Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen.de: prijzen beschikbaar + advies gevraagd
Ik heb zitten kijken naar het verschil tussen de goedkopere versie en de super spar maar als ik het goed heb zit het verschil in het volgende, heb ik het goed of zie ik iets over het hoofd:
Super Spar Plus: extra:
inzittende verzekering + bagage verzekering: wordt dit niet gedekt door je reisverzekering?
Extra bestuurder: maar als ik het goed begrijp geldt dat er al 1 extra bestuurder "gratis"is als je in californie huurt?
Eerste tank benzine.
Als ik naar onze situatie kijk, wij huren hem in Los Angeles dus zit een tweede bestuurder er al bij, als de inzittende- en bagage verzekering wordt gedekt door de reisverzekering zouden wij 50,00 betalen voor een tank benzine, is dit een redelijke prijs?
inzittende verzekering + bagage verzekering: wordt dit niet gedekt door je reisverzekering?
Extra bestuurder: maar als ik het goed begrijp geldt dat er al 1 extra bestuurder "gratis"is als je in californie huurt?
Eerste tank benzine.
Als ik naar onze situatie kijk, wij huren hem in Los Angeles dus zit een tweede bestuurder er al bij, als de inzittende- en bagage verzekering wordt gedekt door de reisverzekering zouden wij 50,00 betalen voor een tank benzine, is dit een redelijke prijs?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Is dat $ of € ook in $ is het al veel voor een volle tank maar als het in € is is dat schandalig veelmyste87 schreef:Ik heb zitten kijken naar het verschil tussen de goedkopere versie en de super spar maar als ik het goed heb zit het verschil in het volgende, heb ik het goed of zie ik iets over het hoofd:
Eerste tank benzine.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Zojuist heb ik ook even bij USAreisen.de gekeken.
Helaas kun je voor Hertz geen prijzen oproepen maar waar ik van opkeek was de Equinox bij Alamo. Voor 23 dagen zouden wij EUR 566,93 betalen. Geen geld vind ik voor een midsize SUV. Uiteraard is het nog maar zeer de vraag of je deze auto wel meekrijgt, maar toch. Je krijgt in ieder geval wel een vergelijkbare midsize SUV mee. Groot genoeg voor ons tweeën.
Via Hotelplan betaal ik voor een midsize SUV bij Hertz EUR 805 (23 dagen en prijzen uit de wintergids 2007/2008).
Marloes en ik vinden het wel een zeer aantrekkelijk tarief bij USAreisen.de en we houden dit zeker in gedachten. Ik wacht eerst op de zomergids 2008 van Hotelplan voor ik een definitieve keuze maak.
Roland
Helaas kun je voor Hertz geen prijzen oproepen maar waar ik van opkeek was de Equinox bij Alamo. Voor 23 dagen zouden wij EUR 566,93 betalen. Geen geld vind ik voor een midsize SUV. Uiteraard is het nog maar zeer de vraag of je deze auto wel meekrijgt, maar toch. Je krijgt in ieder geval wel een vergelijkbare midsize SUV mee. Groot genoeg voor ons tweeën.
Via Hotelplan betaal ik voor een midsize SUV bij Hertz EUR 805 (23 dagen en prijzen uit de wintergids 2007/2008).
Marloes en ik vinden het wel een zeer aantrekkelijk tarief bij USAreisen.de en we houden dit zeker in gedachten. Ik wacht eerst op de zomergids 2008 van Hotelplan voor ik een definitieve keuze maak.
Roland
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Aangezien wij volgend jaar 3x een auto gaan huren (2x voor ons zelf en 1x voor onze dochter) dacht ik: trek de stoute schoenen aan en vraag eens bij USAreisen of ik nog een extra korting krijg bij 3 boekingen.
Helaas.......gaat niet lukken!
Maar goed, we hebben het in ieder geval geprobeerd.
Ik ga straks alvast de Equinox reserveren voor onze trip naar Yellowstone in mei 2008
Fijne zondag allemaal.
Groetjes,
Reny
Helaas.......gaat niet lukken!
Maar goed, we hebben het in ieder geval geprobeerd.
Ik ga straks alvast de Equinox reserveren voor onze trip naar Yellowstone in mei 2008
Fijne zondag allemaal.
Groetjes,
Reny
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
TOP !! bedankt voor de foto'sCoyote schreef:Voor wie twijfelt of de Equinox groot genoeg is voor het aantal personen waarmee je reist. De auto is groot genoeg voor 4 (volwassen)personen + bagage.
Onderstaande Equinox kregen Marjan (hekkie) en ik afgelopen januari mee tijdens onze trip naar de moderators in Amerika.
Roland
Wij hebben zojuist een equinox via http://www.usareisen.de vastgelegd voor onze reis in juli met 2 volwassenen en 2 kinderen. Moet absoluut lukken met zo'n auto! 23 dagen voor 603 euro !!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb net ontdekt dat je via de site van usareisen.de ook kunt doorklikken naar "Mietwagen in Kanada". Je komt dan terecht op Canada-Reisen-net.
Maar nu probeer ik de tarieven van 10/7 tm 7/8 voor Vancouver te krijgen maar daar komen geen tarieven uit. Als ik een datum in januari neem komen er wel tarieven tevoorschijn bij Vancouver.
Ik vermoed dus dat hier de zomerprijzen van 2008 nog niet bekend zijn?
Marjon
Maar nu probeer ik de tarieven van 10/7 tm 7/8 voor Vancouver te krijgen maar daar komen geen tarieven uit. Als ik een datum in januari neem komen er wel tarieven tevoorschijn bij Vancouver.
Ik vermoed dus dat hier de zomerprijzen van 2008 nog niet bekend zijn?
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat een geweldig forum is dit toch, ik krijg al antwoord op mijn vraag voordat ik hem gesteld heb!Coyote schreef:Voor wie twijfelt of de Equinox groot genoeg is voor het aantal personen waarmee je reist. De auto is groot genoeg voor 4 (volwassen)personen + bagage.
Roland
Wij zitten nu heel erg te twijfelen over het soort auto. De voorgaande keren hebben we een minivan gehuurd maar deze keer nemen we geen slaapzakken en andere kampeerspullen mee. En het prijsverschil met de Equinox is behoorlijk groot, 703 of 1110 euro!
Past in de Equinox ook nog een (grote) koelbox op de achterbank (naast twee slanke dochters)? Of, als de koelbox achterin staat, kun je daar dan bij vanaf de achterbank? Wij drinken en snacken altijd erg veel op lange ritten, en om nu elke keer te moeten stoppen, dat schiet niet op.
Marianne
Misschien een tip: ik heb altijd tijdens de rit een tas voor in de auto met daarin een kleine voorraad eten en drinken (flesje water staat naast de stoelen), dit is vaak voldoende totdat wij een wat langere stop maken, dan halen wij van achteruit de auto de spullen voor het volgende deel van de reis, koelbox staat dus eigenlijk altijd zo dat hij makkelijk te bereiken is en alleen de achterklep open hoeft.Martin & Marianne schreef:Wat een geweldig forum is dit toch, ik krijg al antwoord op mijn vraag voordat ik hem gesteld heb!Coyote schreef:Voor wie twijfelt of de Equinox groot genoeg is voor het aantal personen waarmee je reist. De auto is groot genoeg voor 4 (volwassen)personen + bagage.
Roland![]()
Wij zitten nu heel erg te twijfelen over het soort auto. De voorgaande keren hebben we een minivan gehuurd maar deze keer nemen we geen slaapzakken en andere kampeerspullen mee. En het prijsverschil met de Equinox is behoorlijk groot, 703 of 1110 euro!
Past in de Equinox ook nog een (grote) koelbox op de achterbank (naast twee slanke dochters)? Of, als de koelbox achterin staat, kun je daar dan bij vanaf de achterbank? Wij drinken en snacken altijd erg veel op lange ritten, en om nu elke keer te moeten stoppen, dat schiet niet op.
Marianne
Wij hebben nu ook een Equinox geboekt, lijkt ons ook wel stoer rijden, als je hier een gewone station gewend bent
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij moet dat wel lukken. Helaas heb ik geen foto's van het interieur van de Equinox zodat je zelf even kon oordelen. Iemand anders?Martin & Marianne schreef:Past in de Equinox ook nog een (grote) koelbox op de achterbank (naast twee slanke dochters)? Of, als de koelbox achterin staat, kun je daar dan bij vanaf de achterbank? Wij drinken en snacken altijd erg veel op lange ritten, en om nu elke keer te moeten stoppen, dat schiet niet op.
Overigens bestaat de kans dat je een andere auto meekrijgt, ondanks dat je de Equinox geboekt hebt. Dat ik volgend jaar niet het hele forum over me heen krijg.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou meende ik dat onze Equinox van afgelopen januari een extra achterbank had. Dat haal ik zo niet uit deze foto.jerbia schreef:Ik heb even gegoogled en zo ziet de kofferbak van de Equinox er uit:
@ Marjan: weet jij nog of onze Equinox een extra achterbank had? Mij staat nl. bij dat we die gelijk neergeklapt hebben om zo extra ruimte te creëren voor de koffers.
Roland
Nee hoor was zeker niet verkeerd, lekkere auto was het. Maar toen we in Orlando aankwamen hadden we een aantal uren daarvoor onze huurauto in San Francisco ingeleverd, dat was een GMC Acadia die was groter en luxer, dus deze was wel even wennenReny schreef:Nou Carin, lijkt me ook niet verkeerd om zo'n auto mee te krijgen![]()
Reny
Hoi allemaal,
Wij kregen afgelopen zomer bij aankomst in Phoenix een Jeep Grand Cherokee Laredo mee in plaats van de bij USAreisen geboekte Equinox.
Een geweldige auto, lekker veel ruimte voor 4 personen alleen de bagageruimte was wat aan de krappe kant. De 4 (grote) reistassen pasten net in de bagageruimte, maar dat mocht de pret niet drukken.
Voor onze volgende reis in april/mei 2008 hebben we van USAreisen een offerte ontvangen voor een Equinox, 10 dagen in het n-oosten voor
EUR 252,00 (super-inklusiv-plus)
Lijkt mij een zeer acceptabele prijs, alleen komen er nog USD 99,00 drop off kosten bij
omdat we de auto in Boston ophalen en afleveren in Manhattan.
En nu maar hopen op weer een Jeep Grand Cherokee
Wij kregen afgelopen zomer bij aankomst in Phoenix een Jeep Grand Cherokee Laredo mee in plaats van de bij USAreisen geboekte Equinox.
Een geweldige auto, lekker veel ruimte voor 4 personen alleen de bagageruimte was wat aan de krappe kant. De 4 (grote) reistassen pasten net in de bagageruimte, maar dat mocht de pret niet drukken.
Voor onze volgende reis in april/mei 2008 hebben we van USAreisen een offerte ontvangen voor een Equinox, 10 dagen in het n-oosten voor
EUR 252,00 (super-inklusiv-plus)
Lijkt mij een zeer acceptabele prijs, alleen komen er nog USD 99,00 drop off kosten bij
En nu maar hopen op weer een Jeep Grand Cherokee
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 1186 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-