Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een huis kopen in Florida

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Redneck schreef:Nee, gelukkig is het tot nu toe rustig gebleven. :) Vandaag werd er echter op de Weather Channel melding gemaakt van een lagedrukgebied bij Jamaica dat enige potentie had om zich tot meer te ontwikkelen. Het water in de Golf is inmiddels al warm genoeg, rond de 31° C., om depressies snel van heel veel waterdamp te voorzien.

gr. Redneck
Ik hoop niet dat dit zich volgende week gaat ontwikkelen, want of ik nu meega of niet, mijn vrouw en kids zitten op een BOOT in de caribbean, dus liever niet die zorgen er ook nog bij!

Het is trouwens wel rotweer de laatste tijd, heb nog nooit zoveel regen en storm gezien hier in Alabama, normaal is het elke dag blauwe hemel en stervend heet (en vochtig) maar goed het is beter voor de boeren en ons gras zal ik maar zeggen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Made in Holland
Amerikafan

Emigreren naar Florida

Bericht door Made in Holland »

Mimi,

Wat ik een beetje raar vind is dat je wilt gaan emigreren naar Florida, terwijl je nog nooit in de VS bent geweest; cultuur en leefomgeving / omstandigheden nog niet aan den lijve ondervonden hebt.
Wat verwacht je daar aan te treffen en als het nu eens behoorlijk tegenvalt?

Niet verkeerd opvatten deze vragen, maar ik zou als ik hetzelf zou doen toch eerst willen kijken, ervaren en beleven voordat ik de stap zou maken.

Leon
mimi
Amerika-ontdekker

Aan Leon

Bericht door mimi »

Hey Leon,

thx voor je reactie. Ik begrijp je hoor, maar ik ben nogal avontuurlijk van aard. Heb er ook al lang van gedroomd naar het buitenland te gaan.

En mijn man heeft me ten stelligste beloofd, terug te keren indien het me echt niet moest bevallen .
We houden ons huis in Belgie. Laten het helemaal vernieuwen, tijdens onze afwezigheid.
Ik mag vriendinnen en familie tickets sturen om me te bezoeken.

En zeg nu zelf, wie wil niet in een prachtige villa wonen, met het nodige personeel? Ik hoef me alleen maar aangenaam bezig te houden :lol:
Al die villa's hebben een fitnessroom ,een theater enz, dus ...
De kans dat het me bevalt lijkt me wel groot.

Ik heb zelfs al contact gelegd met de Belgian Club daar 8)

We vertrekken op 2 augustus, ik zal hier verslag uitbrengen nadien, ok?

Groetjes

mimimiami
Hallo! We gaan binnekort in Florida wonen. Daarom zoek in alle info die ik krijgen kan :-)
mimi
Amerika-ontdekker

Aan daisydog

Bericht door mimi »

Hi daisydog

Thx voor die link over de hurricanes !
Die stormen zijn het enige waar ik me zorgen over maak. :shock:

mimimiami
Hallo! We gaan binnekort in Florida wonen. Daarom zoek in alle info die ik krijgen kan :-)
mimi
Amerika-ontdekker

Bericht door mimi »

Petra/VS schreef:
Over het restaurant van je zoon, misschien helpt het contact op te nemen met iemand, die een Belgisch restaurant in de VS begonnen is. Ik ken ze niet persoonlijk, maar in Olney, Maryland, niet zo ver bij ons vandaan zit een heel succesvol Belgisch restaurant, Mannequin Pis http://www.washingtonian.com/dining/Pro ... inpis.html
. Misschien kan hij contact opnemen met de eigenaar(en) en zo informatie opdoen.
Petra,

bedankt voor je reactie hoor !

mimimiami :beerchug:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer