Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

HOTEL KETENS

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
alken
Amerikafan

HOTEL KETENS

Bericht door alken »

Kan er iemand mij uitleggen hoe de verschillende hotelketens zich onderling verhouden vb motel 8 beter dan motel 6? Days Inn beter dan Comfort Inns? :? Hoe pakken we het voor onze rondreis best aan , overal dezelfde of voor elk hotel specifiek gaan opzoeken in tripsadvisor of zo?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Re: HOTEL KETENS

Bericht door ndekker »

Het is allemaal lood om oud ijzer!

De ene comfort inn is beter als de ene motel 6 en de andere motel 8 is veel beter als de days inn.. Vergeet niet dat een hele berg van die motels allemaal franchise zijn en dus gewoon prive eigendom van iemand. Ga je rondreizen dan zou ik lekker terplekke kijken wat er is, er is genoeg aanbod in de USA en ik heb nog nooit ergens niet kunnen slapen.

Kijk ook is wat naar de motels zonder grote naam, de motels die vaak downtown in de stadjes liggen, ze zien er vaak niet supermooi uit van buiten maar van binnen wordt je regelmatig verrast! (ene keer aangenaam, andere keer minder aangenaam, maar ja dat houdt de lol er in :) )
can't wait to travel again.....
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat vind ik ook een heel moeilijke vraag, de ene Holiday Inn is de andere niet, en ook de verschillende Motel8's, Best Westerns, Motel 6's enzovoorts verschillen onderling ook heel erg. Het hangt vaak af van de eigenaar en de beheerder van een motel, wat de kwaliteit van de kamer is. De meeste van de bekende ketens zijn kwalitatief goed genoeg en voldoen aan het niveau van een 3 a 4 sterren hotel in Europa, zeker wat betreft de voorzieningen en de kwaliteit van het bed. Ik heb nu in totaal zo'n 21 weken in Amerika vertoefd, meestal in motels, en we hebben maar heel weinig slechte kamers meegemaakt. Sommige zijn erg luxe, andere iets minder, maar slecht waren ze bijna nooit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Wij slapen bijna altijd in een motel wat aangesloten is bij een keten. De ene keer heb je veel voor weinig en soms inderdaad is het andersom. Wij hebben geen slechte ervaringen bij Days Inn waar het meest hebben overnacht. Maar ik ben nog geen een keer een motel tegengekomen (dat aangesloten is bij een keten) dat niet acceptabel was.

Ik vraag wel altijd of ik eerst de kamer mag zien voordat ik ja zeg.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer