Nog niet maar bij het zwaantje zijn ze al wel aan het kijken of dat de volgende mogelijkheid is om geld te vangen.Bramster schreef:Betalen voor een dekentje ? Gebeurt dat echt op transatlantische vluchten ?Bij mij waren ze tot nu toe altijd gratis, zoveel je er maar wilt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM: Extra betalen voor stoel bij nooduitgang
En gisteren iemand mij nog op de vingers tikken toen ik schreef dat de airlines boeven zijnRob schreef:Nog niet maar bij het zwaantje zijn ze al wel aan het kijken of dat de volgende mogelijkheid is om geld te vangen.Bramster schreef:Betalen voor een dekentje ? Gebeurt dat echt op transatlantische vluchten ?Bij mij waren ze tot nu toe altijd gratis, zoveel je er maar wilt.

-
- Amerikakenner
Inderdaad, vandaar dus ook die leeftijdsgrens.markro schreef:Ik meen wel eens gehoord te hebben, dat de passagiers, die bij de nooduitgang komen te zitten, in staat moeten zijn om bij een noodgeval de medepassagiers te kunnen helpen en ook de deur van het vliegtuig moeten kunnen openen. En ik denk, dat je koelbloedig moet zijn en niet gauw in paniek moet kunnen raken.

Thanks, Petra. We moeten nog wat jaartjes wachten dus.....
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Oh ja??Bramster schreef:En gisteren iemand mij nog op de vingers tikken toen ik schreef dat de airlines boeven zijn

Maar ik vind het helemaal geen slecht idee. Zo krijgt iedereen een kans om daar te zitten en niet alleen de mensen die vaak vliegen. Die kregen deze plaatsen vaak.
Ik zou die EUR 50 er graag voor over hebben.
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die extra ruimte is afhankelijk van het vliegtuigtype echt veel!Rob schreef:Ik vind het weer echt Hollandse geldklopperij, voor de exitrow wordt altijd aangegeven dat je naast de extra beenruimte ook rekening moet houden met het feit dat deze plaatsten ook erg koud kunnen zijn.
Verder kan je er geen handbagage onder de stoel kwijt, je stoel is smaller is omdat het tafeltje in de leuning zit i.pv. in de stoel voor je.
Volgens mij is de extra ruimte niet meer dan dat je bij een Amerikaanse maatschappij toch al hebt op de standaard economystoelen.
Geef mij maar een Amerikaanse maatschappij.
Vorig jaar met North-West 2x de stoelen bij de eerste nooduitgang weten te bemachtigen,en ik kon met mijn lange lijf echt volledig uitgestrekt zitten,mijn voeten haalde geeneens de wand van de eerste klasse.
Er zat daar een stoel voor personeel tegen de wand geklapt,en de ruimte is echt groot.
Ik heb daar graag 50 euro voor over.
Ja, sarcastisch bedoelt. Het is frappant dat je veel meer betaalt voor een ticket voor veel minder service. Onderhand lijkt het erop dat je uberhaupt blij mag zijn dat je met een airline mag vliegen in plaats van dat de airline blij is dat je met ze vliegt. Heb ooit eens $5 betaalt voor een koptelefoon (Northwest meen ik) en vlak voordat de vlucht landde kwam men vrolijk langs om de koptelefoons weer op te halen.... en ik maar denken dat ik er eentje gekocht had...Bramster schreef: Een ieder die dat aanneemt is , errrrrrrr, nah, laat ik dat maar niet schrijven
Je zal het wel sarcastisch bedoelen
Laten we het dan nog maar niet hebben over de 1/2 blikjes drinken en de barbi-size zakjes met nootjes....
Ik vind de nooduitgang een slechtere plaats omdat ik altijd graag onderuitzak en dan m'n knieen optrek tegen de stoel tegenover me.
Regelmatig vraagt men me wel of ik er wil itten, maar ik kies het liefst een raamplaat ergens anders. Bij het raam voor het uitzicht en omdat je er zo lekker tegenaan kunt hangen terwijl je slaapt.
Regelmatig vraagt men me wel of ik er wil itten, maar ik kies het liefst een raamplaat ergens anders. Bij het raam voor het uitzicht en omdat je er zo lekker tegenaan kunt hangen terwijl je slaapt.
Dat doe ik alleen als ik ga slapen, en dan beweeg ik niet. Dus last zullen ze er niet van hebben.Annie schreef:Ik hoop dat je nooit een keer achter me zit. Weet je hoe dat voelt??Bramster schreef:Ik vind de nooduitgang een slechtere plaats omdat ik altijd graag onderuitzak en dan m'n knieen optrek tegen de stoel tegenover me.
Maar op transatlantische vluchten kan je zover ik weet altijd gratis extra drinken en nootjes vragen. tenminste als ik naar de galey loop krijg ik het altijd.GoBucks schreef:Laten we het dan nog maar niet hebben over de 1/2 blikjes drinken en de barbi-size zakjes met nootjes....
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jawel hoor. Dan word je door de persoon voor u naar achter geduwd omdat die wil slapen, en de persoon achter u, naar voor geduwd omdat die wil slapen. Echt rustig zitten.Bramster schreef:Dat doe ik alleen als ik ga slapen, en dan beweeg ik niet. Dus last zullen ze er niet van hebben.Annie schreef: Ik hoop dat je nooit een keer achter me zit. Weet je hoe dat voelt??
Maar goed, als iemand dat bij mij doet, doe ik als "straf" mijn zetel ook helemaal naar beneden. Probleem opgelost.
Ik vraag dan gewoon vriendelijk of ze die knieën uit mijn rug willen halen, krijg je ook geen vervelende situaties en is het probleem ook opgelost.Chi Sin X schreef: Maar goed, als iemand dat bij mij doet, doe ik als "straf" mijn zetel ook helemaal naar beneden. Probleem opgelost.

Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
wat een kansloze reactie zeg, dan kun je op jou zeggen: asociale mensen die niet aan andere denken die ook met diezelfde minimale ruimte moeten doenBramster schreef:Ach, verlegen typje die niets durven te zeggen terwijl ze ergens toch last van hebben heb je er natuurlijk altijd bijMaar goed, als iemand dat bij mij doet, doe ik als "straf" mijn zetel ook helemaal naar beneden. Probleem opgelost.

je zou het niet eens hoeven zeggen verlegen of niet, als iedereen gewoon 'normaal' blijft zitten heeft iedereen net zoveel hinder of ruimte
ik ga meestal gewoon aan het gangpad zitten, en dan leg ik mn benen schuin naar beneden dan kan ik iig nog ietwat relaxen, anders zit ik gewoon klem

- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
ooh heel erg inderdaad: mensen die hun knieen in jouw rug planten.
En op 1 of andere manier zit ik ook altijd achter degene die meteen na het opstijgen zijn leuning vol achterover gooit.
En ook bij het eten die leuning niet meer rechtop zet
ARGH
En op 1 of andere manier zit ik ook altijd achter degene die meteen na het opstijgen zijn leuning vol achterover gooit.
ARGH
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Heb jij daar ook altijd last van?Iris_1982 schreef:En op 1 of andere manier zit ik ook altijd achter degene die meteen na het opstijgen zijn leuning vol achterover gooit.

Dat gebeurt mij ook wel eens. Ik vraag dan wel aan de persoon voor mij of die zijn stoel rechtop wil zetten. Dit wordt in de regel ook door het cabinepersoneel verzocht (net zoals bij het opstijgen en landen).En ook bij het eten die leuning niet meer rechtop zet
ARGH
Roland
Bij het eten zeg ik er wat van en als mensen heel irritant hun knieen in mijn rug zetten ga ik altijd heel irritant heen en weer bewegen in mijn stoelIris_1982 schreef:ooh heel erg inderdaad: mensen die hun knieen in jouw rug planten.
ARGH

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3509 Weergaves
-
Laatste bericht door Fam. Hoiting