Volgens medewerker bij Vodafone zou dit gewoon mogelijk zijn

Wij hadden ditzelfde probleem toen we het kaartje in een dongel stopten. Ergens in de kleine lettertjes stond toen dat dit niet werkte. Misschien is dat bij jou ook het geval?Ron76 schreef:
Wij zijn op dit moment in New York.
Helaas hebben wij alleen maar 2G snelheid op onze Three Sim kaart (12 GB) data only. Deze sim zit in onze TPlink 7350 Mifi router.
Sunsina schreef:@Kustbewoner:
Dat is goed nieuws, hopelijk werkt de hotspot functie bij mij ook, straks! Ander vraagje: heb je geprobeerd om buiten de USA te bellen. Forumlid SuzieQ meldde dat ze daar problemen mee heeft/had. Dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen die andere forumleden hebben met de Arieli-SIM.
Ik zie dat jullie mifi de 1900MHZ band niet ondersteund op 3G en wel op 2G, daarom werkt 3G niet in de Verenigde Staten.Ron76 schreef:Hallo allemaal,
Wij zijn op dit moment in New York.
Helaas hebben wij alleen maar 2G snelheid op onze Three Sim kaart (12 GB) data only. Deze sim zit in onze TPlink 7350 Mifi router.
Als APN heb ik three.co.uk ingevuld. Ww & password zijn leeg.
Met 2g is het niet vooruit te branden.
Weet iemand een oplossing? Of werkt 3g of 4g niet meer?
Groet Ron.
Ik weet dat jullie doorgewinterde Amerika reizigers zijn maar heb je dit geprobeerd:Maarten-Annique schreef:Sinds een dag of drie kan ik vanaf mijn mobiel niet meer rechtstreeks naar Nederland bellen.