Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prepay + mobiel internet
Re: Prepay + mobiel internet
Sinds ik komend weekend mijn tegoed weer op moest waarderen eens gekeken en er is nu voor AT&T PayGo een nieuw 'plan':
$10 International Long Distance Feature Package
Voor 10 dollar kun je 250 minuten bellen met vaste nummers in o.a. Nederland. Dus nog geen 3 euro cent per minuut, goedkoper kan volgens mij niet. Nu krijg ik mijn beltegoed helemaal niet op...
Dit plan is net als de andere plans een maand 'houdbaar'.
$10 International Long Distance Feature Package
Voor 10 dollar kun je 250 minuten bellen met vaste nummers in o.a. Nederland. Dus nog geen 3 euro cent per minuut, goedkoper kan volgens mij niet. Nu krijg ik mijn beltegoed helemaal niet op...
Dit plan is net als de andere plans een maand 'houdbaar'.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
net geprobeerd een pin voor AT&T te bestellen via pinzoo.com. Niet gelukt, omdat men weigerde een bevestiging via een nederlands telefoonnummer te accepteren.
Iemand ervaring met callingmart.com? Of wellicht met een andere aanbieder?
Bij t-mobile kan je volgens mij voor 1.50 per dag onbeperkt internetten (wel traag)
Gewoon via de site van A&T zelf gedaan, is net zo 'duur' als die derde partijen (oke, 10 eurocent duurder).stijnec schreef:net geprobeerd een pin voor AT&T te bestellen via pinzoo.com. Niet gelukt, omdat men weigerde een bevestiging via een nederlands telefoonnummer te accepteren.
Of je koopt bij aankomst in de VS een kaartje bij een Target/Walmart/AT&T winkel...
Net terug uit LA na 9 dagen weer AT&T gebruikt te hebben, dit keer de 500Mb-pack genomen en flink misbruikt (80Mb over gehouden

Enige minpunt was voor mij in het begin het thuisbellen met mijn "International Long Distance"-pack. Soms kwam er helemaal geen verbinding, soms kreeg ik de melding dat alle lijnen naar Nederland (country you are calling) vol waren. Ik stond op het punt naar een AT&T winkel te gaan toen het ineens voorbij was en ik bij elke volgende poging direct contact had. Even dacht ik dat mijn belmethode gewoon verkeerd was (met 01131 leek het wel te werken, ipv de +31 die elk nummer in mijn toestel ervoor heeft), maar later ging de +31 ook gewoon goed. De 250 minuten waren iets teveel voor 9 dagen, maar nu wel zonder zorgen (kijken naar de beltijd) regelmatig kunnen bellen, jammer genoeg is het alleen voor vaste lijnen.
Eind januari nog een laatste keer opwaarderen voor de vakantie in Maart en dan gaat die denk ik eruit, de 10 dollar die er dan nog opstaat is dan helaas pindakaas.
Nops, €4,95 voor een whopping 2Mb, of een week-pas voor €14,95 met maar liefst 10Mb. Voor puur whatsapp (zonder foto's) misschien handig, maar mij inziens veel te duur.dominicr schreef:Bij t-mobile kan je volgens mij voor 1.50 per dag onbeperkt internetten (wel traag)
http://www.t-mobile.nl/service-en-conta ... buitenland
Ik heb onlangs twee prepaid kaart van AT&T besteld via Ebay, naar NL laten sturen en gebruikt in Florida.
Mijn ervaringen daarmee zijn prima.
Je moet even weten hoe je het met de pin moet regelen.
Mijn reisgenoot heeft daar ook data gebruikt. Dat ging goed maar het tegoed vloog er door.
Het is een vrij lang verhaal geworden en ik zou je daarom naar mijn posting op het Florida forum willen verwijzen.
Heb daarna nog vragen stel ze gerust.
Knaapje
Mijn ervaringen daarmee zijn prima.
Je moet even weten hoe je het met de pin moet regelen.
Mijn reisgenoot heeft daar ook data gebruikt. Dat ging goed maar het tegoed vloog er door.
Het is een vrij lang verhaal geworden en ik zou je daarom naar mijn posting op het Florida forum willen verwijzen.
Heb daarna nog vragen stel ze gerust.
Knaapje
Ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan.knaapje schreef: Je moet even weten hoe je het met de pin moet regelen.
Knaapje
Kees
Blog reis 2009 http://keesenannekeamerikareis2009.blogspot.com
Blog reis 2012 http://amerika.chvanbruggen.com
-
- Amerikafan
het is mij niet gelukt om een pin te regelen vanuit Nederland. (AT&T)
Echter bij aankomst gebeld met 611, je krijgt dan een menu, waar je niets kunt bestellen omdat je een buitenlandse creditcard hebt.
Heb me toen via het menu laten doorverbinden met een medewerker, die alles heeft geregeld. Betaling met mijn nederlandse creditcard was geen probleem. 2 minuten later kon ik bellen en internetten.Ook tetheren ging prima (SGS II)
Echter bij aankomst gebeld met 611, je krijgt dan een menu, waar je niets kunt bestellen omdat je een buitenlandse creditcard hebt.
Heb me toen via het menu laten doorverbinden met een medewerker, die alles heeft geregeld. Betaling met mijn nederlandse creditcard was geen probleem. 2 minuten later kon ik bellen en internetten.Ook tetheren ging prima (SGS II)
Met een NL-kaart heb ik het gewoon via AT&T zelf gedaan: www.paygonline.combrugk000 schreef:Ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan.knaapje schreef: Je moet even weten hoe je het met de pin moet regelen.
Knaapje
Ik heb mijn Att kaart net geactiveerd, maar krijg geen verbinding met een netwerk.
Waarschijnlijk omdat er geen krediet op de kaart staat.
Moet ik nu wachten tot ik in Amerika ben of kan ik nog iets anders proberen?
Kees
Waarschijnlijk omdat er geen krediet op de kaart staat.
Moet ik nu wachten tot ik in Amerika ben of kan ik nog iets anders proberen?
Kees
-
- Amerikafan
att kaart werkt enkel in de VS, niet in Europa. Je zult dus moeten wachten tot je daar bent.
Wat ik het gedaan:
Package data uitgezet
ATT simkaart erin
611 bellen, via operator met NL kaart tegoed besteld
Nogmaals 611 gebeld en data pakket gekocht
package data aangezet
en werkte direct
Wat ik het gedaan:
Package data uitgezet
ATT simkaart erin
611 bellen, via operator met NL kaart tegoed besteld
Nogmaals 611 gebeld en data pakket gekocht
package data aangezet
en werkte direct
Ga ik proberen.
Bedankt voor je snelle reactie.
Kees
Bedankt voor je snelle reactie.
Kees
misschien hebben jullie hier iets aan: http://www.mrsimcard.com/ipad.html
dit is nu voor ipad, maar ze hebben ook formules voor gsm
greetz
dit is nu voor ipad, maar ze hebben ook formules voor gsm
greetz
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik weet niet hoe je er bij komt dat je maar 50 MB per dag mag opmaken. Voor de USA is dat onbeperkt. Zie http://server1.droam.nl/wp-content/uplo ... -Droam.pdfSemJes schreef:Voor mijzelf zou het ook niet nodig zijn, er zijn op zoveel plekken wifi, maar ik kan me voorstellen dat anderen hier anders over denken. Hoelang ga je precies weg TS? Ik vind Droam nog aan de prijzige kant persoonlijk. Ik zou ook geen 50mb per dag opmaken (althans, niet als ik er op let). Dan is de 100mb voor $20 nog best redelijk, aangezien je niet vast zit aan het aantal dagen dat je weg bent, zoals bij Droam.
Denk dat de persoon eerder bedoeld dat 100Mb genoeg voor hem is en dat is een stuk goedkoper dan de €65 die een DROAM minimaal voor 1 week kost. Ik blijf erbij dat een DROAM alleen handig is als je een laptop bij je hebt en die veel moet gebruiken (wees wel, het is vakantie, een dagje niet internetten op je pc is niet dodelijk). Maar dan nog, zoek dan je hotels beter uit en neem er eentje met free-wifi
.
Nadeel blijft natuurlijk dat je niet op je eigen nummer bereikbaar bent, maar gezien tijdsverschillen (en roamingkosten) is dat soms best lekker.

Nadeel blijft natuurlijk dat je niet op je eigen nummer bereikbaar bent, maar gezien tijdsverschillen (en roamingkosten) is dat soms best lekker.
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik wil ook m'n iPhone 4s (simlock vrij) gaan gebruiken in de VS met AT&T voor data (bellen is niet zo belangrijk). Nu lees ik verschillende keren dat bezoekers op ebay een att kaartje kopen, maar welk kaartje is dat dan precies?
Deze AT&T Go Phone Prepaid Micro Sim Card 3G iPhone 4 misschien?
En welke stappen worden dan gevolgd?
- kiezen van 10c/minute plan
- kopen van 500MB plan
Bedankt!
Deze AT&T Go Phone Prepaid Micro Sim Card 3G iPhone 4 misschien?
En welke stappen worden dan gevolgd?
- kiezen van 10c/minute plan
- kopen van 500MB plan
Bedankt!
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
- DaphneB
- Amerika-ontdekker
Ik heb bijna precies dezelfde vraag.
Ben op zoek naar een pre paid data kaart voor mijn simlock vrije iphone 4, liefst met 1 maand onbeperkt data verkeer....
Ben op zoek naar een pre paid data kaart voor mijn simlock vrije iphone 4, liefst met 1 maand onbeperkt data verkeer....
- sdekker
- Amerika-ontdekker
Wel toevallig dat je ook nog eens in Alphen aan den Rijn woont!DaphneB schreef:Ik heb bijna precies dezelfde vraag.
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Dan kun je het beste in de VS een T-Mobile winkel instappen en dit regelen:DaphneB schreef:Ik heb bijna precies dezelfde vraag.
Voor $80 ben je dan helemaal klaar. Als ik ooit nog eens wat langer dan 2 weken ga, zou dit ook mijn keus zijn.donnafratello schreef:Prepaid kaart 1 maand onbeperkt internet +onbeperkt bellen naar vaste lijnen Nederland, door medewerker Tmobile NY, SIM geïnstalleerd, voor $80 ex tax. Tot.87,10. Het werkt perfect. at &t heeft dit niet. Dus T-Mobile, prepaid SIM kopen. na 1 maand verloopt de kaart als je er niets mee doet.
- sdekker
- Amerika-ontdekker
Voor mij (en DaphneB ook als ik haar goed begrijp) gaat het voornamelijk om data en niet om bellen. Voor 25 dollar kan je 500MB internetten, da's een stuk goedkoper dan 87 dollar. Waarom dan Tmobile?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht