@Coyote Buttes Het is natuurlijk om je te helpen he

ik vind je staartje met kosten helemaal geen gek uitgangspunt hoor. Ik schrok mij alleen een hoedje van de prijs.
Om even op je opsomming antwoord te geven: ik denk zeker dat eerlijk vergelijken sowieso lastig is. Om te beginnen, parkeerkosten op Schiphol hebben wij al niet, wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat iemand ons wil wegbrengen. Dat scheelt al de eerste 100 euro. Wij kunnen vooralsnog buiten de schoolvakanties. Jij zit er binnen aan je data te zien. Dat is al een verschil. Maar dat is ook een gegeven die je niet kunt veranderen. Wellicht dat aan het eind van de schoolvakantie het nog wat scheelt?
Een tent krijg je mij ook echt niet in. Scheelt misschien de helft qua prijs van een hotelkamer. Jammer dan.
Maar kijk eens naar een comfort inn of een quality inn, met name op strategische plekken in de buurt van de Nationale parken.
Ja het is geen hilton of Hyatt en als wij kunnen slaan we ze ook over, maar als je wil besparen op je hotels, who cares? Als het maar schoon is, dat het wat gedateerd is, ja oke..
Maar als je bijvoorbeeld 3 nachten ergens blijft in de buurt van een nationaal park. Je bent amper op je hotelkamer. Nacht 1 kom je vaak later aan omdat je van een vorige plek komt. En nacht 2 en 3 ben je de hele dag in het nationaal park geweest.
Wat wij ook wel veel doen is uitgebreid ontbijten en lunchen. Dat is vaak net even wat goedkoper dan een diner en dan nemen wij vaak in de avond op de hotelkamer een salade of een broodje met fruit bijvoorbeeld.