Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camping gidsen.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Camping gidsen.

Bericht door Marco Polo »

Nu de beslissing is gevallen niet overal de Camping cabins te reserveren, lijkt het mij wel handig om een goede campinggids me te nemen waar de cabins ook in vermeld staan.
Maar wat is nu een goede gids. Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen ermee.
Zoals altijd wacht ik met spanning de antwoorden af.
Bijvoorbaat vriendelijk bedankt voor de reacties.

Groetjes Marco
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Marco,

Wij gebruiken altijd de Trailer Life Campgrounds, RV Parks & Services Directory te bestellen via internet http://www.tldirectoty.com
Het is gericht op campers en een onderdeel van de Good Sam Club een vereniging van campereigenaren waar we ook lid van zijn (is niet verplicht)
Gr.
Rob
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Wood all campinggids besteld

Bericht door Marco Polo »

Hallo allemaal,

Rob en Marjan,

Hier even een stukje om dit draadje af te sluiten. Na alle adviezen ben ik vandaag weer eens verder gegaan met de planning.
Op advies van Marjan heb ik de The Woodall’s Western Campground Directory besteld. Vermeldingswaardig is wel dat deze bij woodall de helft goedkoper is dan bij de andere sites zoals amazon.
Ik wil jullie vriendelijk bedanken voor alle goede adviezen.

Groetjes Marco Polo
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer