september naar Seattle, weet iemand een site met concerten?
Gebruikersavatar
Sandrah
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 mar 2007, 18:15
Locatie: Utrecht

Re: concerten

Bericht door Sandrah »

Gebruikersavatar
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Berichten: 1529
Lid geworden op: 08 dec 2005, 18:31
Locatie: Seattle, WA
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door dutch_in_seattle »

maryde schreef:Vorig jaar, in Texas, zijn wij naar een concert van Norah Jones geweest, super! Ik weet alleen niet meer op welke site ik dat vond. Nu gaan we in september naar Seattle, weet iemand een site met concerten?
Kijk 'ns op seattle.citysearch.com.

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: concerten

Bericht door GJ »

Ik zou even op de website van bv. Norah Jones (of een andere artiest van het 'formaat' en genre, dat je leuk vindt) kijken of er een concertgeschiedenis te vinden is. Dan vind je wat meer namen van venues dan alleen op Ticketmaster.com. En dan kun je vervolgens weer op de website van de venue kijken of er toevallig iets leuks is in de tijd dat je daar bent.
enthusiast
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 apr 2006, 16:34
Locatie: Haarlem

Re: concerten

Bericht door enthusiast »

GJ schreef:Ik zou even op de website van bv. Norah Jones (of een andere artiest van het 'formaat' en genre, dat je leuk vindt) kijken of er een concertgeschiedenis te vinden is. Dan vind je wat meer namen van venues dan alleen op Ticketmaster.com.
Ja, zo doe ik dat ook. Nu hou ik idd de site van the Foo Fighters in de gaten om te kijken of ik ergens gedurende de komende vakantie in de USA de kans heb om ze live te zien. Er staan geen concertdata in NL gepland van ze (behalve Pinkpop, dan) en om nu weer helemaal naar Duitsland te gaan.......
Mickey84
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 30 jan 2008, 17:25
Locatie: Belgisch Limburg

Re: concerten

Bericht door Mickey84 »

Iemand die naar Bon Jovi of Celine Dion gaat zien?
DVerhaaff
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2008, 19:57

Re: concerten

Bericht door DVerhaaff »

Hier in Washington zijn altijd een hoop concerten aan de gang.
Ticketmaster.com wordt meestal gebruikt voor de verkoop van tickets.

De meest bekende plaats voor concerten is "The Gorge".
Fantastische plaats om concerten te beleven.
Hier is de website:
http://www.livenation.com/venue/getVenue/venueId/460
Gebruikersavatar
mirdj
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 05 apr 2005, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door mirdj »

Mickey84 schreef:Iemand die naar Bon Jovi of Celine Dion gaat zien?
:offtopic: Ik ga dit jaar nog minimaal 4x naar Bon Jovi in Europa en heb ze afgelopen februari/maart al 3x in Amerika gezien. Als je vragen hebt, stuur maar een pb.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Gebruikersavatar
mirdj
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 05 apr 2005, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door mirdj »

DVerhaaff schreef:Hier in Washington zijn altijd een hoop concerten aan de gang.
Ticketmaster.com wordt meestal gebruikt voor de verkoop van tickets.

De meest bekende plaats voor concerten is "The Gorge".
Fantastische plaats om concerten te beleven.
Hier is de website:
http://www.livenation.com/venue/getVenue/venueId/460
Live nation is een promotor en zal niet alle concerten die daar gegeven worden op hun website hebben staan, alleen de concerten waarvan zij de promotor zijn. Je kan het beste de website van artiesten of venues in de gaten houden. Ticketmaster is op zich ook een goede plaats om het in de gaten te houden, maar ook daar geldt weer voor dat niet alle concerten daar op staan omdat er ook venues zijn die zelf de kaartverkoop doen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Re: concerten

Bericht door Staceybeesie »

Heb toevallig gisteren kaartjes voor Duran Duran besteld!
Die komen hier in de buurt in mei.
Lijkt me wel weer eens leuk om die te zien :wink:
Gebruikersavatar
phillybilly
Amerika-expert
Berichten: 4659
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:13
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Arnhem

Re: concerten

Bericht door phillybilly »

Wij hebben kaarten besteld voor BRYAN ADAMS op 30 sept in Antwerpen :D

Wordt mijn 4e keer.... Yaaaaaaay :dance:
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door Jasmino »

phillybilly schreef:Wij hebben kaarten besteld voor BRYAN ADAMS op 30 sept in Antwerpen :D

Wordt mijn 4e keer.... Yaaaaaaay :dance:
Hé, wat leuk! Bryan Adams is ook een van mijn favorieten, ik heb bijna al z'n cd's. Wat een heerlijke rockstem heeft die vent!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
suusmars
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jan 2008, 16:10

Re: concerten

Bericht door suusmars »

Dag,

Zou het mogelijk zijn om ter plekke kaartjes voor een show in Vegas te kopen, of moet ik die thuis al bestellen?

Groet Susu :D
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door Rob »

suusmars schreef:Dag,

Zou het mogelijk zijn om ter plekke kaartjes voor een show in Vegas te kopen, of moet ik die thuis al bestellen?

Groet Susu :D
Ligt er aan naar welke show je wil, er zijn een aantal shows erg gewild dus mogelijk uitverkocht.
Voor veel shows kan je ter plaatsen nog tickets kopen.
Er zit bij Fasion World een ticket kantoortje waar je tickets voor diezelfde avond kan kopen, als een show wat minder goed loopt vaan ook nog met leuke kortingen.
Rob
jokaluma
Amerika-expert
Berichten: 2874
Lid geworden op: 30 sep 2007, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: z-z-b riemst
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door jokaluma »

Jasmino schreef:
phillybilly schreef:Wij hebben kaarten besteld voor BRYAN ADAMS op 30 sept in Antwerpen :D

Wordt mijn 4e keer.... Yaaaaaaay :dance:
Hé, wat leuk! Bryan Adams is ook een van mijn favorieten, ik heb bijna al z'n cd's. Wat een heerlijke rockstem heeft die vent!
En wij gaan precies een week eerder ook in antwerpen naar Queen & paul Rodgers. Ben "vroeger"( 1982,84 en 86) vaker naar queen concerten geweest dus dit is weer eens een leuke herinnering. Alhoewel het zonder Freddie mercury zeker anders is.........2 jaar geleden hebben beide ook al een concertreeks gegeven ,toen heb ik mijn dochter ( toen 11 nu 14 )meegenomen. Nu neem ik mijn zoontje ( dan 11 ) ook mee......Morgen begint de pre-sale :dance:
karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gypsygirl1
Amerika-expert
Berichten: 1933
Lid geworden op: 19 okt 2006, 00:33
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Graft-de Rijp NH
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door Gypsygirl1 »

Cor zit nu te genieten bij the Eagles in Rotterdam! :dance: :beerchug:
jokaluma
Amerika-expert
Berichten: 2874
Lid geworden op: 30 sep 2007, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: z-z-b riemst
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door jokaluma »

Gypsygirl1 schreef:Cor zit nu te genieten bij the Eagles in Rotterdam! :dance: :beerchug:
we gaan een beetje off topic hihihihihi . maarconcerten zijn uberhaupt genieten !! :beerchug:
karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3998
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door Loek »

mirdj schreef:
Mickey84 schreef:Iemand die naar Bon Jovi of Celine Dion gaat zien?
:offtopic: Ik ga dit jaar nog minimaal 4x naar Bon Jovi in Europa en heb ze afgelopen februari/maart al 3x in Amerika gezien. Als je vragen hebt, stuur maar een pb.
Bon Jovi was gisteren in Denver. Grappig detail: mijn baas is de schoonzus van Jon Bon Jovi, hij is getrouwd met haar zus.
Gebruikersavatar
paula58
Amerika-expert
Berichten: 2279
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:16
Locatie: zaandam

Re: concerten

Bericht door paula58 »

Loek schreef:
Bon Jovi was gisteren in Denver. Grappig detail: mijn baas is de schoonzus van Jon Bon Jovi, hij is getrouwd met haar zus.
Oeps :oops: als Miriam dat leest (mirdj) komen er vast wel wat verzoekjes binnen :lol:
Gebruikersavatar
mirdj
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 05 apr 2005, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: concerten

Bericht door mirdj »

paula58 schreef:
Loek schreef:
Bon Jovi was gisteren in Denver. Grappig detail: mijn baas is de schoonzus van Jon Bon Jovi, hij is getrouwd met haar zus.
Oeps :oops: als Miriam dat leest (mirdj) komen er vast wel wat verzoekjes binnen :lol:
Nee hoor, dat is helemaal niet nodig. De vriend van onze amerikaanse vriendin is bevriend met de beste vriend van Jon Bon Jovi en tevens geluidtechnicus (en we hebben nog wel een paar achterdeurtjes ;)). We hoeven ook nergens om te vragen, het wordt ons altijd aangeboden, is het niet via de fanclub, dan wel via die vriend, zo zijn we al bij een aantal after parties geweest.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer