Doubletree Guest Suites vonden wij heerlijk hotel

17 maart is het "St. Patrick's Day Parade" in NY, daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben. (We zitten tegelijk in NY zie ik nujokaluma schreef:Alle prijzen schieten omhoog op 16 maart.Wellicht is er dan iets te doen in New York of zou het te maken hebben met 6 nachten aan een stuk?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat waren wijIris_1982 schreef:Ik ben al 3 dagen aan het bieden voor New York in april 2010, maar het lukt niet erg. Ik las hier dat iemand het roosevelt hotel had gewonnen voor eind maart voor 99 dollar. Dus wij bieden nu constant tussen de 100 en de 120 dollar maar het wordt maar niet geaccepteerd.
Is het wijsheid om gewoon te blijven proberen en lukt het dan soms opeens wel? Of zitten we gewoon echt te laag?
Op hotwire wordt een kamerin midtown east aangeboden voor 139 dollar en aangezien priceline altijd beweert goedkoper te zijn vonden wij onze bedragen niet echt heel gek......
jokaluma schreef:wij gaan dus 6 nachten van 10 tm 16 maart 2010 new York.
Nu zie ik op hotwire van 10-15 maart op time square de double tree guest suites voor`133 $ ( excl tax).lijkt me niet een slechte prijs.Heeft iemand hier ervaring mee?
tjs je hebt "geluk"voor 99 $ het roosevelt ,ik ben al tot 130 $ gegaan maar geen geluk......verder ga ik niet dan neem ik liever het doubletree op time square....alleen die laatste nacht................................denk,denk...Rebekka1977 schreef:17 maart is het "St. Patrick's Day Parade" in NY, daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben. (We zitten tegelijk in NY zie ik nuwij gaan alleen een dagje later heen en een dagje eerder terug
)
Staat die suite omschrijving dan gelijk op de 1e pagina als je alle hotels onder elkaar ziet?jokaluma schreef:ja er staat een suite omschrijving bij.
Alleen jammer voor die laatste nacht.ik weet nog niet goed wat te doen want de prijs vindik in principe okee......laten we mekaar adviseren en helpen
Wij betaalden $ 139, maar dat was op kerstavond en 1e kerstdag; weet niet of dat vergelijkbaar is. Maar $ 133 voor een hotel in Manhattan is zowiezo niet duur; en dit is hartje centrum in een suitejokaluma schreef: Dus 133 $ zou een goede rpijs zijn? wat betaalden jullie?
Ik bedoel: als je bij Hotwire op continue klikt staat er: Our 4-star hotels include: InterContinental, Hyatt, Omni, andjokaluma schreef:hoe bedoel je er niet bestaat als 4 sterren ????????????? op de lijst van betterbidding staat gewoon dit:
4* Doubletree Guest Suites (previously 3.5*)
Amenities: Suite, Restaurant, Fitness, Hi-Speed Internet, Business
hier de link voor je gemak ; http://www.betterbidding.com/index.php? ... =new++york
dus kan niet missen.op time square zal heus niet veel andere suite hotels liggen.
En ik wil 'm meteen boeken als ie ook op 16 maart tevoorschijn komt.
Maar zo te lezen heb je ( nog) geen ervaring met hotwire.Lees je eerst goed in voordat je het systeem begrijpt en zoek goed op de 2 fora op !!!
3.5* via Priceline.jokaluma schreef:hoeveel sterren heb je aangevinkt ? ik wil dit hotel graag via hotwire boeken voor onze trip van 10-16 maart echter daar kan ie niet voor de laatste dag en de prijs is 135 $.Ik heb tot nu toe alleen 4 sterren op priceline geprobeerd.....graag je reactie als je namelijk 3 sterren hebt aangevibkt ga ik dat ook eens proberen voor time square.