Ceetje schreef:Wie en met hoeveel personen: Ceetje en partner Hoeveelste keer: 8ste keer Wanneer:21 december 2008 Waarheen: orlando-tampa-new york Airline: American Airlines Vliegroute heenreis: bru-jfk-mco Vliegroute terugreis: mco-jfk stopover -bru Ticketprijs: 650 pp Vervoer: in Florida een huurauto; in New York de metro Overnachting: diverse motels/hotels Globale route: zie het onderdeel "waarheen"
Ceetje,
Misschien kun je nog een einddatum opgeven? Dan kunnen we jou ook opnemen in het rijtje (zie openingsbericht van dit topic).
Vegasgirl schreef:Wie en met hoeveel personen: Vegasgirl Eloise & lover Hoeveelste keer: 12e Wanneer: 21 juni t/m 29 juni (waarschijnlijk) Waarheen: Las Vegas Airline: United Airlines Vliegroute heenreis: nog niet bekend Vliegroute terugreis: nog niet bekend
Ticketprijs: nog niet geboekt Vervoer: huurauto Overnachting: Treasure Island Globale route: Vegas, Vegas, Vegas
Ik heb deze (waarschijnlijke) trip weggehaald uit "Wie, wanneer en hoe....", met het verzoek deze weer te plaatsen als de reis definitief geboekt is en alle gegevens bekend zijn.
Jullie huwelijksreis heb ik uiteraard wel geplaatst in "Op een rijtje naar Amerika in 2008".
Het ongelofelijke feit doet zich voor dat niemand uit het rijtje zich op dit moment in Amerika bevindt.
Wij houden dit rijtje dagelijks met kleurtjes bij en het komt zelden of nooit voor dat niemand van de Nederlandse of Belgische forumleden in de States is.......
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Leuk dat je weer een weblog bij gaat houden. Voor het grootste gedeelte kan ik jullie volgen behalve de laatste paar dagen. Dat stukje overlappen we elkaar en we zitten ook niet bij elkaar in de buurt. Deze dit jaar wordt dat geen minimeeting in Amerika...
Bostonlover schreef:Wie en met hoeveel personen: 3, ik en mijn ouders
Hoeveelste keer: 4e (NY-Niagara-Boston-NY, Miami-Keys-Orlando-Miami, LA-san Diego-Phooenix-Las Vegas-Sf-La)
Wanneer: mei/juni*
Waarheen: Denver
Airline: AA en BA
Vliegroute heenreis: AMS-LON-Dallas-Denver
Vliegroute terugreis: Denver-LON-Ams
Ticketprijs: 468 euro
Vervoer: Equinox
Overnachting: diverse hotels via hotwire 3***
Globale route: Denver-estes park-mountrushmore- sheridan-yellowstone- Saltlake city- Moab-monumental valley-durango- gunnison-denver
* ik vul de excacte data niet in ivm meelezende kwaadwilligen
Note Mod Roland: Uiteraard ben je vrij om de data niet op te geven. In dat geval is het misschien beter om het hier helemaal niet te vermelden. Dit topic is juist bedoeld om de reizen met begin- en einddata op te nemen in dit topic. Jouw trip kunnen we nu niet goed vermelden en zal daarom over een paar dagen verwijderd worden als er geen data vermeld worden.
Bostonlover,
Ik heb bovenstaand bericht verwijderd uit het andere topic omdat we die zuiver willen houden met compleet ingevulde lijstjes. Mocht je alsnog de gegevens erbij willen zetten dan kun bovenstaande tekst zo kopiëren en plakken.
Ceetje schreef:Wie en met hoeveel personen: Ceetje en partner Hoeveelste keer: 8ste keer Wanneer:21 december 2008 Waarheen: orlando-tampa-new york Airline: American Airlines Vliegroute heenreis: bru-jfk-mco Vliegroute terugreis: mco-jfk stopover -bru Ticketprijs: 650 pp Vervoer: in Florida een huurauto; in New York de metro Overnachting: diverse motels/hotels Globale route: zie het onderdeel "waarheen"
Ceetje,
Ook dit bericht is verwijderd uit het andere topic omdat de gevens niet compleet zijn ondanks een eerder verzoek om deze aan te vullen (zie bovenaan deze pagina). Zoals gezegd willen we het topic graag zuiver houden met compleet ingevulde overzichtjes.
Ik heb een weblog aangemaakt en ga dat live bijhouden tijdens onze trip, deze mag dus toegevoegd worden aan het rijtje. http://www.ewiontour.web-log.nl
Alvast bedankt!
Gypsygirl1 schreef:Ik heb een weblog aangemaakt en ga dat live bijhouden tijdens onze trip, deze mag dus toegevoegd worden aan het rijtje. http://www.ewiontour.web-log.nl
Alvast bedankt!
marjomeck schreef:Wie en met hoeveel personen: Marjolein met 6 personen( 3 volw en 3 kinderen, 11, 14 ,15 jaar) Hoeveelste keer: 4e Wanneer:28-6-2008 Waarheen: Washington DC, Utah, Montana, Wyoming, BC, Alberta, Oregon, Washington, Californië Airline: Delta Vliegroute heenreis: Dusseldorf-Washington DC (tussenstop Atlanta), Washington-Salt Lake City Vliegroute terugreis: San Francisco-Dusseldorf Ticketprijs: euro 705,00 Vervoer: 7 persoons auto Overnachting: diverse hotels Globale route: Salt Lake City, Yellowstone, Banff, Jasper, Vancouver, Seattle, Portland, San Francisco
De einddatum ontbreekt in jouw lijstje. Wil je die nog aanvullen? We kunnen jou dan ook in het rijtje opnemen.
Ik zag dat jullie 2 keer jullie trip naar Amerika hebben opgegeven in "Wie, wanneer en hoe naar Amerika 2008" (zie hieronder).
Ik heb de eerste opgave verwijderd en in "Op een rijtje" heb ik de link aangepast naar jullie laatste bericht en daarin de kleine verandering op jullie reis aangepast. Ook is de link naar jullie liveverslag nu toegevoegd.
Annette&Henk schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 personen Hoeveelste keer: derde keer Wanneer: 8 april - 6 juli 2008 Waarheen: Van Miami naar Seattle Airline: Delta Airlines Vliegroute heenreis: Amsterdam - Atlanta - Miami Vliegroute terugreis: Seattle - Atlanta - Amsterdam Ticketprijs: 379 euro excl. p.p. Vervoer: Camper CA25 Overnachting: RV Campings Globale route: Zie http://www.annetteverhaaff.nl (Weblog USA 2008)
Annette&Henk schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 personen: Annette en Henk Hoeveelste keer: 3 Wanneer: 8 april 2008 tot 7 juli 2008 Waarheen: van Miami Florida naar Camano Island in Washington State Airline: Delta Air Lines Vliegroute heenreis: Amsterdam-Atlanta-Miami Vliegroute terugreis: Seattle-Atlanta-Amsterdam Ticketprijs: 1.267 (incl. alles) voor 2 personen Vervoer: camper Overnachting: campings Globale route: Florida, Alabama, Mississippi, Louisiana, Texas, New-Mexico, Arizona, Colorado, Utah, Nevada, California, Oregon, Washington. Te volgen op onze weblog: http://www.annetteverhaaff.nl/blogger.html
@ Geweldig overigens deze cross country trip van 3 maanden.........
Katteke schreef:Wie en met hoeveel personen: Ik en mijn splinternieuwe echtgenoot (pas getrouwd dan)
Hoeveelste keer: 2de keer voor mij, eerste keer voor mijn partner
Wanneer: 15 december 2008 tot en met2 januari 2008
Waarheen: Eerst rondreis in het westen, daarna 4 dagen New York
Airline: Delta Airlines
Vliegroute heenreis: Brussel - Los Angeles
Tussenvlucht op 30 december: Los Angeles - New York
Vliegroute terugreis: New York - Brussel
Ticketprijs: 600 euro per persoon
Vervoer: Wagen
Overnachting: hotels
Globale route: LA - Palm Springs - Phoenix - Grand Canyon - Lake Powell - Bryce Canyon - Las Vegas - Death Valley - Bakersfield - Yosemite - San Francisco - Santa Maria - LA + New Year @ New York!!!!
Hallo Katteke,
Ik neem aan dat je 2 januari 2009 bedoelt........
Grapje hoor. Ik heb het aangepast en je aan het rijtje toegevoegd. Alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!
Karinita schreef:Wij gaan ter plaatse een verslag bijhouden, dus planning kan veranderd worden in live-verslag
Karin
Hoi Karin,
Ik heb de tekst voor je veranderd in "Liveverslag" .......
Ik heb natuurlijk gelijk even naar jullie route gekeken. Ik vind het een hele mooie planning. Het hele zuidelijke stuk in Texas gaan wij volgende maand precies zo rijden. Misschien heb ik later dan nog wat tips voor jou en Marloes.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.