Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchttijden veranderd

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Vluchttijden veranderd

Bericht door Gypsygirl1 »

hekkie schreef:
ORANGE schreef:Ik ontdekte ook een vluchtwijziging bij onze vlucht in juni met United. Nou interesseert me dat normaal niet zo (meestal gaat het om kleine wijzigingen in vluchttijden - 5 minuten meer of minder)
Maar ik wilde nog bij de seat assignment kijken. Dat gaat dus niet meer bij United!
Hoi Zus,

Ik heb onze vlucht ook nog eens bekeken, maar ik kan gewoon bij seat assignment kijken. Ik zie daar onze stoelen keurig ingetekend, maar de rest van de stoelen zijn "not available", dus alles is bezet maak ik daaruit op.

Is dat wat jij bedoeld, of kom je er helemaal niet in? Ik kan overigens wel Jan en mij van plaats laten verwisselen en als ik mijn seat "wegklik", is deze stoel gewoon weer als available zichtbaar.

Gr. Mar
Hoi Marjan, wij vliegen dit keer ook met United (op 20 mei), hoe kom ik bij seat assignment en wat voor nummer heb ik daar voor nodig?
Ik kan tot nu toe alleen onze vluchtgegevens bekijken bij mytripandmore.com
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Op http://www.united.com kun je met je mileageplusnummer (of e-mailadres) inloggen, vervolgens ga je naar itineraries & check-in, --> my itineraries --> view/modify --> seat assignment
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Gypsygirl1 schreef:Hoi Marjan, wij vliegen dit keer ook met United (op 20 mei), hoe kom ik bij seat assignment en wat voor nummer heb ik daar voor nodig?
Ik kan tot nu toe alleen onze vluchtgegevens bekijken bij mytripandmore.com
Probleem met de site van United is dat het soms heel moeilijk is op erop te komen. Gewoon een kwestie van blijven proberen.

Ik doe het overigens als volgt:

Via United.com, dan links onderaan op "My itineraries" klikken. Hierna vul ik mijn mileage Plus nummer in en een wachtwoord. Heb je dat niet, vul dan het rechtergedeelte in met conformation/e-ticketnummer en de naam. De geplande vlucht verschijnt dan vanzelf. Klik dan rechts naast de bewuste vlucht op view/modify. In het volgende scherm dat verschijnt zie je onderaan dan "seat assignment" wat je dan weer moet aanklikken.

Zoals je kunt zien zitten wij op de stoelen 33F en 33 G. Rob en Annie zitten een rij voor ons....... :wink:

Afbeelding

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb het gevonden! Leuk!
Kon de plaatsten nog switchen van de tweede vlucht, geweldig, thanks!
Terug wordt de vlucht uitgevoerd door Lufthansa en daar kan ik denk ik niets veranderen....
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Jan mag bij het raampje :wink: :lol:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Gypsygirl1 schreef:Ik heb het gevonden! Leuk!
Terug wordt de vlucht uitgevoerd door Lufthansa en daar kan ik denk ik niets veranderen....
Heb je dan geen LH vluchtnummer?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ORANGE schreef:Ik ontdekte ook een vluchtwijziging bij onze vlucht in juni met United. Nou interesseert me dat normaal niet zo (meestal gaat het om kleine wijzigingen in vluchttijden - 5 minuten meer of minder)
Maar ik wilde nog bij de seat assignment kijken. Dat gaat dus niet meer bij United!
Ik heb daarna met United gebeld en die bevestigden dat dat niet meer kon. Gelukkig kon ik nog wel wat wijzigen via de telefoon, maar ik doe het toch liever online, dan kan je ook makkelijk zien wat er nog vrij is.
Naar aanleiding van dit berichtje van Diny heb ik zojuist ook nog maar eens een telefoontje naar United in Amerika gepleegd. Ook bij ons was er afgelopen weekend weer een 'schedule change' en ook wij konden niet meer bij de 'seat assignment' komen. Bovenaan onze itinerary stond ook dat we contact moesten opnemen met United. De vorige keer was mij echter door een medewerker van United verteld dat er vast nog meer 'changes' zouden komen en dat ik niet iedere keer hoefde te bellen. Vandaar dat ik afgelopen weekend niet gelijk gebeld had maar het eerst even wilde afwachten.

Het contact leggen met een medewerker van United gaat trouwens helemaal gautomatiseerd. Eerst moet je je Mileage Plus nummer inspreken en vervolgens je voor- en achternaam. Pas dan krijg je een medewerker aan de lijn. :)

Nadat ik de gegevens van onze nieuwe vluchttijden geverfieerd had met een medewerkster van United, vroeg ze of ik misschien een betere vlucht terug wilde. We zouden terug nl. vanaf Los Angeles via Denver en Londen naar Amsterdam vliegen. Dat wilde ik wel, in eerste instantie zouden we immers ook van Los Angeles via Londen naar Amsterdam vliegen. Gelukkig was er een betere verbinding mogelijk en nu vliegen we alsnog van Los Angeles via Londen naar Amsterdam. :D We vertrekken nu wel een uur eerder uit Los Angeles (13.26 uur) maar zijn hierdoor eerder in Londen en kunnen ook een vlucht eerder naar Amsterdam nemen waardoor we niet om 16.55 uur aankomen maar al om 12.05 uur. We zijn daardoor ook niet zo laat thuis en hebben zo nog wat aan deze dag.

Prima geregeld dus door United! :D (En Diny, bedankt voor de 'tip'. Daar drinken we er eentje op in San Francisco :wink: ).

Overigens kan ik nu weer gewoon bij de 'seat assignment' komen in mijn Itinerary. We kunnen dus nog andere zitplaatsen kiezen als we dat zouden willen.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Contacteer:

pyca schreef:
Gypsygirl1 schreef:Ik heb het gevonden! Leuk!
Heb je dan geen LH vluchtnummer?
Jawel maar daar kan ik op de site van United niets aan veranderen wat stoelen betreft, en op de Lufthansa site kom ik er niet uit hoe dat moet.
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

Coyote schreef:
Het contact leggen met een medewerker van United gaat trouwens helemaal gautomatiseerd. Eerst moet je je Mileage Plus nummer inspreken en vervolgens je voor- en achternaam. Pas dan krijg je een medewerker aan de lijn. :)
Ik heb met een nederlands nummer gebeld in Amsterdam, hoefde niets in te spreken etc. Ze had wel mijn naam goed onthouden, want ze had direct de gegevens erbij (compliment voor het helpdesk van UA)
Prima geregeld dus door United! :D (En Diny, bedankt voor de 'tip'. Daar drinken we er eentje op in San Francisco :wink: ). Beloofd is beloofd :beerchug: Roland
diny
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wij zagen ook een wijziging, niet alleen in tijd maar ook in vliegtuig.
Onze gereserveerde plekken waren voor de vlucht van 19 mei ook gewijzigd: voor de langste vlucht van Amsterdam naar Washington zaten mijn man en ik niet meer naast elkaar.
Aangezien ik al in augustus geboekt had, vond ik dat eerlijk gezegd geen optie. Herhaaldelijk met United in Amsterdam gebeld maar ik kon het niet online (of via de telefoon!) wijzigen; moest maar wachten op het incheck-moment, dan viel nog wel iets te regelen.

Aangezien ik zelf op een schriftelijke klachtenafdeling werk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een klachtenbrief gestuurd en wat denken jullie......een gratis upgrade naar Economy Plus voor het eerste deel van de reis :dance:

Ik heb wel al een aantal keren gezien dat er piepkleine wijzigingen zijn (5 min. eerder vertrek, 10 min. later aankomen etc.). We wachten maar verder geduldig af; 1 dag voor vertrek zal ik het e-ticket nog maar een keertje uitprinten!!

Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:Aangezien ik al in augustus geboekt had, vond ik dat eerlijk gezegd geen optie. Herhaaldelijk met United in Amsterdam gebeld maar ik kon het niet online (of via de telefoon!) wijzigen; moest maar wachten op het incheck-moment, dan viel nog wel iets te regelen.

Aangezien ik zelf op een schriftelijke klachtenafdeling werk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een klachtenbrief gestuurd en wat denken jullie......een gratis upgrade naar Economy Plus voor het eerste deel van de reis :dance:
Mooi dat het gelukt is Reny! :D

Net als bij ORANGE vraag ik me af waarom je het niet rechtstreeks met United in Amerika gebeld hebt. Ik heb vaker gehoord dat United in NL niet erg meewerkt. Ik bel dan ook liever met Amerika. En niet zonder resultaat, afgelopen week bood de medewerkster van United in Amerika zelf aan ons terug op een betere (lees: kortere) vlucht te zetten. :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hondake0
Amerika-ontdekker

Bericht door hondake0 »

En jahoor..............na een controle of alles goed gaat bij AA mis ik ineens een vlucht, gewoon weg en heb maar gebeld met de maatschappij
Dan blijkt een vlucht niet door te gaan en er een andere vlucht ingezet is, exact dezelfde tijden en ook het type vliegtuig, heb er een bevestiging van gehad maar in de lijst van reservaties staat hij nog niet
:banghead:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer