Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Düsseldorf luchthaven
Re: Düsseldorf luchthaven
Ik heb goede ervaringen met P7, loopbrugje over en je staat in de vertrekhal.
Als het kan vlieg ik het liefst 's middags en ga ik lekker met de trein naar Düsseldorf.
Enkeltje kost me €20 via NS international. Geen gedoe met auto parkeren of extra overnachting.
Enkeltje kost me €20 via NS international. Geen gedoe met auto parkeren of extra overnachting.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij vetrekken op maandag morgen van DUS naar SFO met een overstap in London Heathrow.
Hoeveel op voorhand moeten we in de luchthaven van DUS zijn ( eerste keer vertrek van DUS) , in Brussel is dit namelijk 3 uur op voorhand?
Is er al iets open om 5h00 s'morgens ?
Hoeveel op voorhand moeten we in de luchthaven van DUS zijn ( eerste keer vertrek van DUS) , in Brussel is dit namelijk 3 uur op voorhand?
Is er al iets open om 5h00 s'morgens ?
2010: NY
2013: NY
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten + New York
2019: Yellowstone & The Rockies
2013: NY
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten + New York
2019: Yellowstone & The Rockies
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Ik zou bijna zeggen half uurtje is genoeg
Schengen 2 uur van tevoren, is meer dan voldoende. 2 juli had ik 7 minuten nodig van aankomst tot gate, dus inclusief bagage check-in en security.

Schengen 2 uur van tevoren, is meer dan voldoende. 2 juli had ik 7 minuten nodig van aankomst tot gate, dus inclusief bagage check-in en security.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Wij waren er laatst (ook naar LHR) precies 2 uur voor vertrek in de hal, maar de balie ging pas 10 minuten later open (stond al een enorme rij, we stonden bijna achteraan). Ik zou er dus niet eerder heen gaan, zeker niet als je al ingecheckt bent. Dat laatste was bij ons online niet gelukt, waardoor we pas na bijna een uur daar klaar waren, maar als je alleen koffers moet afgeven gaat het vrij vlot.
Terug in Texas!
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
De data (als in datum) werd veranderd? Dat lijkt me wel heel vervelend. Veranderende tijden heb ik weleens meegemaakt, veranderende data nog nooit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3435 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 8 Reacties