Dan kopen we toch gewoon een nieuwe in Amerika?thuul schreef:Wacht maar tot ze 't ding vergeten, laten vallen of in een vliegtuig laten liggen (sorry kon het niet laten)
en geen kaart bij zich hebben

Roland
Dan kopen we toch gewoon een nieuwe in Amerika?thuul schreef:Wacht maar tot ze 't ding vergeten, laten vallen of in een vliegtuig laten liggen (sorry kon het niet laten)
en geen kaart bij zich hebben
Nou weet ik eigenlijk niet of ik me gevleid moet voelen of dat mijn dochter beledigd moet zijn.Yeehaw schreef:Je hebt een mooi zusje Marjon. Sorry, could not resist bla bla bla....
Ook die kunnen kapot gaan, lees het verslag van Elly en Michel maar eens.Coyote schreef:Dan kopen we toch gewoon een nieuwe in Amerika?thuul schreef:Wacht maar tot ze 't ding vergeten, laten vallen of in een vliegtuig laten liggen (sorry kon het niet laten)
en geen kaart bij zich hebben![]()
Roland
Ach je hebt natuurlijk gelijk, want ieder het zijne. Ik herken dat "onbekende weggetjes" gevoel wel van de keren dat ik per moteur wegga. En idd, je (ik) zal toch echt ook een papieren kaart moeten hebben als failsafe.vana schreef:Ik vind het juist leuk om 's avonds te kijken op de kaart hoe we de volgende dag precies gaan rijden en onderweg de kaart erbij te houden en te zien waar we zijn, wanneer er een afslag komt en welke plaatsjes we tegenkomen, waar een leuk weggetje zit enzovoort.
hoe deden ze dat pak 'm beet 15 jaar geleden dan?maar je hebt gebieden dat je echt wel een Navigatie systeem wilt hebben....ga maar eens rijden op de motor in de Blue Ridge zonder Navigatie...dat is vragen om moeilijkheden
nieuwenoord schreef: zoeken ook de mooiere routes op. Dan is een kaart absoluut onmisbaar.
dat dus wel,althans de mijnenieuwenoord schreef: geeft niet aan.... of dat de weg toevallig deels onverhard is.
Yep, als je maar Mapsource (Garmin) gebruikt...6foot6 schreef:dat dus wel,althans de mijnenieuwenoord schreef: geeft niet aan.... of dat de weg toevallig deels onverhard is.