Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AAA-korting

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: AAA-korting

Bericht door Katja »

Mijn indruk is dat mensen vaak zelf ook niet weten hoe de regels zijn.

:offtopic: Werd een tijdje geleden aangehouden door de politie omdat ik volgens agent 1 niet met die aanhanger achter mijn auto mocht rijden terwijl agent 2 dacht dat het wel mocht. Als die het al niet weten :?
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

:offtopic: Als ze het zelf al niet weten dan wordt het inderdaad lastig om een aanhouding te doen.

Beetje raar, hebben ze staan discuseren waar je bijstond? Neem aan dat je door mocht rijden zonder boete?

Zo ook met de kaart van ANWB........het blijft vaag wat wel of niet mag. Daar zouden ze zelf eens duidelijk in moeten zijn.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Jasmino schreef:Een lidmaatschap bij de ANWB zonder een wegenwacht lidmaatschap kost je inderdaad € 16,50. Dat betaal ik ook al jaren! Ik krijg daarvoor het tijdschrift De Kampioen thuisgestuurd en ik heb een pasje, waar geen wegenwacht aan gekoppeld is.
Hier exact hetzelfde. Wel een pasje, maar geen wegenwacht lidmaatschap :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

:offtopic: (laatste keer ik beloof het)
Ze hebben meer dan een kwartier in de auto gezeten nadat ze mijn papieren kregen (ik begon me inmiddels af te vragen of ik gezocht werd voor een ernstig misdrijf) en toen kwam er eentje alles terugbrengen met de mededeling dat ze het niet eens waren of het wel of niet mocht.
Werd de volgende dag wel netjes gebeld met de mededeling dat het wel mocht en ik geen bekeuring zou krijgen.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

vana schreef:Wij hebben hem tijdens onze vier reizen twee keer moeten laten zien. We kregen altijd gewoon de AAA korting als we er om vroegen.

Marjon
Ik ben in het bezit van een sleutelhanger met IBM-logo en zelfs daar kreeg ik in motels 10% korting mee :thumbup:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

DVDGuy schreef:Ik ben in het bezit van een sleutelhanger met IBM-logo en zelfs daar kreeg ik in motels 10% korting mee :thumbup:
Hmm, misschien moet ik wat vaker mijn Boeing t-shirt of NASA Baseballcap dragen in Amerika. Wie weet krijgen ik daar ook wel korting mee. :wink: :lol:

Heb in ieder geval al eens de vraag gehad of ik soms bij Boeing werkte. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Katja schreef:Mijn indruk is dat mensen vaak zelf ook niet weten hoe de regels zijn.

:offtopic: Werd een tijdje geleden aangehouden door de politie omdat ik volgens agent 1 niet met die aanhanger achter mijn auto mocht rijden terwijl agent 2 dacht dat het wel mocht. Als die het al niet weten :?
Goh.. het zij net mensen hé? :wink:
Kan het me best voorstellen dat je niet alles weet, heb hier 3 wetboeken verkeersrecht liggen... denk dat zelfs Koos Spee ze niet uit zn koppie kent! Overigens vind ik het wel netjes dat ze je opgebeld hebben met de mededeling dat je geen boete kreeg. Als de ene agent jou (onterecht) een boete wil geven is het ook nog is netjes dat de ander daar iets over zegt, al staat het misschien niet zo professioneel.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik had er ook geen moeite mee dat ze het niet wisten maar het was meer om aan te geven dat als zij het al niet weten je niet kunt verwachten dat wij het weten en dat er in veel andere omgevingen ook mensen zijn die er werken die het ook niet weten.
Ik vond dat ze het toen heel netjes oplosten en moest ook wel lachen om het telefoontje de volgende dag wat overduidelijk kwam van de agent die gelijk bleek te hebben :lol:
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

eric44051 schreef:Behalve bij Denny waar je 20% korting op je kassabon kreeg heb ik nergens mijn kaart moeten tonen.
Holliday inn gaf gewoon de korting zonder te kijken.
Bij Denny wel legitimeren en kaart laten zien.
Ik dacht het vandaag ff uit te proberen bij de denny.
Zag idd een bordje staan bij de kassa waar op staat dat je 20% korting krijgt.
Maar er staat 20% korting met een AAAR kaart.
Wij nog gevraagd aan de kassa maar AAAR was geen AAA en er was geen korting met AAA!!!
Of je krijgt echt geen korting bij Denny of ze zijn zelf in de bonen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer