Ja klopt, op een lang stuk tekst is uitvullen misschien niet zo mooi.. En jouw tekst is vrij lang over de gehele breedte van de pagina. Uitvullen is denk ik mooier bij smallere blokken tekst - Ziet er prima uit zo : ))Njit schreef:De meeste mensen vinden het prettiger om op het Web smallere blokken tekst te lezen. Vandaar dat het Weblog formaat ook zo populair is. Een kantspiegel links en rechts zorgt ervoor dat de regels wat minder lang worden. Dan hoef je ook niet uit te lijnenCoyote schreef: Zou het inderdaad mooier zijn om de tekst uit te vullen? Ik vind zelf de "extra" spaties die je dan tussen de woorden krijgt niet zo geweldig. Maar misschien dat ik het wel even probeer met het uitvullen. Bedankt voor de tip.
Wow 35 staten.. Welke Amerikaan doet je dat na LOL - Wat betreft Hawaii - Weet je het zeker? Hawaii is zo prachtig..Coyote schreef:Ik heb inmiddels al zo'n 35 staten bezocht en daar komen als het goed is in oktober nog 2 bij. Of ik ze ooit allemaal zal bezoeken is nog even afwachten. Om de één of andere reden trekken Hawaii en Alaska mij (wellicht onterecht) niet zo.
Maar ik begrijp het wel 'denk ik', zo trekt New York mij weer niet.. wat voor anderen waarschijnlijk heel onterecht in de oren zal klinken ..