Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forumlid op vakantie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Njit schreef:
Coyote schreef: Zou het inderdaad mooier zijn om de tekst uit te vullen? Ik vind zelf de "extra" spaties die je dan tussen de woorden krijgt niet zo geweldig. Maar misschien dat ik het wel even probeer met het uitvullen. Bedankt voor de tip.
De meeste mensen vinden het prettiger om op het Web smallere blokken tekst te lezen. Vandaar dat het Weblog formaat ook zo populair is. Een kantspiegel links en rechts zorgt ervoor dat de regels wat minder lang worden. Dan hoef je ook niet uit te lijnen :)
Ja klopt, op een lang stuk tekst is uitvullen misschien niet zo mooi.. En jouw tekst is vrij lang over de gehele breedte van de pagina. Uitvullen is denk ik mooier bij smallere blokken tekst - Ziet er prima uit zo : ))
Coyote schreef:Ik heb inmiddels al zo'n 35 staten bezocht en daar komen als het goed is in oktober nog 2 bij. Of ik ze ooit allemaal zal bezoeken is nog even afwachten. Om de één of andere reden trekken Hawaii en Alaska mij (wellicht onterecht) niet zo.
Wow 35 staten.. Welke Amerikaan doet je dat na LOL - Wat betreft Hawaii - Weet je het zeker? Hawaii is zo prachtig..
Maar ik begrijp het wel 'denk ik', zo trekt New York mij weer niet.. wat voor anderen waarschijnlijk heel onterecht in de oren zal klinken ..
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Zo...

het verslag staat nu in zijn geheel op de site. De komende dagen zullen de routekaartjes nog toegevoegd worden.

Vandaag ben ik nog wat bezig geweest met de layout. Ik kwam erachter dat bij het printen niet de hele pagina afgedrukt werd. Dat heb ik verholpen en tevens heb ik, met dank aan Sandy... :wink: , ervoor gekozen de tekst toch uit te vullen. Staat toch wel mooi vind ik. :)

Oh ja, wil je het verslag printen, zorg voor genoeg papier. :wink: In totaal zijn het 46 pagina's. De foto's en de staatjes worden helaas niet altijd even goed geprint. Wellicht dat ik nog eens met CSS aan de slag ga hiervoor.

Groet,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ziet er heel mooi en strak uit, zowel het uitvullen van de tekst als de bredere marches links en rechts van de pagina.
Als ik dan een laatste tip mag geven (lol straks krijg je nog een hekel aan me) - Maar als ik jou was, zou ik jouw start pagina (index pagina) ook uitvullen. Ditto met de andere jaarverslagen : )) - Ik vind het mooi als alle pagina's synchroon lopen..

Maar dat ben ik, ik let altijd op de kleine details van een website ; ))
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Ziet er heel mooi en strak uit, zowel het uitvullen van de tekst als de bredere marches links en rechts van de pagina.
Als ik dan een laatste tip mag geven (lol straks krijg je nog een hekel aan me) - Maar als ik jou was, zou ik jouw start pagina (index pagina) ook uitvullen (ditto met de andere jaarverslagen : ))

P.s. Ik let altijd op details van een website ; ))
Your wish is my command... :wink:

Ook de rest zal ik aanpassen.

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Weet je overigens zeker dat alles erop staat? Bij mij eindigt het verslag hier ... midden in een zin ..

Afbeelding
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dan ben je misschien te vlug geweest, bij mij staat de volgende reis in het najaar als laatste regel en daar onder nog EINDE
Rob
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Blijkbaar :oops: - Hoewel ik wel een paar keer Refresh had geprobeerd.
Maar het staat er nu wel helemaal op bij mij : ))
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer