Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Honkbal of American footbal wedstrijd bijwonen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ingem
Amerika-ontdekker

Honkbal of American footbal wedstrijd bijwonen

Bericht door ingem »

Op onze reis door de V.S. (tussen Philadelphia en Orlando) zouden we het leuk vinden om een honkbal of American Footbal wedstrijd bij te wonen. Echter voor de hoofdklasse club wedstrijden zijn de kaarten nogal prijzig.
Omdat we de spelregels van beide sporten toch niet kennen, maakt het ons niet zoveel uit wat we gaan bekijken. Heeft iemand suggesties voor een leuke wedstrijd door clubs in een lagere klasse?

Alvast bedankt!
Inge
Pete99
Amerikafan

Bericht door Pete99 »

Ik ben vorig jaar naar een honkbalwedstrijd geweest van de New York Mets en toen was een kaartje, gewoon aan de kassa, maar 5 dollar, dus om nou te zeggen "prijzig"...... :wink:
ingem
Amerika-ontdekker

Bericht door ingem »

Nee, da's verre van prijzig. Misschien begrijp ik het dan niet zo goed allemaal, maar ik zocht op seats en zag prijzen van meer dan honderd dollar :? . Wat deed ik dan fout?

Kun je ook iets specifieks aanbevelen? We reizen vanaf 14 september (Philly) tot 5 oktober (Orlando). En 'ergens onderweg'een wedstrijd bekijken. Beperken de wedstrijden zich allen tot de weekenden?

Groeten,
Inge
Pete99
Amerikafan

Bericht door Pete99 »

Nee, niet alleen in de weekenden, er wordt elke dag gespeeld! Maar omdat ze ook veel uit spelen is het maar net de vraag of het team van de stad waar je bent dan net thuis speelt. Het gemakkelijkst is om via de sites van de teams zelf te kijken of ze thuis spelen op de dag dat jij er bent en dan vroeg genoeg naar het stadion gaan om een kaartje te kopen. Kan natuurlijk ook via internet en dan een kaartje kopen / reserveren, weet je zeker dat je een kaartje hebt! Een kaartje voor american foorball is volgens mij over het algemeen wel duurder dan voor een honkbalwedstrijd. En anders naar een basketbalwedstrijd, is ook heel spectaculair!!!
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Wij zijn naar de LA Dodgers geweest en hebben $60 pp betaald. Het ligt er helemaal aan waar je zit, wij zaten achter de slagplaat, maar je kan er ook voor kiezen om helemaal aan de zijkant of aan de achterkant van het veld te gaan zitten. Bij de Dodgers hebben ze bv voor de plaatsen aan de achterkant kaartjes incl. all you can eat en die kosten volgens mij ongeveer $25. Kijk dus even goed op welke plaatsen je wilt zitten, hoe dichter bij het speelveld hoe meer je betaalt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
ingem
Amerika-ontdekker

Bericht door ingem »

Dank voor de reacties. Het gaat ons er meer om een stukje Amerikaanse sfeer rondom typisch amerikaanse sporten mee te beleven. Dus een wedstrijd te kunnen bijwonen zonder de angst dat hooligans er een zootje van maken. Gewoon gezellig een familieuitje.

Inge
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat ook leuk is en goedkoper is een college of high school wedstrijd bijwonen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Wij hebben via internet kaatjes besteld voor de NY Mets op 12 september.
Waren 36 euro p.p. Niet de duurste en ook niet de goedkoopste. Duurste waren trouwens al uitverkocht. Het ligt er volgens mij erg aan wat voor een wedstrijd je bijwoont en hoe duur de kaarten dan zijn.
Het leuke is dat je op internet goed kan zien wat je uitzicht zal zijn vanuit een bepaald vak.
Maar ja, het gaat ons niet eens zo zeer om de wedstrijd, maar vooral om de sfeer zoals Ingem ook al aangeeft.
We zijn heel benieuwd!
Laatst gewijzigd door Kokopelli op 05 sep 2007, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

@ ingrem, probeer het minor league baseball eens. Dit zijn opleidingsinstituten voor de MLB teams. Als je de onderstaande link volgt zie je percies welke teams er in jouw regio zijn en of ze thuisspelen. Goede plaatsen heb je vaak al voor 10 dollar.

Minor

@ Kokopelli, neem de 7 train (subway) vanuit Times square, die stop voor de deur van Shea.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

ingem schreef:Dank voor de reacties. Het gaat ons er meer om een stukje Amerikaanse sfeer rondom typisch amerikaanse sporten mee te beleven. Dus een wedstrijd te kunnen bijwonen zonder de angst dat hooligans er een zootje van maken. Gewoon gezellig een familieuitje.

Inge
Daar hoef je in Amerika niet bang voor te zijn. hooligans kennen ze hier niet of nauwelijks.
Kokopelli
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

JanJaap schreef: @ Kokopelli, neem de 7 train (subway) vanuit Times square, die stop voor de deur van Shea.
Doen we! Thanks
( ons hotel, Milford Plaza, ligt vlak achter Times Square. Dus dat komt mooi uit)
reisverslagen
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Ik ga in oktober ook een american football wedstrijd bezoeken, vrienden van mij uit LA hebben al kaartjes gekocht. Heb geen idee welke teams spelen en van de spelregels snap ik ook weinig.

Het lijkt me wel een gave ervaring om het een keer mee te maken.
Na de wedstrijd gaan we bbq-en en bier drinken op de parkeerplaats...schijnt normaal te zijn daar :D
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Heel, heel lang geleden... (1994 :wink: ) ben ik ooit eens naar een Footbalgame bij een school geweest. Dat was eind september/begin oktober (weet ik zo niet meer). Het bezoeken van de wedstrijd was toen gratis en ik heb mij prima vermaakt. Echt leuk om dat eens mee te maken. Misschien een idee?

Tegenwoordig ga ik zomers altijd naar een Baseball Game. De goedkoopste kaartjes zijn volgens mij zo rond de $ 12 - $ 16. Geen gekke prijs. Ik koop de iets duurdere, zo rond de $ 30 - $ 35. Je hebt dan in de regel wat leukere zitplaatsen. Het uur voor de wedstrijd is ook erg leuk om mee te maken. Als je naar een Baseball Game van een grote club wilt dan kun je via de site van Major League Baseball zien waar en wanneer men speelt. Ik bestel op die manier ook altijd tickets. Tegenwoordig krijg je die niet meer thuisgestuurd maar haal je die (vlak voor aanvang van de wedstrijd) op bij het Will Call loket.

Er zijn enkele uitgbreide topics over dit onderwerp zoals dit topic, dit topic en dit topic. Wie weet kun je daar nog informatie uit halen.

Succes met de beslissing. Ik kan het echt aanraden een sportwedstrijd in Amerika bij te wonen, is echt heel erg leuk.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

GoBucks schreef:
ingem schreef:Dank voor de reacties. Het gaat ons er meer om een stukje Amerikaanse sfeer rondom typisch amerikaanse sporten mee te beleven. Dus een wedstrijd te kunnen bijwonen zonder de angst dat hooligans er een zootje van maken. Gewoon gezellig een familieuitje.

Inge
Daar hoef je in Amerika niet bang voor te zijn. hooligans kennen ze hier niet of nauwelijks.
De fans van de verschillende teams zitten zelfs gewoon door elkaar, daar moet je hier bij een voetbalwedstrijd niet eens aan denken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

mirdj schreef:De fans van de verschillende teams zitten zelfs gewoon door elkaar, daar moet je hier bij een voetbalwedstrijd niet eens aan denken.
Ben je al eens bij een voetbalwedstrijd in de VS geweest ? :?
Zelfde als in Europa, alleen het aantal toeschouwers is minder, dus ook minder hooligans...

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Fargo
Amerikafan

Bericht door Fargo »

Hallo Roland, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Wat is er zo leuk aan het laatste uur vóór aanvang van de baseball wedstrijd?
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Fargo schreef:Hallo Roland, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Wat is er zo leuk aan het laatste uur vóór aanvang van de baseball wedstrijd?
Het is leuk om te zien hoe het publiek een plaatsje zoekt en vaak met de handen vol eten komt aanzetten. :wink: Ook is er in de gangen achter de tribunes veel bedrijvigheid net als op het speelveld. Daar worden wel eens demonstraties gegeven e.d.

Vlak voordat de wedstrijd begint wordt het Amerikaans volkslied live gezongen en dat is echt de moeite waard om eens mee te maken. Iedereen met de pet in de hand en de hand op de borst. Ik krijg er altijd weer kippevel van. Ooit eens binnengekomen bij een Baseball Game toen men net begon met het volkslied. Wij (ik was samen met Loek en zijn vrouw) mochten toen niet verder en moesten wachten totdat men klaar was met het volkslied.

Kortom, al die bedrijvigheid voor de wedstrijd is gewoon ontzettend leuk om mee te maken.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Petra/VS schreef:Wat ook leuk is en goedkoper is een college of high school wedstrijd bijwonen.
Een honkball game is langzaam ,geen bands of cheerleaders.
Een highschool of college football game is veel leuker.
Beide teams brengen hun eigen band en cheerleaders.
Het is ook veel goedkoper.
ingem
Amerika-ontdekker

Bericht door ingem »

Wow, wat veel leuke reacties! Thanks.

Via de link 'minor' heb ik gezocht naar een wedstrijd in september. Echter het lukt me niet om wat te vinden. Doe ik het verkeerd of zo?

Anders moeten we maar gewoon stadions e.d. afgaan en kijken of er wat te doen is. De laatste dagen van onze vakantie (29 sept t/m 4 oktober) zijn we in Orlando. Iemand die daar wat weet?

Groeten,
Inge
Kokopelli
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Coyote schreef: Als je naar een Baseball Game van een grote club wilt dan kun je via de site van Major League Baseball zien waar en wanneer men speelt. Ik bestel op die manier ook altijd tickets. Tegenwoordig krijg je die niet meer thuisgestuurd maar haal je die (vlak voor aanvang van de wedstrijd) op bij het Will Call loket.

Roland
Wij hebben de kaarten ook via deze site besteld, en kregen de kaarten per email toegestuurd en konden ze uitprinten. Dus je hebt direct je kaartjes in handen!
reisverslagen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer