Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drone-registratie nu verplicht

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Drone-registratie nu verplicht

Bericht door kalaman »

Zijn momenteel in de VS en hebben zelfs onze drone niet meegenomen.
Overal staan bordjes met "no drone zone".
Bash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bash »

kalaman schreef:Zijn momenteel in de VS en hebben zelfs onze drone niet meegenomen.
Overal staan bordjes met "no drone zone".
Overal? Neem toch aan dat je buiten de NP's en niet in de buurt van vliegvelden gewoon mag vliegen.
Op deze website kan je precies zien waar je wel en niet mag vliegen https://app.airmap.io/index.html.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Is misschien niet heel populair, maar ik vind het prima zo.
Ik vind het ook helemaal niet normaal dat iedereen en overal ongecontroleerd mag vliegen met zo'n drone. Kalaman en zijn zoon weten perfect wat ze doen, zijn dat ding volledig meester, zijn goed uitgerust, maar bovenal: Gebruiken hun gezond verstand.

Alleen kun je daar toch gewoon niet op rekenen? Als je ziet wat zo'n Chinese overrompeling doet in een natuurpark, stel je voor dat die allemaal zoemende drones mee hebben? Een regelgeving vind ik absoluut nodig. En liefst zou ik ze helemaal nergens zien in natuurparken, dus alleen met een gelimiteerde perskaart of zo. Het is gewoon rotvervelend, zo'n ding boven je kop als je in alle stilte op Observation Point staat. In NP's zijn de regels nu al strenger, maar het kon niet anders of dit moest gereglementeerd worden.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vervelend voor de verantwoorde gebruiker maar helaas hebben de kwaadwillenden het voor hun verpest. Als je al leest over bijna ongelukken die veroorzaakt worden door onverantwoord gebruik. Zelfs bij startbanen van luchthavens! Dus zijn de zeer strenge regels terecht.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer