Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Dat gaat niet lukken, daarvoor moet je aan hun mobiele netwerk hangen.
-
robinthart
- Amerikafan
Dat is jammer. Ik vind het wel een mooie deal.
Maar nu zou je dus eerst op wifi moeten zitten in Amerika om dit aan te kunnen schaffen. Je hebt immers op dat moment geen internet
Maar nu zou je dus eerst op wifi moeten zitten in Amerika om dit aan te kunnen schaffen. Je hebt immers op dat moment geen internet
-
harryh
- Amerika-expert
Ik denk dat je het aankopen hier wel kunt doen met een VPN. Maar activeren kun je pas daar doen. Dan heb ik je vraag verkeerd begrepen.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En ik weet niet wanneer je gaat, maar kijk ook goed naar de activatievoorwaarden.
Met name als je iets aanschaft wat niet perse voor buitenlanders is bedoeld is vanuit de aanbieder kan het zijn dat je verplicht binnen 3 tot 6 maanden moet activeren.
Met name als je iets aanschaft wat niet perse voor buitenlanders is bedoeld is vanuit de aanbieder kan het zijn dat je verplicht binnen 3 tot 6 maanden moet activeren.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
harryh
- Amerika-expert
Goed punt @nwolf, dit plan is voor buitenlanders.
Maar @robinthart, zie de voorwaarden hier https://www.att.com/international/esim-by-att/ onder "Offer details":
"Customers may download the eSIM up to 7 days before the service start date & must activate it w/in 30 days of download, or the eSIM will expire."
En ik lees dat als je deze esims gebruikt voor een hotspot je snelheid al na 5GB beperkt wordt:
"HOTSPOT DATA: Req’s compatible device. Includes up to 5GB of hotspot per line. After 5GB, hotspot speed slowed to a max of 128Kbps for remainder of purchased period. After this, hotspot usage will be impacted and not fully functional."
Maar @robinthart, zie de voorwaarden hier https://www.att.com/international/esim-by-att/ onder "Offer details":
"Customers may download the eSIM up to 7 days before the service start date & must activate it w/in 30 days of download, or the eSIM will expire."
En ik lees dat als je deze esims gebruikt voor een hotspot je snelheid al na 5GB beperkt wordt:
"HOTSPOT DATA: Req’s compatible device. Includes up to 5GB of hotspot per line. After 5GB, hotspot speed slowed to a max of 128Kbps for remainder of purchased period. After this, hotspot usage will be impacted and not fully functional."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht