Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

App voor reisverslag

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ChristaDoel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: App voor reisverslag

Bericht door ChristaDoel »

DaisyT schreef:Kan het dat polarsteps alleen te bekijken is voor mensen met facebook?

Ik zoek een app waarbij ik mijn ouders op de hoogte kan houden van mijn reis en die hebben geen facebook.
nee hoor zeker niet!
In principe kan zelfs iedereen (ook zonder account) je reisverslag lezen op de site, wanneer ze zoeken op jouw gebruikersnaam of ze een link hebben naar jouw reispagina/account. Wanneer jij je profiel op 'prive account' zet, kunnen alleen mensen die ook een account hebben en jou volgen je verhalen lezen. Zo is het dus afgeschermd als je niet wil dat de hele wereld leest dat je op vakantie bent.
Je kan een los account aanmaken met je email adres of hem koppelen aan facebook.
Gast

Bericht door Gast »

DaisyT schreef:Heb m gedownload en doe vandaag een test.
Hoe is de test bevallen?
DaisyT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door DaisyT »

Test ging prima. Leuke app. Soms houdt hij de route niet exact bij....dan lijkt het of ik heen en weer heb gerend. Ik zie ook dat ik in Zoetermeer ben geweest, zonder dat ik t weet....
Gast

Bericht door Gast »

Het kan zijn dat je wellicht met wifi bent ingelogd op een netwerk wat als locatie Zoetermeer aangeeft? Dan registreert de app misschien je locatie via Wifi.

Mijn IP adres geeft ook een host aan in zuid holland terwijl ik daar echt niet zit....
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij gebruiken Blogspot voor ons reisverslag. Ik schrijf ter plekke op papier. Afhankelijk van mijn zin en tijd het hele verslag of in korte zinnen, steekwoorden en werk het later uit. Onderweg heb ik voorin altijd papier en pen liggen, zodat ik aantekeningen kan maken. Dan kun je dingen opnemen die je, als je het alleen ' s avonds uitwerkt, misschien al weer vergeten bent. Thuis ga ik er uitgebreid voor zitten om het uit te werken en de foto's erbij te zetten. Afgelopen jaar heb ik voor intimi wel een groepsapp aangemaakt waar ik, waar mogelijk, een paar foto's met een enkel zinnetje op doorstuurde. Ik heb geen zin om onderweg in de stress te raken omdat er geen internet is en ik mijn verslag en foto's niet kan posten.

V.w.b. de vindbaarheid hebben wij nog wel een probleem. Als je op google gaat zoeken, komen wij zelden naar boven met ons reisverslag. Jan is ICT-er en heeft al ik weet niet hoeveel opties geprobeerd om het te verbeteren, maar helaas. Nou maak ik het verslag voornamelijk voor onszelf, maar omdat wij vaak veel plezier beleven aan en leuke tips uit andere reisverslagen halen, zouden we het ook leuk vinden als anderen dat misschien met het onze ook hebben.
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door gera_r »

V.w.b. de vindbaarheid hebben wij nog wel een probleem.
Ga eens naar instellingen van je Blogspot, daarna Basis en vervolgens Privacy. Hier kun je aangeven of je gevonden wilt worden... Misschien is dat het?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer