Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heimwee naar Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Heb eigenlijk geen heimwee. Ben blij weer op mijn eigen stekkie te zijn. Alleen mis ik die fantastische TrailBlazer, terwijl ik hier ook best een aardige auto mag rijden.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Totaal geen last van, ga graag weg maar kom ook graag weer thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb ook altijd een leeg gevoel als ik weer terug ben. Enkele jaren geleden was dat trouwens erger dan tegenwoordig. Misschien komt dat wel omdat ik met de wetenschap leef dat ik toch nog wel vaker in Amerika kom. Kan me voorstellen dat je er meer last van hebt als je nog niet weet wanneer je weer naar Amerika kunt.

Overigens heb ik vorig jaar zomer iets heel geks meegemaakt toen ik weer terug was uit Amerika. Heel veel eten smaakte mij niet echt meer. Alsof mijn smaak veranderd was. Zo vind ik bijv. sinds vorig jaar zomer de paprika-chips helemaal niet meer lekker :shock: , nou is dat voor chips natuurlijk niet verkeerd. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer