Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar PCR traveltest in de USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: Waar PCR traveltest in de USA

Bericht door Big Al »

Bonnie schreef:
25 aug 2021, 03:50
Hi disney-Golf!
Online een afspraak maken wordt er van mij (NEDERLANDS) allerlei info over mijn verzekering gevraagd en social security nr. Dus ik denk dat ik morgen even naar de CVS rij om te vragen hoe dit nu ingevuld moet worden. ( ook het adres en tel nr past alleen het USA adres op)
Maar goed, ik rij er morgen even langs.
Social Security Number is min of meer optioneel - ik heb al meer dan tien jaar nimmer mijn SSN verstrekt voor medische zaken (vanwege privacy en identiteitsdiefstal). Eerst bracht dat nog wel eens problemen met zich mee. Ik kwam er echter achter dat als je schichtig om je heen kijkt en fluistert: "Ik ben in niet in de VS geboren" dat ze het opeens niet meer nodig hebben (vanwege de illegale buitenlanders...).
Maar dat is ook al meer dan tien jaar niet meer nodig.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: Waar PCR traveltest in de USA

Bericht door Big Al »

Bonnie schreef:
29 aug 2021, 19:58
Klopt inderdaad. Dus het is wel een must. Zondag bij Urgent Care een antigen test.
Ik heb er een paar bij CVS gedaan en één bij een Urgent-Care-Clinic (Patient First). Bij CVS kon ik gewoon langs (in de auto blijven zitten), maar bij de UC moest ik ook verplicht door een arts onderzocht worden ($$$). Daar kwam dan nog bij dat de sneltest negatief was, waarop ik (min of meer) verplicht werd om ook nog eens die andere test te doen omdat de resultaten van een negatieve sneltest niet erg betrouwbaar zijn.

Gelukkig steken ze tegenwoordig die wattenstaaf niet meer zover dat-ie zo ongeveer je hersenen raakt. Bij de eerste test staken ze hem zo ver dat ik er dagen tandpijn van had...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer