Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping gidsen.
-
Marco Polo
- Amerika-ontdekker
Camping gidsen.
Nu de beslissing is gevallen niet overal de Camping cabins te reserveren, lijkt het mij wel handig om een goede campinggids me te nemen waar de cabins ook in vermeld staan.
Maar wat is nu een goede gids. Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen ermee.
Zoals altijd wacht ik met spanning de antwoorden af.
Bijvoorbaat vriendelijk bedankt voor de reacties.
Groetjes Marco
Maar wat is nu een goede gids. Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen ermee.
Zoals altijd wacht ik met spanning de antwoorden af.
Bijvoorbaat vriendelijk bedankt voor de reacties.
Groetjes Marco
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Marco,
Wij gebruiken altijd de Trailer Life Campgrounds, RV Parks & Services Directory te bestellen via internet http://www.tldirectoty.com
Het is gericht op campers en een onderdeel van de Good Sam Club een vereniging van campereigenaren waar we ook lid van zijn (is niet verplicht)
Gr.
Rob
Wij gebruiken altijd de Trailer Life Campgrounds, RV Parks & Services Directory te bestellen via internet http://www.tldirectoty.com
Het is gericht op campers en een onderdeel van de Good Sam Club een vereniging van campereigenaren waar we ook lid van zijn (is niet verplicht)
Gr.
Rob
-
Marco Polo
- Amerika-ontdekker
Wood all campinggids besteld
Hallo allemaal,
Rob en Marjan,
Hier even een stukje om dit draadje af te sluiten. Na alle adviezen ben ik vandaag weer eens verder gegaan met de planning.
Op advies van Marjan heb ik de The Woodall’s Western Campground Directory besteld. Vermeldingswaardig is wel dat deze bij woodall de helft goedkoper is dan bij de andere sites zoals amazon.
Ik wil jullie vriendelijk bedanken voor alle goede adviezen.
Groetjes Marco Polo
Rob en Marjan,
Hier even een stukje om dit draadje af te sluiten. Na alle adviezen ben ik vandaag weer eens verder gegaan met de planning.
Op advies van Marjan heb ik de The Woodall’s Western Campground Directory besteld. Vermeldingswaardig is wel dat deze bij woodall de helft goedkoper is dan bij de andere sites zoals amazon.
Ik wil jullie vriendelijk bedanken voor alle goede adviezen.
Groetjes Marco Polo
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2343 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB