Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Airlines die in het Skyteam zitten
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Airlines die in het Skyteam zitten
Op dit moment ben ik bezig om tickets te boeken voor mijn trip in oktober aanstaande.
Liefst zou ik via Delta.com boeken zodat ik daar mijn reeds gespaarde Skymiles kan `aanvullen`. Via Continental kan ik echter een voordelige vlucht krijgen. Nu blijkt dat die ook in het zogn. Skyteam zitten waar Delta ook in zit. Ik kan echter niet vinden of ik mijn Skymilesnummer van Delta kan gebruiken voor het boeken van een vlucht bij Continental. Via de site van Skyteam staat echter dat je de gespaarde miles voor alle bij het Skyteam aangesloten airlines kunt gebruiken.
Weet iemand hoe dit zit? Moet ik bij Continental eerst een zogn. OnePass Member worden?
Alvast bedankt!
Roland
Liefst zou ik via Delta.com boeken zodat ik daar mijn reeds gespaarde Skymiles kan `aanvullen`. Via Continental kan ik echter een voordelige vlucht krijgen. Nu blijkt dat die ook in het zogn. Skyteam zitten waar Delta ook in zit. Ik kan echter niet vinden of ik mijn Skymilesnummer van Delta kan gebruiken voor het boeken van een vlucht bij Continental. Via de site van Skyteam staat echter dat je de gespaarde miles voor alle bij het Skyteam aangesloten airlines kunt gebruiken.
Weet iemand hoe dit zit? Moet ik bij Continental eerst een zogn. OnePass Member worden?
Alvast bedankt!
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Roland,
Voor Continental weet ik niet hoe het zit. Bij US Airways, waar ik mee bezig ben, kan ik bij het boeken gewoon een van de alliantiepartners aankiezen en mijn Mileage Plus nummer van United invullen.
Vreemd dat dat bij Continental niet wil. Ik ben ook benieuwd of iemand hier antwoord op kan geven.
Gr. Marjan
Voor Continental weet ik niet hoe het zit. Bij US Airways, waar ik mee bezig ben, kan ik bij het boeken gewoon een van de alliantiepartners aankiezen en mijn Mileage Plus nummer van United invullen.
Vreemd dat dat bij Continental niet wil. Ik ben ook benieuwd of iemand hier antwoord op kan geven.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Airlines die in het Skyteam zitten
Dat zou zeker moeten lukken, ik zou je niet aanmelden bij OnePass. Ik ben KLM FB member en ik heb al meerdere keren met Delta en Continental gevlogen en ik weet vrij zeker dat je bij het boeken alle aangesloten Skyteam member kaarten kan invullen. Je krijgt dan gewoon alle miles op je Delta account.Coyote schreef:Op dit moment ben ik bezig om tickets te boeken voor mijn trip in oktober aanstaande.
Alvast bedankt!
Roland
Nog een extra tip voor de KLM vliegers onder ons. Ik probeer eigenlijk bij voorkeur met continental en delta te vliegen. Immers, bij KLM krijg je bij de goedkope tarieven (bv naar New York), de zogenoemde 'take-off' tarieven, maar 25% van de gevlogen miles. Omdat ik vanwege mijn KLM status 100% extra krijg van de gevlogen miles, scheelt dat erg veel miles. De take-off tarieven zijn de tarieven die wij normaal gesproken boeken uiteraard.
Dat kan in jouw geval dus ook gunstig zijn. Als jij bij Delta al een niveau hoger bent, waardoor je extra bonus miles krijgt, dan krijg je die ook als je je Delta account gebruikt voor vluchten met Continental.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie antwoorden.
Waarschijnlijk moet ik dus gewoon doorgaan met de boeking en niet inloggen (dit doe je met het OnePass Member-nummer wat ik dus (nog) niet heb). Pas als ik de naw-gegevens invul, dan mijn Delta Skymiles nummer opgeven? Werkt het inderdaad zo?
Heb ik gelijk een 2e vraag. Hoe kan ik dan later online zien of mijn vlucht ook gewijzigd is als ik met Continental vlieg en het Skymilesnummer van Delta gebruikt heb?
@ JWusa: laten we on-topic blijven. Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt, zul je zien dat deze vraag al meerdere keren beantwoord is (ook nog recent door mijzelf
).
Roland
Waarschijnlijk moet ik dus gewoon doorgaan met de boeking en niet inloggen (dit doe je met het OnePass Member-nummer wat ik dus (nog) niet heb). Pas als ik de naw-gegevens invul, dan mijn Delta Skymiles nummer opgeven? Werkt het inderdaad zo?
Heb ik gelijk een 2e vraag. Hoe kan ik dan later online zien of mijn vlucht ook gewijzigd is als ik met Continental vlieg en het Skymilesnummer van Delta gebruikt heb?
@ JWusa: laten we on-topic blijven. Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt, zul je zien dat deze vraag al meerdere keren beantwoord is (ook nog recent door mijzelf

Roland
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
inderdaad niet inloggen. Op een gegeven moment moet je persoonsgegevens gaan invullen en daar kun je de gewenste Freq flyer kaart invoeren (mits skyteam uiteraard). Als je inlogt met onepass kun je geen andere FF kaart invullen.
Als je hebt geboekt krijg je een bevestigingscode. met deze code en je achternaam kun je op de site van continental inloggen om je vluchtplan te zien. Bij mij was er ook iets gewijzigd (type vliegtuig) en dat kun je dan dus daarin zien.
grt
Als je hebt geboekt krijg je een bevestigingscode. met deze code en je achternaam kun je op de site van continental inloggen om je vluchtplan te zien. Bij mij was er ook iets gewijzigd (type vliegtuig) en dat kun je dan dus daarin zien.
grt
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Klopt inderdaad. Niet inloggen dus en met de code (en de link in de bevestigingsemail die je krijgt) kan je altijd je gegevens inzien. Je kan ook je stoelen en dergelijke wijzigen (die je bij boeken al kunt opgeven). Even op seatguru kijken waar je het beste kan zitten. Als je Elite bent bij Skyteam (Delta in jouw geval) dan kan je de stoelen voorin het toestel ook kiezen (speciaal gedeelte, maar geen speciale stoelen of meer ruimte, zoals bij United; je kan gewoon meer voorin zitten).stijnec schreef:inderdaad niet inloggen. Op een gegeven moment moet je persoonsgegevens gaan invullen en daar kun je de gewenste Freq flyer kaart invoeren (mits skyteam uiteraard). Als je inlogt met onepass kun je geen andere FF kaart invullen.
grt
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
-
- Amerikafan
Roland, je kan gewoon je Delta Skymiles bij een Continental vlucht krijgen, geen probleem. Je geeft je Skymiles# op bij boeking, of tijdens het inchecken of als je weer terug bent van je reis.
Mrs. PeeJay vloog een paar maanden geleden naar Brussel met Continental, en kreeg haar Delta punten gewoon bijgeschreven. De heenvlucht was ze vergeten haar Delta kaart te tonen tijdens het inchecken, en thuis een verzoek naar Continental met dit aanvraag formulier :
http://www.continental.com/web/en-US/co ... issing.pdf
Goeie reis.
/PeeJay
Mrs. PeeJay vloog een paar maanden geleden naar Brussel met Continental, en kreeg haar Delta punten gewoon bijgeschreven. De heenvlucht was ze vergeten haar Delta kaart te tonen tijdens het inchecken, en thuis een verzoek naar Continental met dit aanvraag formulier :
http://www.continental.com/web/en-US/co ... issing.pdf
Goeie reis.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik dacht ook al dat zoiets mogelijk moest zijn, maar werd in verwarring gebracht omdat ik nergens zag staan (tot zover ik nu de boeking heb gedaan) waar ik de Skymiles kon invullen. Ik kon alleen het OnePass-nummer kwijt. Nu weet ik dat ik geen OnePass-nummer hoef aan te vragen en dat ik mijn Delta Skymilesnummer verderop in de boeking kwijt kan.PeeJay schreef:Roland, je kan gewoon je Delta Skymiles bij een Continental vlucht krijgen, geen probleem. Je geeft je Skymiles# op bij boeking, of tijdens het inchecken of als je weer terug bent van je reis.
Bij USAirways, waar Marjan het over had (had ik haar op gewezen

Bedankt zover allemaal, ik denk dat ik er nu zo wel uit kom!
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 4737 Weergaves
-
Laatste bericht door Mrvanilla
-