Waar gaat de reis dan heen??
als die topic hier niet goed staat, sorry

Off Topic:Dento schreef: Komende Kerst en Oud&Nieuw gaat dat veranderen - dan gaan we er 2 1/2 week heen - maar als we morgen zouden kunnen vertrekken kies ik dan toch voor Denver!
Mag het ook over iets anders zijn?... en ben je 4 juli thuis? dan komen wij wel even "langs".Loek schreef:
Als je nog zin hebt om een verhaal over verhuizing naar Denver vanuit een Nederlands perspectief te horen, moet je even komen buurten. Wij wonen in Aurora, net ten oosten van Denver.
4 July 2008? Nog geen plannen, misschien een barbequetje?paula58 schreef:Mag het ook over iets anders zijn?... en ben je 4 juli thuis? dan komen wij wel even "langs".Loek schreef:
Als je nog zin hebt om een verhaal over verhuizing naar Denver vanuit een Nederlands perspectief te horen, moet je even komen buurten. Wij wonen in Aurora, net ten oosten van Denver.
Oke, ik zal het noteren (zoete of zoute drop???Loek schreef:4 July 2008? Nog geen plannen, misschien een barbequetje?paula58 schreef: Mag het ook over iets anders zijn?... en ben je 4 juli thuis? dan komen wij wel even "langs".
Off Topic:Loek schreef:Dento schreef: Komende Kerst en Oud&Nieuw gaat dat veranderen - dan gaan we er 2 1/2 week heen - maar als we morgen zouden kunnen vertrekken kies ik dan toch voor Denver!