Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Worldticket Center hoge kosten
Worldticket Center hoge kosten
Bij boeken bij Worldticket Center (Amsterdam) komen er hele hoge kosten bij van: Customer Service charge € 77 + Dossierkosten € 25. Dit is erg hoog en loont daardoor absoluut niet de moeite, integendeel, je bent hierdoor altijd duurder uit dan bij de meeste reisbureaus . 

volgens mij is die customer servce charge iets wat je overal betaald.
Toen ik in december (voor vlucht komende september) bij WTC boekte kreeg ik 25 euro korting, dus de boekingskosten waren gratis.......
Wat me wel tegen viel, maar dat had ik zelf niet goed nagekeken, was 16 euro voor betaling per creditcard. Als ik vooraf beter gelezen had zou ik het per internetbankieren hebben overgemaakt. maar dat is achteraf.......dus pech.
Toen ik in december (voor vlucht komende september) bij WTC boekte kreeg ik 25 euro korting, dus de boekingskosten waren gratis.......
Wat me wel tegen viel, maar dat had ik zelf niet goed nagekeken, was 16 euro voor betaling per creditcard. Als ik vooraf beter gelezen had zou ik het per internetbankieren hebben overgemaakt. maar dat is achteraf.......dus pech.
ik boek het liefste bij Amerikaanse bedrijven (bv expedia.com *niet .nl!!*). Bij expedia heb je maar 5 dollar boekingskosten en het voordeel van een gunstige dollar 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dit jaar alles geboekt bij http://www.orbitz.com boekinsgkosten waren daar iets van 10$ per transactie, kan je niet voor tobben dus!
can't wait to travel again.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 7057 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666
-