Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag over trein (Amtrak)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Danielveen
Amerika-ontdekker

Vraag over trein (Amtrak)

Bericht door Danielveen »

Hallo allemaal,

Hierbij een klein vraagje over het reizen met de trein via Amtrak. In aug. ga ik een dag van NYC (Penn Station) naar Wilmington, DE, met de trein (een job interview tijdens vakantie). De prijzen die ik via amtrak.com krijg vallen nogal hoog uit: $ 54 tot $ 71 voor een coach seat heen, en datzelfde bedrag weer retour (= $ 125 in mijn geval). Dit lijkt mij erg duur voor een kleine 4 uur reizen (2x 2 uur),althans vergeleken met NL... klopt dit of doe ik iets verkeerd?

Daarnaast vraag ik me af of het ingewikkeld is om de goede trein, perron etc. te vinden op NYP?

Bedankt alvast,
groet Daniel
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

De Amtrak is niet goedkoop, dat klopt
Verder weet ik ook niks over prijzen, maar het is idd best duur.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Je kunt misschien beter met de Greyhound bus gaan. Die is beslist goedkoper, en Greyhound houdt zich ook beter aan de dienstregeling.

De Greyhound bussen in New York City vertrekken van het gebouw van de Port Authority aan 8th Ave.

--john
stema
Amerikafan

Bericht door stema »

Wij zijn vorig jaar met de trein van Toronto naar New York gegaan en hebben de tickets van tevoren bij http://www.incento.nl/ gekocht.

Ze sturen de tickets naar je toe. Dan weet je zeker dat je een plaatsje hebt.

Het is ons prima bevallen.
Danielveen
Amerika-ontdekker

Bericht door Danielveen »

Bedankt voor de reacties.. Heb de Greyhound bus geboekt, was indd veel goedkoper ($ 58 tegen $ 125 voor retour) en heb veel gelezen dat de Greyhound stipter rijdt.

Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer