Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro

Bericht door Ruud2004 »

Of parkeer gratis in Amstelveen, Badhoevedorp of Hoofddorp en stap op de bus. http://www.schipholsternet.com/
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Petra
Amerikafan

Bericht door Petra »

We hebben net geboekt voor 10 dagen parkeren via centralparking.nl
Dat kost ons 67 euro en het is inclusief valet parking, ook niet duur dus.
Er staat dan iemand klaar tussen vertrekhal 2 en 3 en hij/zij neemt de auto over.

Bij terugkomst staan ze daar weer klaar. Je moet een kwartier van te voren bellen naar een speciaal nummer dat je eraan komt.
Heel handig lijkt ons.
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Vanmorgen zonder problemen van onze "5 euro aanbieding" gebruik kunnen maken.
Hoewel de website aangaf dat je bij een verlopen creditcard je eerst moest melden bij het loket, bleek dat niet nodig.
De verlopen creditcard werkt slechts ter identificatie (bedrag is immers al lang afgeschreven) bij de slagboom. Bij het uitrijden over 3,5 week zou het dus ook goed moeten gaan. Man aan het loket gaf aan dat bij problemen altijd nog een uitrijkaart kan worden afgehaald op vertoon van de bevestiging en de verlopen creditcard.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Mooi, wij worden toch gebracht, ondanks onze reservering :wink:

Have a safe trip!
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Toch nog even de afloop hiervan.
Bij het uitrijden afgelopen zondag moesten we dus weer onze oude (verlopen) creditcards gebruiken.
Bij de ene ging het goed en bij de ander niet.
Slagboom bleef dicht met melding dat de card niet meer geldig was.
Bij de kassier kreeg ik echter zonder problemen een gratis uitrijkaart.
Samengevat: Het heeft allemaal gewerkt zoals we hadden gedacht.
Bauke
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Ook wij hebben gebruik gemaakt van de 5 euro actie. Niet zo lang na de betaling werd mijn credeitcard van de Postbank geblokkeerd vanwege "vermeende" fraude. Zoals bij meer mensen op dit forum. Ik heb toen een e-mail gestuurd en dit uitgelegd en gevraagd wat ik nu moest doen. Volgens hen alleen het nieuwe nummer van de creditcard doorgeven en dan was alles in orde.
En ja hoor donderdag kwamen we na een paar dagen Istanbul terug en zonder problemen zijn we van het terrein gereden. De nieuwe kaart stond dus inderdaad geregistreerd.
Dit was nog eens een fijne tip op dit forum! :D
Ik had de tip ook nog aan familie doorgeven maar die dachten dat kan nooit kloppen.Zij hebben dus het volle pond mogen betalen en waren erg verbaasd dat wij daadwerkelijk maar 5 euro hebben betaald.

Greet
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ook wij hadden (in de meivakantie) gebruik gemaakt van deze actie en er is echt maar €5 afgeschreven van onze CC :)
Verelle
Amerikakenner

Bericht door Verelle »

Wij hebben in Hoofddorp geparkeerd in een woonwijk, station op loopafstand. Mijn partner heeft mij afgezet bij het station met de bagage en heeft zelf de auto geparkeerd. Treinkosten een paar euro. Op de terugreis ben ik op Schiphol gebleven en heeft mijn partner de auto opgehaald, bagage ingeladen en terug naar huis.

Ook onze vakantie was langer dan drie weken en wilden niet met de trein, op de terugweg hadden we elk 2x koffers, daarnaast elk een cabin trolley. Ik wil dat gesleep op Sloterdijk niet, omdat we daar moeten overstappen. Voor ons is de meest makkelijke oplossing, ook omdat we redelijk vroeg op Schiphol moesten zijn.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Wij hebben in Hoofddorp geparkeerd in een woonwijk
gelukkig is je auto niet weggesleept.Wij hadden laatst een auto bij onze praktijk staan die er normaal nooit staat en volgens ons er verdacht lang onaangeroerd stond. Nu zag die auto er nogal louche uit....bleek gestolen te zijn en is weggehaald.Ik neem aan dat je van te voren goed uitgezocht hebt waar je de auto geparkeerd hebt ?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Inge schreef:Ik heb het ook geboekt voor de hele maand juni (31/5 in en 1/7 uit).
Ook wij hebben een bevestiging van Eur 5 gekregen. Ben erg benieuwd.... :P
Gisteren teruggekomen en alles lijkt zonder problemen te zijn verlopen. We konden gewoon in, maar belangrijker, ook weer uitrijden. Geen commentaar ofzo.
Nog even voor alle zekerheid de komende creditcard afschriften bekijken, maar ik ga ervan uit dat we gewoon een maand geparkeerd hebben voor 5 euries :dance:
bellagio13
Amerika-newbie

Bericht door bellagio13 »

Hallo allemaal,

Ik heb een parkeerservice gevonden op internet het heet Schiphol Poly Parking. Ze zijn echt goedkoop echt waar.
Je kan altijd een reservering maken om je auto te parkeren, en als je daar aankomt laten ze je niet wachten ze zijn echt behulpzaam. ik heb me auto daarzo 22 dagen geparkeerd en het kostte echt niet veel vergeleken met de andere aanbieders. Ze hebben een afgesloten terrein waar j auto 24 uur wordt bewaakt. Ik maak al 1,5 jaar gebruik van ze wanneer ik op vakantie ga. en iedereen die ik ken raad ik aan om daar te parkeren. ze zijn echt vriendelijke mensen.

ik hoop dat jullie wat aan me ervaring hebben
groetjes

Ellen
Caroline Vaals
Amerika-newbie

Bericht door Caroline Vaals »

Hi, 3 weken parkeren voor 5 euro lijkt me wel heel erg goedkoop. 5 euro per dag is wat realistischer. Ik bekijk altijd eerst even de goedkoopste partij via http://www.smartparkingschiphol.com, zij hebben alle partijen en hebben daarnaast ervaringen van andere mensen. Succes, grtn Caroline
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Toch was die aanbieding op het moment van plaatsen van dit topic echt zo. Drie weken voor in totaal vijf euro. Verscheidene forumleden hebben hiervan gebruik gemaakt.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Klopt, ik heb er ook gebruik van gemaakt en ik heb de datums ook nog kostenloos kunnen wijzigen, ik had uiteindelijk een kortere vakantie maar wel in de zelfde periode.
Dit was hun antwoord:
Daar uw reis binnen de door u gereserveerde periode valt, kunt u gewoon gebruik maken van uw reservering. Er is echter geen restitutie mogelijk voor de niet door u gebruikte dagen.

Ik heb in totaal €5 betaald! Over die niet gebruikte dagen heb ik verder geen klacht ingediend. :lol:

Als er weer zo'n aanbiedig komt hoop ik dat het hier weer getipt wordt. :beerchug:

Els
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Werkte perfect die aanbieding. Mogen ze wat mij betreft volgend jaar weer herhalen!
Bauke
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik heb nu gereserveerd voor 19 dagen in oktober, maar ik betaal niet meer zoveel als eerdere jaren, dacht ik.
Volgens mij zijn de tarieven voor smart parking goedkoper geworden.

Ik betaal nu 100,50 voor 19 dagen, maar ja, afgezet tegen die 5 euro van die aanbieding, gaat dit tarief natuurlijk helemaal nergens over :roll:
16x USA / 30 staten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer