Hockey schreef:Valt wel mee. Bij de toiletten is erger, daar komt iedereen langs en hangt er rond, wachtende op een plekje.
Bij Lufthansa zitten er geen toiletten achterin Tenminste dat zag ik op de plattegrond, daar zit alleen de galley, er zitten 5 toiletten in het midden Ik vlieg by the way met een Airbus A340-300 van Lufthansa, stijg op in Dusseldorf
USA 2012 -21/06 - 15/08 IL-IN-WI USA 2017 -02/08 - 13/08 NV-AZ USA 2019 -24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Net op het gemeente huis een verklaring dat ik mag reizen en dat mijn ouders weten opgehaald, ze kende dat document eigenlijk niet en printen er daarom een uit van Rotterdam haha Ze zeiden dat je er ook zelf een kon opstellen
USA 2012 -21/06 - 15/08 IL-IN-WI USA 2017 -02/08 - 13/08 NV-AZ USA 2019 -24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Zou het ook helpen als ik deze mee neem ?? Is in het Engels, van het gemeente huis niet dus ik denk dat deze nog beter is ??
Ik kan dan de ID'S van mijn ouders bijvoegen
Is Accompanying degene die met je mee vliegt of waar je heen gaat ?
Met een Nederlandstalig document kunnen ze inderdaad niet veel aanvangen.
Maar de link naar het document hier boven, is voor wanneer jij als minderjarig kind meevliegt met iemand die niet jouw ouders zijn. Bovenaan vullen je ouders hun namen in, dan lijsten ze de namen van de kinderen op, en die kinderen reizen dan in het gezelschap van iemand anders, bv. een familielid of vrienden. Bijvoorbeeld, wanneer jij met de ouders van je beste vriend mee mag op vakantie naar weet-ik-veel-waar.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Is dat een serieuze vraag? Om te beginnen het entreegeld. Daarna eventuele hapjes en drankjes aldaar alsmede souvenirs die je koopt. Dan zit je zo aan de 125 dollar of zelfs meer.
kastelke schreef:Met een Nederlandstalig document kunnen ze inderdaad niet veel aanvangen.
Maar de link naar het document hier boven, is voor wanneer jij als minderjarig kind meevliegt met iemand die niet jouw ouders zijn. Bovenaan vullen je ouders hun namen in, dan lijsten ze de namen van de kinderen op, en die kinderen reizen dan in het gezelschap van iemand anders, bv. een familielid of vrienden. Bijvoorbeeld, wanneer jij met de ouders van je beste vriend mee mag op vakantie naar weet-ik-veel-waar.
Maar kun je misschien ook zelf zo'n brief opstellen ?? Met een kopietje van je ouders ID ??
Hockey schreef:Is dat een serieuze vraag? Om te beginnen het entreegeld. Daarna eventuele hapjes en drankjes aldaar alsmede souvenirs die je koopt. Dan zit je zo aan de 125 dollar of zelfs meer.
En daarom moet je nooit souvenirs in een pretpark kopen omdat die erg duur zijn, ik heb even gekeken en je komt misschien op $ 55/ $ 60 dollar uit, $15 dollar voor eten en drinken en entree is volgens de site $ 40
Maar dat zien we wel als we er zijn, het is nog niet eens 100 % zeker of we gaan
Dan zijn de prijzen daar laag. Voor Seaworld, Disneyland en nog wat andere parken in Zuid Californië betaal je zo 80 dollar entreegeld. Die 125 dollar zou ik daar wel uit kunnen geven en dan heb ik nog niks geks gedaan.
Hockey schreef:Dan zijn de prijzen daar laag. Voor Seaworld, Disneyland en nog wat andere parken in Zuid Californië betaal je zo 80 dollar entreegeld. Die 125 dollar zou ik daar wel uit kunnen geven en dan heb ik nog niks geks gedaan.
Nou dat is dan niet niks
Niet niks? Ik vraag me af of je de waarde van geld wel goed begrijpt. In Amerika kun je op zich vrij goedkoop eten, voor 20 dollar heb je wel een hoofdgerecht en een drankje. Spijkerbroeken en sneakers zijn er ook heel betaalbaar. Daarentegen zijn andere zaken soms weer duurder dan hier. Entree voor pretparken is weer erg hoog. Voor Universal Studio's ligt dit ongeveer op een dollar of 60.
Ik weet niet of jij wel goed beseft hoeveel 250 dollar is en wat je daar ongeveer mee kunt. Je lijkt er ook vanuit te gaan dat zo goed als alles voor je betaald wordt. Misschien betalen ze een hoop voor je, maar ik zou me er niet prettig bij voelen als dat ook echt moest omdat ik het geld zelf niet eens bij me heb. Toen ik net 18 was geworden ging ik 2 weken op vakantie bij familie in het buitenland, en daar werd ook alles voor me betaald. Maar ik was erg blij dat ik daarnaast nog ongeveer 400 euro bij me had. Ik heb regelmatig een drankje of een hapje gekocht, een nieuwe bikini toen ik die tegenkwam en wat souvenirs voor mee naar huis. En dat was maar 2 weken he!!
Rivercola heeft het al goed verwoord. Met nog niks gedaan bedoel ik dat ik dan nog helemaal me niet suf gekocht heb of iets extreem duurs. Meestal haal ik iets voor mijn neefjes en andere familieleden. Ik zoek meestal iets wat niet te duur is, en in de aanbieding. En dan nog is het geld er zo doorheen.
Zomer vorig jaar heb ik in Monterey fleece truien gekocht, zwaar in de aanbieding. 2 stuks voor 24 dollar, dat is eigenlijk niets dus. Maar omdat ik er 6 nodig had was ik wel 72 dollar kwijt (exclusief belastingen). Dus KevinAmerican, ook van mij het advies om je niet te verkijken op hoeveel geld dingen kunnen kosten. Zelfs als je geen gekke dingen doet kan het nog snel gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.