Een goed begin is het halve werk, zeggen ze. Ziet er weer keurig verzorgd uit en met veel informatie. Ikzelf zal er ook gedeeltelijk gebruik van maken. Zo heb ik je tip over The Branding Iron Steakhouse in Safford inmiddels al uitgeprint en bij mijn "draaiboek" gevoegd. Hier zullen wij ook zeker gaan eten.
Veel succes bij het verder uitwerken van je reisverslag. Ikzelf heb van al onze reizen een "papieren" versie, maar ik kan er nog steeds niet toe komen om dat in te brengen op de computer. Bovendien wordt de stapel steeds groter, zodat me de moed ook steeds meer in de schoenen zakt en ik mezelf de smoesjes voor houd van hoe druk ik het wel niet heb en hoe weinig tijd.......
Maar ga jij vooral door, want we genieten er allemaal van!!!
Waar staat het dan precies?
Want afgezien van de Route 2005 (die al bekend was), vind ik bij zowel de reisverslagen als de foto's een overzichtje tot 2004 ..
Want afgezien van de Route 2005 (die al bekend was), vind ik bij zowel de reisverslagen als de foto's een overzichtje tot 2004 ..
Don't shoot me LOL
Hmm...dacht dat je de link wel kon vinden op de pagina.
Anyway, via deze link kom je gelijk bij mijn verslag van 2005.
Don't shoot me LOL
Die bruine lokken komen dus toch uit een potje :whistling:
Rob
Rob schreef: Die bruine lokken komen dus toch uit een potje :whistling:
Rob
Pas op he!
Coyote schreef: Hmm...dacht dat je de link wel kon vinden op de pagina.
OK ok, ik zie de link nu wel in je intro text op de pagina, maar als je het daar niet verwacht en de intro al eens gelezen hebt, ga je het daar niet zoeken natuurlijk. Vandaar dat ik de link zocht in het menu bij 'reisverslagen' .. Leek mij althans (en nog steeds) een logische en meer voor de hand liggende plek, maar blijkbaar niet
op veler verzoek, het begin staat online! De eerste 4 dagen heb ik af. Ik ga mijn best doen om de rest ook zo snel mogelijk online te zetten. Mocht het te lang duren, schroom dan niet om mij weer even aan te sporen...
We zijn alweer een paar dagen verder....
We zijn benieuwd naar het vervolg... :whistling:
In het "menu" heb ik de knop veranderd en er zijn weer 2 dagen toegevoegd. Komend weekend ga ik er eens goed voor zitten. Met 3 vrije dagen in het vooruitzicht moet ik daar wel weer wat tijd voor vrij kunnen maken.
Ik ben ook helemaal "bij". Ik heb net tegen Rick gezegd, dat een vakantie helemaal in Arizona ook wel erg leuk zou zijn, al die Wild West dingen spreken de kinderen vast ook aan.
Ik zag trouwens, dat je bij Famous Dave's hebt gegeten, die zit hier ook nog geen twee mijl vandaan, als je er tijdens je bezoek hier weer zin in hebt .
Petra/VS schreef:Ik heb net tegen Rick gezegd, dat een vakantie helemaal in Arizona ook wel erg leuk zou zijn, al die Wild West dingen spreken de kinderen vast ook aan.
Arizona is een leuke staat waar genoeg te zien valt. Eigenlijk had ik daar wel wat meer tijd willen doorbrengen. Zo had ik ook graag de Coronado Trail Scenic Byway, in het oosten van Arizona, nog willen rijden. Iets voor een volgende keer dus.
Ik zag trouwens, dat je bij Famous Dave's hebt gegeten, die zit hier ook nog geen twee mijl vandaan, als je er tijdens je bezoek hier weer zin in hebt .
Zo te lezen heb je hetzelfde visitorcenter bezocht als wij in NM, heb jij ook het gastenboek getekend.
De route van dag 5 komt mij bekent voor op de sitetrip naar Tombstone na dan dat hadden we al 2 X bezocht.
Gr.
Rob
Zo te lezen heb je hetzelfde visitorcenter bezocht als wij in NM, heb jij ook het gastenboek getekend.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel. Kreeg je niet een Visitor Guide als je in het gastenboek tekende?
Inmiddels heb ik weer twee dagen toegevoegd aan het verslag. Tot en met dag 8 is nu gereed. Ook heb ik een staatje gemaakt voor elke dag met daarin de gereden mijlen, brandstofkosten en motelkosten. Ik heb dat vaker gezien bij reisverslagen en is misschien wel leuk voor de lezers.
lelie schreef:Wat een prachtige foto's heb je gemaakt in White Sands National Monument.
Dank je
En dit zijn nog maar de "kleine versies". De foto's van 's avonds zijn heel mooi geworden, al zeg ik het zelf... Als ik straks de photogallery maak, zullen daar een heel stel van op de site gezet worden.
Leuk verslag hoor!
Ik zie het helemaal voor me hoe je in die roller coaster zat, haha!
Ik ben laatst bij een baseballgame geweest in Anaheim. Echt geweldig is dat. Alleen jammer dat ze de bal zo vaak mis slaan.
Ik heb nu pas je verslag in één ruk uitgelezen. Je schrijft heel prettig, anders was ik intussen wel afgehaakt denk ik ..
Het mag duidelijk zijn dat je een groot liefhebber bent van Spare Ribs, Caramel Frappuchino & Subs LOL
Mooi verslag, overzichtelijk en de lay out is netjes verzorgd (Je kan nog altijd de tekst uitvullen natuurlijk)
Jij hebt echt een overgroot deel van Amerika gezien.. en de volgende reis is alweer geboekt..
Hoeveel staten heb je nu inmiddels in totaal gezien?
Laatst gewijzigd door Sandy op 13 aug 2005, 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Van de Spare Ribs (met BBQ saus natuurlijk) was ik al een groot liefhebber en dit jaar zijn daar de Caramel Frappucchino en de subs bijgekomen. In het verslag noem ik het niet zo vaak, maar elke maaltijd 's avonds begon ik steevast met een salade met Thousand Island dressing, errug lekker...!
Ik heb inmiddels al zo'n 35 staten bezocht en daar komen als het goed is in oktober nog 2 bij. Of ik ze ooit allemaal zal bezoeken is nog even afwachten. Om de één of andere reden trekken Hawaii en Alaska mij (wellicht onterecht) niet zo.
Zou het inderdaad mooier zijn om de tekst uit te vullen? Ik vind zelf de "extra" spaties die je dan tussen de woorden krijgt niet zo geweldig. Maar misschien dat ik het wel even probeer met het uitvullen. Bedankt voor de tip.
Coyote schreef:
Zou het inderdaad mooier zijn om de tekst uit te vullen? Ik vind zelf de "extra" spaties die je dan tussen de woorden krijgt niet zo geweldig. Maar misschien dat ik het wel even probeer met het uitvullen. Bedankt voor de tip.
De meeste mensen vinden het prettiger om op het Web smallere blokken tekst te lezen. Vandaar dat het Weblog formaat ook zo populair is. Een kantspiegel links en rechts zorgt ervoor dat de regels wat minder lang worden. Dan hoef je ook niet uit te lijnen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.