Katja schreef:Ik heb vandaag ook een mail gekregen van Priceline met de $5 per nacht dus gelijk weer aan het bieden geweest voor Wenen maar nog zonder succes. Niet vreemd aangezien we pas in september gaan maar proberen kan altijd natuurlijk.
Wat gek dat ik deze mail weer niet heb gekregen. Afgelopen keer (vorige week) ook al niet. Jammer hoor!
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Ik probeer al enkele weken op een hotel in New York (of Jersey City) te bieden voor juli (20.07 - 24.07) en op een hotel in Washington (25.07 - 28.07).
Zou dat nu te vroeg zijn?
Op Hotwire vind ik de prijzen ook nog behoorlijk hoog voor deze periode.
Je bent waarschijnlijk iets te vroeg. Je kunt een indicatie krijgen door via gewone hotelsites naar de prijzen voor die periode te kijken. Liggen die nog relatief hoog t.o.v. eerdere datums (neem bijv mei) dan kun je er vanuit gaan dat je nog iets te vroeg bent, maar bij Priceline is niets zeker ....
Het is altijd moeilijk te voorspellen wanneer je goed zit met bieden maar ik zou voor juli zeker nog even geduld hebben.
Ik ben aan het bieden voor Wenen in september(!) maar wil niet hoger gaan dan het laagste wat ik op betterbidding kan vinden. Nu krijg ik al twee dagen een counter offer en twijfel toch een beetje of ik daar al op in moet gaan.
Wij hebben ook diverse malen een counter offer gehad van $ 20,-. Gewoon $ 2,- meer geboden en hadden het te pakken. Probeer $ 2,- -> free rebid -> $ 4 -> free rebid -> $ 6. Grote kans dat je dan 'm hebt.
Ik ben gisteren tot $5 meer gegaan maar helaas niets. Morgen nog maar een keer proberen, vandaag namelijk op 4* in dezelfde regio geboden en dan ben ik m'n free rebid zones allemaal kwijt.
t1m schreef:Wij hebben ook diverse malen een counter offer gehad van $ 20,-. Gewoon $ 2,- meer geboden en hadden het te pakken. Probeer $ 2,- -> free rebid -> $ 4 -> free rebid -> $ 6. Grote kans dat je dan 'm hebt.
Ik heb al alle verschillende opties gekregen. Dat ik voor $ 20 meer een counter offer kreeg, en dat ik voor $ 2 meer prijs had. Maar ook dat ik pas bij $ 18 meer prijs had. Dus het is zeker niet altijd heel dichtbij de al geboden prijs. Gewoon blijven proberen dus, tot je hem hebt.
Alright! Dan is inderdaad een counter offer niet specifiek op een bepaalde grenswaarde ingesteld. In dat geval kan je gewoon aftasten en niet te grote stappen maken .
Omdat het nog zo ver weg was wil ik eigenlijk niet bieden boven de gemiddelde prijs die ik op betterbidding zie voor 5* in de zone maar het is wel moeilijk om niet te happen. Misschien zeg ik achteraf "had ik maar..." maar misschien ook niet.
Geduld is gelukkig m'n sterkste punt
Scheelt dat ik voor 99% zeker weet wanneer we in Wenen zitten maar er nog niet helemaal uit ben. Krijg ik nu een topdeal dat vind ik het prima maar anders zijn we nog iets flexibeler.
mbt counter office,kan ook anders lopen ik heb wel eens een counter offier gehad waarna ik de dag erna iets meer bood maar er geen counter offer kwam.Er was toen geen ruimte voor free rebids......dus is en blijft een gok van dag tot dag.
Leuk maar wellicht ook soms frustrerend.
Ik heb de laatste tijd veel geboden via priceline en niet 1 keer een counteroffer gekregen. Aangezien het voor half april al is zegt het dus niet altijd wat. De ene aanbieding van priceline krijg ik wel en de andere weer niet. Heb zelf de indruk dat het volkomen willekeurig is.
Het zegt ook inderdaad niet Corry. Soms krijg je niets en dan bied je twee dollar meer en heb je een deal. Zo'n counter offer is gewoon een lokkertje maar het werkt wel bij mij
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.