dhg2000 schreef:In Miami wil ik graag op South Beach – Ocean Drive zitten in een 3 sterrenhotel (of meer sterren) dit is de veiligste buurt om als toerist te zitten toch?
Je zou ook voor 'South Beach - Collins Avenue Oceanfront' kunnen gaan. Dat is net zo centraal.
dhg2000 schreef:Nu kies ik er voor om geen huurauto te nemen (dit nemen we nooit, het is tot nu toe 3 keer eerder ook uistekend zonder auto gegaan).
Met welke plaatsen heb je ervaring?
dhg2000 schreef:Is het dan wel handig om te bieden op een hotel bij Priceline? Het is maar een klein gebied zie ik op de kaart en alles ligt aan strand, dus denk dat we dan geen auto nodig hebben.
Wat wil je in Miami gaan doen? Ik neem aan dat je wel iets meer wilt zien dan het strand? Neem je dan een taxi?
dhg2000 schreef:Kan ik echter beter kiezen voor Hotwire? Alleen is daar het gebied veel grote van Miami Beach.
Je kiest daar toch ook gewoon Ocean Drive of Collins Ave? Ocean Drive loopt iets verder door op Hotwire maar dat het nou echt dramatisch veel meer is? Priceline is in het algemeen goedkoper. Je moet je alleen wat meer verdiepen in de prijzen.
Hotwire is wat sneller..
dhg2000 schreef:Ook in Orlando wil ik gaan voor een hotel, dit keer op de International Drive North. Hier dus ook geen auto. Kan ik het dan beter via hotwire of priceline doen?
En waarom ook hier geen auto? Hoe verplaats je je dan? Wat wil je allemaal gaan doen in Orlando?