Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkenpas (genaamd: America the Beautiful - pass)
Re: Parkenpas (genaamd: America the Beautiful - pass)
Je moet die niet bij je houden als je gaat hiken, je moet zie zichtbaar in de wagen leggen, ofwel aan de spiegel hangen met de houder ofwel op het dashbord leggen.
Wat ik bedoel is dat als ik ga hiken en Evy zou in de auto blijven zitten, dan zou in theorie ook haar handtekening op de pas moeten staan. Anders verblijft zij in het park zonder te betalen aangezien haar handtekening en die van mij op de pas niet overéénkomen. Dat werd me zo duidelijk gemaakt aan de ingang van Saguaro East, twee weken geleden.
Je kan trouwens wel controle krijgen IN het park, ook nadat je dus al betaalt hebt aan het loket bij binnenkomst. Vaak zal het niet gebeuren wellicht.
Wat ik bedoel is dat als ik ga hiken en Evy zou in de auto blijven zitten, dan zou in theorie ook haar handtekening op de pas moeten staan. Anders verblijft zij in het park zonder te betalen aangezien haar handtekening en die van mij op de pas niet overéénkomen. Dat werd me zo duidelijk gemaakt aan de ingang van Saguaro East, twee weken geleden.
Je kan trouwens wel controle krijgen IN het park, ook nadat je dus al betaalt hebt aan het loket bij binnenkomst. Vaak zal het niet gebeuren wellicht.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1504 Weergaves
-