Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dikzijn en vliegen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als obesitas een ziekte is... en de uitwerkingen van deze ziekte als een handicap zou kunnen worden gezien. Dan ben ik geloof ik toch blij met de nieuwe wetgeving die er aan komt qua vliegen en dat ze de dikkere medemens niet meer mogen discrimineren en weigeren. Dus hier met die extender en inderdaad bredere stoelen zouden niet verkeerd zijn... 

1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toen ik reisagente was had ik wel een paar klanten, die vanwege hun omvang twee stoelen kochten. Ze waren daar heel open over. Southwest Airlines kwam vorig jaar in het nieuws, omdat ze passagiers met overgewicht twee stoelen lieten kopen.
Zelf ben ik uit Las Vegas teruggevlogen met een pas getrouwd stel naast me, die beiden een flinke maat meer hadden, ik had letterlijk de helft van mijn stoel en zat tegen het raam aangedrukt. Vreselijk! Dat kan toch ook voor hen niet lekker zitten, als je niet in een stoel past?
Nu moet ik wel zeggen, dat zij er ook echt niets aan deden om het voor mij comfortabeler te maken. Ze hebben de hele reis gezeten en het was grote moeite om op te staan en mij er langs te laten om even wat ruimte te krijgen. En als ik zelf ook zwaarder was geweest had het allemaal niet gepast!
Zelf ben ik uit Las Vegas teruggevlogen met een pas getrouwd stel naast me, die beiden een flinke maat meer hadden, ik had letterlijk de helft van mijn stoel en zat tegen het raam aangedrukt. Vreselijk! Dat kan toch ook voor hen niet lekker zitten, als je niet in een stoel past?
Nu moet ik wel zeggen, dat zij er ook echt niets aan deden om het voor mij comfortabeler te maken. Ze hebben de hele reis gezeten en het was grote moeite om op te staan en mij er langs te laten om even wat ruimte te krijgen. En als ik zelf ook zwaarder was geweest had het allemaal niet gepast!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Natuurlijk zit dat niet lekker! Maar ik kan ook weer begrijpen dat een business classticket wel erg duur is voor veel mensen. Maar ja, als ik moet kiezen tussen twee economystoelen óf een business class stoel met veel beenruimte en alle service en voordelen die bij bc horen, tja ...
Maar ik besef best dat dat voor veel mensen een reis Amerika niet echt makkelijk maakt.
Maar ik besef best dat dat voor veel mensen een reis Amerika niet echt makkelijk maakt.
Ik zou dan op zekers toch minstens ff geklaagd hebben bij de luchtvaartmaatschappij.Petra/VS schreef:Toen ik reisagente was had ik wel een paar klanten, die vanwege hun omvang twee stoelen kochten. Ze waren daar heel open over. Southwest Airlines kwam vorig jaar in het nieuws, omdat ze passagiers met overgewicht twee stoelen lieten kopen.
Tuurlijk ook de maatjes meer moeten kunnen vliegen, maar dat hoeft niet te betekenen dat jij of ik, of iemand anders tegen het raam aan geplet wordt omdat de eigen stoel waarvoor jij betaald hebt voor de helft wordt ingenomen door je buurman of buurvrouw.
Verder is en blijft het moeilijk om hier daadwerkelijk iets aan te doen natuurlijk...
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS schreef:Toen ik reisagente was had ik wel een paar klanten, die vanwege hun omvang twee stoelen kochten. Ze waren daar heel open over. Southwest Airlines kwam vorig jaar in het nieuws, omdat ze passagiers met overgewicht twee stoelen lieten kopen.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nu op het Travel Channel hier XXL Travel
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1906 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties