Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wallmart pick-up app
Re: Wallmart pick-up app
Heb het nog even nagekeken in ons blog van 2019 (dag 2). Afgezien van het feit dat er vier artikelen al terug waren gestuurd omdat we ze niet op tijd opgehaald zouden hebben kregen we de rest vlot mee. Even het reserveringsnummer uit de mail intoetsen bij de pickup, dat was alles. Niks app. Ik denk niet dat er wat dat aangaat veel veranderd is.
Saskia
Saskia
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb vandaag de pickup weer gebruikt, mét de app die ik al jaren gebruik, nog nooit één marketing mail ontvangen van Walmart.
Werkt briljant, gisteravond order geplaatst, vanmorgen mail dat ie ready voor pickup was. Toen ik paar uur later in de auto stapte bij vertrek ff op checkin geklikt, 10 minuten later op een van de pickup parkeerplaatsen gestopt, ff nummer van de parkeerplaats ingegeven in de app en 1 minuut later komt er iemand naar buiten die m'n boodschappen in de achterbak zet en klaar.
Werkt briljant, gisteravond order geplaatst, vanmorgen mail dat ie ready voor pickup was. Toen ik paar uur later in de auto stapte bij vertrek ff op checkin geklikt, 10 minuten later op een van de pickup parkeerplaatsen gestopt, ff nummer van de parkeerplaats ingegeven in de app en 1 minuut later komt er iemand naar buiten die m'n boodschappen in de achterbak zet en klaar.
Dat klinkt wel supermakkelijk! Alleen hebben wij vaak spullen nodig die niet direct op voorraad zijn, dan is het wel even goed uitrekenen wanneer je de bestelling op moet geven. Dat zal met de app ook zo zijn neem ik aan. Maar ik zal het uitzoeken!
Saskia
Saskia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1392 Weergaves
-
Laatste bericht door Vinay