Hier exact hetzelfde. Wel een pasje, maar geen wegenwacht lidmaatschapJasmino schreef:Een lidmaatschap bij de ANWB zonder een wegenwacht lidmaatschap kost je inderdaad € 16,50. Dat betaal ik ook al jaren! Ik krijg daarvoor het tijdschrift De Kampioen thuisgestuurd en ik heb een pasje, waar geen wegenwacht aan gekoppeld is.
Ik ben in het bezit van een sleutelhanger met IBM-logo en zelfs daar kreeg ik in motels 10% korting meevana schreef:Wij hebben hem tijdens onze vier reizen twee keer moeten laten zien. We kregen altijd gewoon de AAA korting als we er om vroegen.
Marjon
Hmm, misschien moet ik wat vaker mijn Boeing t-shirt of NASA Baseballcap dragen in Amerika. Wie weet krijgen ik daar ook wel korting mee.DVDGuy schreef:Ik ben in het bezit van een sleutelhanger met IBM-logo en zelfs daar kreeg ik in motels 10% korting mee
Goh.. het zij net mensen hé?Katja schreef:Mijn indruk is dat mensen vaak zelf ook niet weten hoe de regels zijn.
Werd een tijdje geleden aangehouden door de politie omdat ik volgens agent 1 niet met die aanhanger achter mijn auto mocht rijden terwijl agent 2 dacht dat het wel mocht. Als die het al niet weten
Ik dacht het vandaag ff uit te proberen bij de denny.eric44051 schreef:Behalve bij Denny waar je 20% korting op je kassabon kreeg heb ik nergens mijn kaart moeten tonen.
Holliday inn gaf gewoon de korting zonder te kijken.
Bij Denny wel legitimeren en kaart laten zien.