Ik vind het heel jammer dat vliegtickets.nl niets van hen laat horen nu we zo dicht bij de datum van vertrek zijn. Ik hoop dat ik nog iets van mij geld terugzie van die bedriegers.

Klopt. Ik heb denk ik 3 keer persoonlijk contact via de mail gehad rondom de status. Ook nog nadat ik tussentijds een keer om een update vroeg, kwam er binnen een half uur reactie. Ik denk dat het dus ook heel erg te maken heeft of je een lopend supportticket hebt, of dat het nog om een 'nieuwe' aanvraag gaat. Maar goed, effect is hetzelfde en erg storend als je in onzekerheid zit te wachten.BigJesper schreef: ↑28 jun 2020, 10:30Ik lees uit je oudere berichten dat je met United zou vliegen. Ik zou op 23 april vliegen, maar een maand ervoor waren mijn vluchten al geannuleerd. Ik heb vervolgens nog helemaal geen update gehad betreffende de restitutie (ja, behalve 'het is druk'). Lucky you...
Boekingskosten vind ik ook logisch. Anders zouden ze helemaal falliet gaat. Ik boek zelf bij een broker, dus dan weet je dat een tussenpersoon er aan verdient. Uiteindelijk had ik nu voor 1.230 euro 3 stoelen naar Orlando inclusief bagage en gratis stoelreservering, terwijl ik die deal toentertijd bij United nooit gezien heb. Dus dan neem ik die 30 euro 'verlies' graag op de koop toe voor de keren dat ik wel goedkoper uit was.
Ja, dat denk ik ook. Terugbetaling loopt in jullie geval ook via de broker. Ik kreeg de refund van (AA, via WTC) pas drie dagen voor vertrek aangeboden. Jullie hebben nog even, dus speel het " spel" mee... Bedriegers zijn het pas als je niets terug ontvangt en dan krijg je een ander traject. Je weet nu wel dat je niet naar de VS gaat, dus die druk/stress is er wel af denk ik.etismo schreef: ↑28 jun 2020, 15:39@Ruud2004 , bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat de man van American Airlines die een refund aanbood ervan uitging dat we bij hen hebben geboekt.
Ik vind het heel jammer dat vliegtickets.nl niets van hen laat horen nu we zo dicht bij de datum van vertrek zijn. Ik hoop dat ik nog iets van mij geld terugzie van die bedriegers.![]()
Ik moet meteen een rectificatie maken. Ik hoor zojuist dat United blijkbaar toch op het allerlaatste moment de vlucht heeft geannuleerd! Dat is dus niet gemeld en heeft mijn vriend zojuist te horen gekregen nadat hij via de chatbot van cheaptickets op hun website (die dus soms wel blijkt te werken) weer contact zocht.