Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AIRBNB slaapplaatsen
Re: AIRBNB slaapplaatsen
Ik ben via airbnb aan het kijken naar slaapplekken in San Francisco en Los Angeles. Maar nu heb ik geen idee wat veilige wijken zijn. Ik dacht zelf in San Francisco aan Fisherman's Warf of Union Square Maar die kan ik niet selecteren bij airbnb. Heten die wijken daar anders? Of weet iemand anders wat veilige wijken zijn in zowel San Francisco als Los Angeles?
Ik heb het volgende appartement gevonden in San Francisco.
http://www.airbnb.com/rooms/81226#photos
Vind het er erg mooi uitzien en heeft ook wel goede reviews. Maar ik ken de buurt niet echt. Is dit een veilige buurt. Kan je gewoon 's avonds veilig naar dit huis lopen (vanaf bijv. Fishermann's Warf)?
http://www.airbnb.com/rooms/81226#photos
Vind het er erg mooi uitzien en heeft ook wel goede reviews. Maar ik ken de buurt niet echt. Is dit een veilige buurt. Kan je gewoon 's avonds veilig naar dit huis lopen (vanaf bijv. Fishermann's Warf)?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Die buurt ziet er wel goed uit! En ook is het ten noorden van market street.....
In san fransisco moet je altijd uitkijken als je laat over straat gaat........... Maar over het algemeen geen probleem, gewoon gezond verstand gebruiken en ten noorden van market street verblijven....
Ik ben zelf 4 x in dan fransisco geweest en voel me over het algemeen wel veilig daar, al kan de stemming na zonsondergang wel drastisch veranderen in bepaalde buurten....
In san fransisco moet je altijd uitkijken als je laat over straat gaat........... Maar over het algemeen geen probleem, gewoon gezond verstand gebruiken en ten noorden van market street verblijven....
Ik ben zelf 4 x in dan fransisco geweest en voel me over het algemeen wel veilig daar, al kan de stemming na zonsondergang wel drastisch veranderen in bepaalde buurten....
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dat ten noorden van Market Street blijven is een beetje onzin. Er zijn juist ontzettend leuke buurten ten zuiden ervan, zoals SOMA (Yep, South Of MArket) waar ik ooit een week bij vrienden logeerde. En ook The Castro is de moeite waard om te bezoeken. Ligt ook ten zuiden van Market. Waar je een beetje op moet passen is in de buurt Tenderloin. Het betreft een aantal straten vlakbij Market Street, waar veel zwervers en gebruikers op straat lopen. Maar je merkt het gauw genoeg en als je je er niet prettig bij voelt loop je een andere straat in en is alles weer normaal.
Waar is tenderloin precies? We blijven 1 nacht in castro en 4 in mission...volgens mij leuke wijken..
Oh ik zie et al...
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben deze manier van logeren ook eens bekeken op hun website en vinden het erg interessant.
Vooral omdat je bij de Amerikanen thuis kan logeren en zo dus meer contact kan hebben met de lokale bevolking. Bedankt voor de tip want we kenden de website niet.
Voor Washington DC hebben we al een mooi adres gevonden maar in Philadelphia lijkt het wel of er heel veel kattenliefhebbers wonen en laat ik daar nou net erg allergisch aan zijn
Vooral omdat je bij de Amerikanen thuis kan logeren en zo dus meer contact kan hebben met de lokale bevolking. Bedankt voor de tip want we kenden de website niet.

Voor Washington DC hebben we al een mooi adres gevonden maar in Philadelphia lijkt het wel of er heel veel kattenliefhebbers wonen en laat ik daar nou net erg allergisch aan zijn

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja dat klopt natuurlijk, ben zelf ook wel in deze buurten geweest......maar gewoon als een indicator bedoelt.....RiverCola schreef:Dat ten noorden van Market Street blijven is een beetje onzin. Er zijn juist ontzettend leuke buurten ten zuiden ervan, zoals SOMA (Yep, South Of MArket) waar ik ooit een week bij vrienden logeerde. En ook The Castro is de moeite waard om te bezoeken. Ligt ook ten zuiden van Market. Waar je een beetje op moet passen is in de buurt Tenderloin. Het betreft een aantal straten vlakbij Market Street, waar veel zwervers en gebruikers op straat lopen. Maar je merkt het gauw genoeg en als je je er niet prettig bij voelt loop je een andere straat in en is alles weer normaal.
En inderdaad rond marker street zijn er een aantal 'rare straten' . Dat heb ik zelf ondervonden toen we in het donker een keer terugkwamen daar om de auto op te halen, een heel andere sfeer dan overdag.....maar alles is goed gekomen en de auto stond op een bewaakte parkeerplaats...
Ben 1 keer met airbnb in zee gegaan en het was een groot succes. Dat was in Australia, bij zeer gastvrije mensen. De accomodatie klopte precies. Meer nog: kangoeroe's en prachtige vogels waren te spotten in de tuin. De formule is eenvoudig: via een mailtje kun je van te voren contact opnemen met betrokken adres, dan via airbnb boeken, binnen 24 uren contact, betalen per cr.crd (er is een 10% opslag voor airbnb.
Bij problemen is het contact met airbnb ook heel laagdrempelig (snel mailverkeer) AANRADER. Zie ook mijn recensie bij: Australië, Gulmarrad, Liz.
Eleonora
Bij problemen is het contact met airbnb ook heel laagdrempelig (snel mailverkeer) AANRADER. Zie ook mijn recensie bij: Australië, Gulmarrad, Liz.
Eleonora
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Probeer deze web site om te kijken of een wijk veilig is:Bibu schreef:Ik ben via airbnb aan het kijken naar slaapplekken in San Francisco en Los Angeles. Maar nu heb ik geen idee wat veilige wijken zijn. Ik dacht zelf in San Francisco aan Fisherman's Warf of Union Square Maar die kan ik niet selecteren bij airbnb. Heten die wijken daar anders? Of weet iemand anders wat veilige wijken zijn in zowel San Francisco als Los Angeles?
http://www.crimereports.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1684 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-