Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope motelkamer(s)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Goedkope motelkamer(s)

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

al enkele weken ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar Amerika in 2005.

De route is nog niet af, maar toch ben ik al aan het kijken voor geschikte motels op de route. Zo is de planning dat ik op 18 juni in Durango, CO ben. Om een indicatie van de kamerprijzen te krijgen, kijk ik altijd even naar de beschikbaarheid en "roomrates".

Wat schetst mijn verbazing!? Ik kon een kamer krijgen bij Days Inn voor USD 13,60 (!) op zaterdag 18 juni 2005. De overige kamers waren USD 80 tot USD 94 per kamer. Uit nieuwsgierigheid heb ik de kamer gewoon gereserveeerd (met mijn CC). Even later kreeg ik een bevestiging dat ik een kamer had voor USD 13,60. Geen beperkingen, annuleren kan tot op de dag zelf tot 16.00 uur.

Heeft één van jullie dit wel eens meegemaakt? Zijn dit speciale akties? Ben hier wel nieuwsgierig naar, heb dit nog niet eerder gezien.

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Dat is wel heel erg voordelig. Weet je zeker dat het een hotelkamner is met 6 muren, elektriciteit en water????
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Beste Ronald,

Wij hebben dit vorig jaar ook meegemaakt, maar wel niet ZO goedkoop. Wij boekten een hotel via expedia in Santa Monica omdat de prijs verschrikkelijk laag was.
Bij het inchecken in dat bewust hotel zei men ons dat wij geluk hadden dat wij onze kamer aan zo'n gunstig tarief kregen, er was blijkbaar een vergissing gebeurd, de prijs van die kamer lag normaal 3 x zo hoog, maar vermits wij deze zo lang op voorhand geboekt hadden, moesten ze die kamer aan het goedkoop tarief geven.
Mischien is dit bij jou ook het geval, een vergissing, maar gereserveerd is gereserveerd !

Groetjes
Anita2
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Marceljesse schreef:Weet je zeker dat het een hotelkamner is met 6 muren, elektriciteit en water????
:hilarious:

Ja hoor, dat zit wel goed. Als ik naar de room description kijk:

1 King - Non Smoking - Hairdryer (heb ik niet echt nodig... :lol: ) - HBO or SHO - Clk Radio - Shampoo Inviting Comfortable and a great Value. Hier kan ik de nacht wel doorbrengen... :mrgreen:

Ik denk dat mijn prijs er per abuis tussengestaan heeft. Ik heb al vernomen dat het best eens de prijs voor een extra persoon zou kunnen zijn.

Roland 8)

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Anita2 schreef:Bij het inchecken in dat bewust hotel zei men ons dat wij geluk hadden dat wij onze kamer aan zo'n gunstig tarief kregen, er was blijkbaar een vergissing gebeurd, de prijs van die kamer lag normaal 3 x zo hoog, maar vermits wij deze zo lang op voorhand geboekt hadden, moesten ze die kamer aan het goedkoop tarief geven.
Mischien is dit bij jou ook het geval, een vergissing, maar gereserveerd is gereserveerd !
Zo denk ik er ook over Anita.

Gereserveerd is gereserveerd. Ik laat 'm dan ook mooi staan. Mocht mijn route toch weer anders worden (het is tenslotte nog geen juni... :wink: ) dan kan ik 'm altijd nog annuleren. Dit kan zelfs tot op de dag zelf.

Een andere vraag: Heb jij goede ervaringen bij Expedia? Ik heb zelf nog nooit via hen geboekt.

Groet,

Roland 8)

boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi Roland,

Wat betreft Expedia: mijn ervaring is dat Expedia altijd duurder is dan rechtstreeks via de hotel-keten's eigen website. Zij hebben nl. vaak een laagste prijs garantie. Dit stond overigens op de Days Inn website:

You can get the Guaranteed Best Available Rate or It's Free when you book your reservation at DaysInn.com or call 800-DAYS-INN®.
If you find a lower publicly available rate for the same hotel accommodation and date on another web site, we’ll give you your first night free!

En zo garanderen de meeste ketens dit.

Groeten

Monique
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Ronald,

Onze ervaringen met Expedia zijn over het algemeen niet slecht, alhoewel er wel enkele fouten werden gemaakt.
We hebben tweemaal meegemaakt dat bij het inchecken ons werd gezegd dat er een extra bed voorzien was in de kamer, wij hadden daar niet om gevraagd. Bij de receptie hebben ze daar gelukkig niet moeilijk over gedaan.
Wij hebben ook meegemaakt dat er zelfs 2 kamers waren geboekt, ook dit was gelukkig geen probleem, die tweede kamer werd onmiddelijk gecanceld.
Voor de rest geen problemen gehad.

Groetjes

Anita2
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Monique en Anita,

bedankt voor jullie antwoord. Ik heb al even rondgekeken op de site van Expedia. De komende periode zal ik eens zien of Expedia ook leuke aanbiedingen heeft. Tot nu toe boekte ik altijd rechtstreeks bij een keten.

Groet,

Roland

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer