ja is dat een goed hotel?
Wij gaan dus ook en moet ook kijken voor overnachtingen. Waar ligt dit hotel in new york? de prijs klinkt in ieder geval goed.
@Karin
Misschien ben je wel een beetje vroeg voor een goede prijs.
Ik zie het zelf toch meer als een soort lastminute boeking.
Ik probeer vaak een redelijk hotel tegen een "rack rate"te boeken zodat ik nog vrij laat kan annuleren en ga dan Priceline proberen. Slaag ik dan annuleer ik het eerste hotel gewoon, anders heb ik toch onderdak.
[\Ik heb dit topic wel doorgebladerd maar kon 1,2,3 mijn antwoord even niet vinden
Ik ga me toch ook maar eens wagen aan een Priceline bid voor ons tripje naar NY in April
Nu kom ik bij het adresveld en je kunt alleen Canada of US kiezen.
Moet je verplicht hier een land kiezen of kan ik m ook op "choose" laten staan?
En bij m'n postcode heb ik ook problemen. Ik heb m al meer op de Amerikaanse manier in gevuld NN 2234, maar dan heb ik nog een cijfer te weinig denk ik?
Ik heb al wel op betterbidding zitten lezen over non-US adressess maar ik kom er met die postcode niet helemaal uit
Kan iemand hier misschien een voorbeeld posten over hoe jij je adres invoert?
Ik ben bezig met Miami voor eind januari. Op biding for travel het advies om te wachten tot half/eind december.
Ik heb veel boekingen gedaan via priceline voor onze afgelopen vakantie en achteraf waren we denk ik te vroeg met
boeken en hebben daardoor niet de beste prijzen gekregen. Geen klagen maar het had denk ik beter gekund.
Ja op die link heb ik dus al gekeken (zoals ik al schreef) maar er staat dat je de postcode gewoon over kunt nemen zoals hij is
Maar als ik m op de Nederlandse manier invul krijg ik dus een error, en als ik vervolgens eerst de letters doe en dan de cijfers ook.
Oke dus het hoeft geen echte postcode te zijn?
Ik vind het zo raar dat je kunt boeken met een soort half-gefabriceerd adres, maar goed....ik ga het nogmaals proberen! Thnx
Ik zie dat mensen vooral in grote steden hier gebruik van maken? Is er enkel daar veel voordeel te halen? Of zijn er sowieso veel minder hotels aangesloten op het platteland?
iris is het al gelukt?
ik merk dat voor onze reis in maart naar ny nog geen priceline kunnen boeken, tenminste niet voor de prijs die we in gedachten hebben. nog even wacgten denk ik....
Ik hetzelfde voor onze trip half januari naar New York .. Ik zag voor $ 105 het Hyatt in januari en voor $ 120 het Hilton komende periode. Maar helaas dus nog niet voor januari ... Ik zou graag het Hilton willen voor dat bedrag ...
wij dus in maart....even gekeken op de bekende fora...daar staat het afgelopen jaar leuke prijzen op maar pas ongeveer 1-2 maanden van te voren geboekt,
Robert-jan wat denk jij gewoon afwachten of toch al iets nu vastleggen bij een hotel rechtstreeks? Lijkt me sterk dat we in maart niets meer vinden als er op priceline niets uitkomt.Maar als ik zo naar de prijzen rechtstreeks bij het hilton kijkt ben je snel zo'n 300 $ per nacht kwijt.....dan maar iets hoger uiteindelijk bij priceline gaan zitten als het toch begint te kriebelen.....?!
Als je nu een mooie prijs ziet rechtstreeks bij een hotel, en dat is een annuleerbaar tarief (doe bijvoorbeeld je AAA Card nummer gebruiken, als je die hebt), dan zou ik die wel alvast boeken. Kan nooit kwaad natuurlijk. Maar ik ga er toch wel vanuit dat we nog een mooie prijs moeten kunnen krijgen, zowel in januari als in maart. Voor New York ben je er denk ik wel vroeg bij; laat je niet verleiden hoger te gaan dan er nu gewonnen wordt zou ik zeggen. Ik ben tot $ 120 gegaan, hoger ga ik vooralsnog niet. Kan ik altijd op laatste moment doen
wij gaan dus 6 nachten van 10 tm 16 maart 2010 new York.
Nu zie ik op hotwire van 10-15 maart op time square de double tree guest suites voor`133 $ ( excl tax).lijkt me niet een slechte prijs.Echter moet ik dan voor de laatste nacht nog iets anders zoeken.....het is een idee om dan bij newark iets te pakken en de laatste dag te spenderen aan een bezoek aan de outlet in de buurt van newark.We vertekken 's avonds om 17.30 uur ongeveer..........
Alle prijzen schieten omhoog op 16 maart.Wellicht is er dan iets te doen in New York of zou het te maken hebben met 6 nachten aan een stuk?
Heeft iemand hier ervaring mee?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.