Ticket (alvast) in optie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Coyote » 05 feb 2005, 13:39

Coyote schreef:Inmiddels zijn we een maandje verder en vanochtend heb ik mijn optie definitief gemaakt. :D

De ticket is betaald, totaal EUR 508,82 incl. alle bijkomende kosten zoals luchthavenbelasting (EUR 65,82), garantiefonds en boekingskosten...
...dit schreef ik zelf op 31 dec 2004. Inmiddels is het 5 febr 2005 en vandaag ontving ik mijn E-Ticket.

Ik zag dat zelfs de stoelnummer(s) ook al vastgelegd zijn. Op de vlucht van AMS-IAD (Dulles Int'l Airport) op stoel 35A, vliegtuig is een Boeing 777-200. Op de vlucht van IAD-PHX op stoel 13-A, vliegtuig is een Airbus A320. Via SeatGuru.com kun je je plaats alvast opzoeken.

Op 9 juni zal ik weer vroeg gaan inchecken, zodat ik misschien weer een gratis upgrade naar de Economy Plus klasse krijg. Iets dat mij de laatste jaren al vaak gelukt is. :D

Momenteel ben ik nog druk bezig de route te plannen. Eén route heb ik inmiddels af. Nu wil ik nog één of meer andere routes gaan plannen. Zodra mijn definitieve route af is, zal ik het jullie laten weten.

Roland 8)
Since 1982: 25 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer