Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Bericht door SpaceAce »

Hmz.. dat heb ik ook ooit een keer gehad... Volgens mij had ik toen per ongeluk een keer dezelfde gebieden aangeklikt... Maar dat weet ik niet zeker.
Wellicht omdat je net het stukje van 'hotels' in eerste instantie niet gezien hebt? Ik weet niet wat je hebt gedaan, dus kan ook niet zeggen wat je fout hebt gedaan :)

Gewoon morgen (na 24 uur) nog een keer proberen... (of heb je een tweede CC waarmee je kunt bieden?)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
PatrickSharon
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickSharon »

Probeer het met een andere CC.
Dus als ik de hotels heb geselecteerd volgens biddingtravel.com en ik heb geboden, bod afgewezen.
Dan doe ik bij mijn 2e keer op hotels klikken links bovenin priceline pagina op dan weer wat biddingtraveler zegt?
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Yep. Als het goed is, kom je dan weer in het beginscherm van Priceline uit. Je gaat dan weer naar 'Save up to 60% on hotels' en vult wederom alle gegevens in. Als je dan bovenin je scherm biddingtraveler volgt, dan geeft hij vanzelf aan welke gebieden je dan mag selecteren.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
PatrickSharon
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickSharon »

Top alleen heb nog niet gewonnen.
Vind het lastig te hoever ik moet gaan, dan begrijp ik wel dat het mijn eigen keus is maar wil natuurlijk maximaal voordeel :thumbup:
Heeft er iemand wel eens elke dag bijvoorbeeld 80 dollar geboden op een hotel totdat het akkoord was?
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Wellicht toen ik begon met Priceline hebben we wel eens doorgeboden (hebbuh, hebbuh, hebbuh, dacht ik toen), maar afgelopen vakantie had ik voor mezelf een maximaal bedrag afgesproken: onder de 60 dollar per nacht ex tax blijven! En dat is me gelukt! Heb soms een goed anderhalve maand op gebied geboden, maar uiteindelijk wel het gewenste resultaat :) En soms na een behoorlijke tijd van afwijzingen, ben ik op een ander gebied gaan zitten.

Maar ik kan me voorstellen als je écht in een bepaald gebied wil en het lukt steeds maar niet, dat je dan uiteindelijk je maximaal bod moet gaan verhogen. Maar persoonlijk zou ik dat dus niet na een keer of vijf bieden al doen. Geduld is een schone zaak ;) Maar als het na een behoorlijke tijd dus nog steeds niet lukt... dan zou je inderdaad door kunnen bieden...
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je moet alleen wel realistisch blijven natuurlijk. Midden in het centrum van New York een 5* hotel boeken voor $60 gaat je nooit lukken, hoe lang je ook probeert :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Na veel goede verhalen hier op het forum wil ik het ook eens gaan proberen met Priceline en Hotwire. Voor de reis in 2013 ga ik naar Orlando en naar Miami.
In Miami wil ik graag op South Beach – Ocean Drive zitten in een 3 sterrenhotel (of meer sterren) dit is de veiligste buurt om als toerist te zitten toch?
Nu kies ik er voor om geen huurauto te nemen (dit nemen we nooit, het is tot nu toe 3 keer eerder ook uistekend zonder auto gegaan).

Is het dan wel handig om te bieden op een hotel bij Priceline? Het is maar een klein gebied zie ik op de kaart en alles ligt aan strand, dus denk dat we dan geen auto nodig hebben.
Kan ik echter beter kiezen voor Hotwire? Alleen is daar het gebied veel grote van Miami Beach.

Ook in Orlando wil ik gaan voor een hotel, dit keer op de International Drive North. Hier dus ook geen auto. Kan ik het dan beter via hotwire of priceline doen?

Daarnaast ga ik ook een paar nachten naar de Bahama’s Paradise Island. Daar wil ik de Comfort Suites boeken, misschien kan dit ook via hotwire of priceline, maar dat hotel wil ik zeker, dus denk dat ik die buiten het bieden om boek.

Alvast bedankt weer voor de antwoorden!!
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

dhg2000 schreef:In Miami wil ik graag op South Beach – Ocean Drive zitten in een 3 sterrenhotel (of meer sterren) dit is de veiligste buurt om als toerist te zitten toch?
Je zou ook voor 'South Beach - Collins Avenue Oceanfront' kunnen gaan. Dat is net zo centraal.
dhg2000 schreef:Nu kies ik er voor om geen huurauto te nemen (dit nemen we nooit, het is tot nu toe 3 keer eerder ook uistekend zonder auto gegaan).
Met welke plaatsen heb je ervaring?
dhg2000 schreef:Is het dan wel handig om te bieden op een hotel bij Priceline? Het is maar een klein gebied zie ik op de kaart en alles ligt aan strand, dus denk dat we dan geen auto nodig hebben.
Wat wil je in Miami gaan doen? Ik neem aan dat je wel iets meer wilt zien dan het strand? Neem je dan een taxi?
dhg2000 schreef:Kan ik echter beter kiezen voor Hotwire? Alleen is daar het gebied veel grote van Miami Beach.
Je kiest daar toch ook gewoon Ocean Drive of Collins Ave? Ocean Drive loopt iets verder door op Hotwire maar dat het nou echt dramatisch veel meer is? Priceline is in het algemeen goedkoper. Je moet je alleen wat meer verdiepen in de prijzen.
Hotwire is wat sneller..
dhg2000 schreef:Ook in Orlando wil ik gaan voor een hotel, dit keer op de International Drive North. Hier dus ook geen auto. Kan ik het dan beter via hotwire of priceline doen?
En waarom ook hier geen auto? Hoe verplaats je je dan? Wat wil je allemaal gaan doen in Orlando?
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Orlando ben ik al eerder geweest, 3 weken toen. We hebben alles gedaan met de I-Drive welke langs de International Drive gaat.
Daarnaast logeerden we toen ook de helft van de vakantie op een Disney hotel, dus toen hadden we daar vervoer met de Disney bussen.
Nu gaan we maar 1 dag naar Disney en de rest willen we gewoon op de International Drive en met tours doen.

Ik wil zeker wel meer gaan doen dan alleen het strand in Miami. Ik ga denk ik een Go Orlando kaart kopen (heb dit ook voor Chicago gedaan in het verleden en dat is goed bevallen)
Met deze kaart kun je met allerlei tours mee in Miami en ook in Orlando. Daarnaast staan er nog allemaal andere attracties op welke je met die kaart kunt bezoeken.
Wanneer we dus iets in Miami willen doen, dan doen we dit door middel van Guided Tours. In Orlando kunnen we veel dmv de I-Ride doen en ook te voet.

De steden die we zonder auto gedaan hebben tot nu toe zijn: New York, Orlando, Chicago, Washington, Las Vegas en San Francisco.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Uit het andere topic:
sachasenne schreef:Priceline
Plaats:Las Vegas
Datum geboekt: 18/07/12
Voor periode: 02/09/12 - 03/09/12
Startbod: 80
Verloop biedingen: direct aanvaard
Geaccepteerd bod : 80
Verkregen hotel (incl. ster en area): Tropicana 4* vincinity south
Normale prijs via hotel website: 109

Ik had lager moeten beginnen, maar ik had al verschillende keren geprobeerd zonder succes. Uiteindelijk nog een verschil van 29 dollar.
Dat had inderdaad vast goedkoper gekunt Carine. :wink: Afgelopen januari zat ik er voor $ 55 per nacht via Hotwire, zie hier.

Tip: probeer in de voorste toren te komen. Ik zat in januari de eerste 2 nachten in de achterste toren maar dat was a) een heel eind lopen en b) voelden de kamers klam aan. Na 2 nachten verhuisd naar de voorste toren. Ruimere kamer en lekker dichtbij de uitgang. :D

Overigens is Tropicana mij heel goed bevallen. :thumbup:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

dhg2000 schreef:De steden die we zonder auto gedaan hebben tot nu toe zijn: New York, Orlando, Chicago, Washington, Las Vegas en San Francisco.
In al deze steden (op Orlando na dan, en misschien LV) heb je ook echt geen auto nodig. In Orlando zou het nog wel eens (heel erg) handig kunnen zijn. Maar goed, ik begrijp ook wel dat je geen zin hebt om de hoofdprijs voor een auto te betalen :)
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Syllvia »

De hoofdprijs....sja ... je kunt al een auto huren voor zon 25/30 euro per dag.
bv bij usareisen.de
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

In een ander topic stond volgens mij dat zij beiden <25 en dat betekent een toeslag van 15/25 dollar per dag. Voor een dagje niet zo erg, maar wanneer je een week (of 2 of 3) een auto moet huren tikt dat aardig aan :)
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

@Roland, ik heb vandaag Tropicana gewonnen voor onze laatste dag. Ditmaal voor 57 dollar, maar het is ook een dag in de week nu, en de hotelprijs is 63 dollar.
De vorige boeking is een zondagavond en de hotelprijs dan ook 109 dollar.

Maar toch, ik heb ooit betere deals gescoord inderdaad. Maar pricelinen blijft leuk natuurlijk ;-)

Bedankt voor de kamertip. Ga ik zeker onthouden !
Groetjes,
Carine
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

@ Tosca:

Verschil tussen normale en U25 Super-Inclusive-PLUS is 80 euro voor een week bij USAReisen. Da's 11 euro per dag.
Voor 3 weken ben je dus 240 euro meer kwijt.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik vind dat bedrag ook wel overkomelijk voor de vrijheid die je er voor terug krijgt. Buiten het feit dat rijden in Amerika voor velen al beleving op zich is en daarom alleen al een keuze is.

Maar ik begrijp ook dat als je 240 euro extra moet betalen omdat je nog <25 (ik mag zelf vanaf nu ook eindelijk rijden ;) ) dat je voor dat geld ook een hoop andere leuke dingen kunt doen :)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hmm na drie bezoeken en steeds via smartervegas te hebben geboekt, heb ik Evy aan het werk gezet en het openingstopic laten lezen.
We willen dus gaan pricelinen voor een mooi hotel in Las Vegas. Graag een 5 sterren hotel.

Wat we zeker niet willen is in de Trump gaan zitten. Nu las ik hier ooit eens op het forum dat je de Trump kunt 'mislopen' maar weet iemand hoe je die kan uitsluiten ?
Het liefste zouden we in Wynn of Encore zitten, maar eender welk ander 5 sterren voor een mooie prijs is dus ook goed, behalve trump dus.

Wie heeft die gouden tip voor het uitsluiten van Trump ?
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Die is heel simpel Bart, Trump zit in zone 8, die moet je dus niet aanvinken als je gaat bieden, in zone 7 kun je als 5 sterren hotels Wynn, Encore, Venetian of Palazzo winnen en in zone 9 kun je Aria, Vdara of Cosmopolitan winnen.

Succes met beiden en ik hoor graag welke het geworden is. :D
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

ohh zo simpel :oops: :oops:

Bedankt Harry
Grts, Bart

Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Bijkomend vraagje Harry,

Op Priceline staat Bellagio, Mandalay Bay en Four Seasons ook vermeld als 5 sterren, klopt dat? In zone 9 is dat.
En vanaf welk bedrag zouden we beginnen bieden. We hebben er geen verstand van :lol:
Ik heb wel het topic eens doorlopen van de 'gewonnen' hotels.
Grts, Bart

Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer