De echte goeie wel,maar die kwaliteit zie je niet veel meer.Dirk Jan schreef:
Is een scherpe zakdoek ook geschikt om aardappels mee te schillen??
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
koffers op slot of niet
Dat openspringen kan idd gebeuren. Wij hebben laten onze koffers daarom wel open maar met een kofferriem erom heen.Iris_1982 schreef:ik ben niet zo zeer bang dat iemand m open maakt ,maar meer dat hij bijv. openspringt als ik m niet op slot doe
Kan dat gebeuren?
ik doe de slotjes eigenlijk altijd op slot zodat de koffer iig goed dichtblijft.
Maar misschien is dat niet zo slim meer tegenwoordig....
Hoezo dan? Wil je aardappels meenemen op vakantie. Is weer zo typisch hollands hè :nana:Dirk Jan schreef:
Is een scherpe zakdoek ook geschikt om aardappels mee te schillen??
Re: koffers op slot of niet
Ik heb dit al een aantal keren gevraagd aan verschillende mensen, en bijna iedereen zegt dus dat je je koffers beter niet op slot doet. Maar ik ken mezelf, en als mijn koffers niet op slot zijn, zit ik me waarschijnlijk de hele vlucht af te vragen, zit de koffer erbij, hebben ze erin gezeten, en zo ja hebben ze er dan misschien iets uitgehaald, is er misschien iets uitgevallen, uiteraard kan je best de waardevolle spullen in je handbagage meenemen, maar voor mij hebben al mijn spullen wel een bepaalde waarde voor mij, ben eigenlijk best wel gehecht aan mijn spullen. En ik heb hierboven gezien dat er van die speciale slotjes zijn, maar met mijn koffer nogal moeilijk om te gebruiken heb een gewone samsonite koffer met cijferslot bovenaan, en aan de zijkant slotjes die met een sleuteltje dichtgaan. Dus zo een slotje daar ben ik gewoon niks mee met mijn koffer... En trouwens als de douane dan al iets verdacht ziet in je bagage, zijn ze dan niet verplicht om je erbij te halen (of is dit dan enkel in europa) want als er dan nadien iets weg is of beschadigd, bij wie ga ik klagen?
Malaga,
Je koffers mogen echt niet op slot.
Ze gaan er heel zorgvuldig mee om, daar hoef je je echt niet ongerust over te maken. Om openspringen te voorkomen kun je er een stevige riem omdoen. Die wordt door de medewerkers weer keurig vastgemaakt.
Wij hadden in sept. o.a. een weekendtas met een tiewrap dichtgemaakt. Daar hadden ze netjes een andere voor in de plaats gedaan. Niets aan de hand.
Je koffers mogen echt niet op slot.
Ze gaan er heel zorgvuldig mee om, daar hoef je je echt niet ongerust over te maken. Om openspringen te voorkomen kun je er een stevige riem omdoen. Die wordt door de medewerkers weer keurig vastgemaakt.
Wij hadden in sept. o.a. een weekendtas met een tiewrap dichtgemaakt. Daar hadden ze netjes een andere voor in de plaats gedaan. Niets aan de hand.
Koffers mogen wél op slot, alleen wordt dan een TSA-slot geadviseerd, zodat ze door de TSA, zonder schade aan te richten, ter controle geopend kunnen worden.thebes schreef:Malaga,
Je koffers mogen echt niet op slot
Van http://www.tsa.gov :
To lock...or not.
In some cases screeners will have to open your baggage as part of the screening process. If your bag is unlocked TSA will simply open and screen the contents. However, if you decide to lock your checked bag and TSA cannot open it through other means, then the locks may have to be broken. TSA is not liable for damage caused to locked bags that must be opened for security purposes.
TSA suggests that you help prevent the need to break your locks by using a TSA-recognized locking mechanism. These "special" locks can be opened by TSA using tools provided to us by participating industry members and can be purchased at multiple retail outlets.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
pyca schreef:Koffers mogen wél op slot, alleen wordt dan een TSA-slot geadviseerd, zodat ze door de TSA, zonder schade aan te richten, ter controle geopend kunnen worden.thebes schreef:Malaga,
Je koffers mogen echt niet op slot
Van http://www.tsa.gov :
To lock...or not.
In some cases screeners will have to open your baggage as part of the screening process. If your bag is unlocked TSA will simply open and screen the contents. However, if you decide to lock your checked bag and TSA cannot open it through other means, then the locks may have to be broken. TSA is not liable for damage caused to locked bags that must be opened for security purposes.
TSA suggests that you help prevent the need to break your locks by using a TSA-recognized locking mechanism. These "special" locks can be opened by TSA using tools provided to us by participating industry members and can be purchased at multiple retail outlets.
Die slotjes zijn wel leuk verzonnen maar die passen niet op een Semsonite koffer.
Gewoon je koffer open laten, bij ons zijn ze al verschillende keren onderzocht, maar nooit niets uit gehaald.
O ja 1 x toen hadden we een aansteker in de koffer zitten, er zat mooi een briefje in dat ze dat er uit gehaald hadden.
Waardevolle spullen nemen we mee in de hand bagage.
Het is maar waar je je happy bij voelt, zelf doen wij nooit onze koffers op slot, maar gebruiken wel een kofferriem.
(ook wel eens gecontroleerd en riem zat er weer keurig om heen)
Sommige mensen vinden het toch prettiger om koffers af te sluiten, als dat niet kan omdat het een harde koffer is, zijn er kofferzakken te koop bij Seal & Go op Schiphol. Deze zakken kunnen dan afgesloten worden met een......TSAslotje
n.b. Er zijn ook mensen die een gaatje boren in de harde rand om hier een slot door heen te doen
(ook wel eens gecontroleerd en riem zat er weer keurig om heen)
Sommige mensen vinden het toch prettiger om koffers af te sluiten, als dat niet kan omdat het een harde koffer is, zijn er kofferzakken te koop bij Seal & Go op Schiphol. Deze zakken kunnen dan afgesloten worden met een......TSAslotje
n.b. Er zijn ook mensen die een gaatje boren in de harde rand om hier een slot door heen te doen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 11639 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 8 Reacties