Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Skrill Card

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mathnuyt
Amerika-ontdekker

Re: Euro zakt verder weg,

Bericht door mathnuyt »

Montyrulezz schreef:
Erikdg schreef:Ik zou zo'n Prepaid MasterCard bij GWK of Skrill willen gebruiken om kamers te reserveren, auto te huren,cash af te halen,...voor een reis door de US deze zomer. Ik heb namelijk van m'n werkgever een mooie bonus gekregen...in US $, dus 'ongevoelig' voor wisselkoers evoluties zolang ik in $ blijf... Iemand ervaring of dit met zo'n prepaid card kan? In mijn geval enkel kost van kaart zelf, toch?
Je kan die Prepaid Mastercard niet gebruiken om een auto te huren. Je kunt er namelijk niet mee borg staan en daarom wordt die niet geaccepteerd door de autoverhuurmaatschappij. De rest kun je er alles mee.
Ik heb zelf altijd de Skrill kaart gehad en ben er op zich heel tevreden mee geweest. Het enige nadeel is dat je per 24 uur maar een bepaald aantal transacties kunt doen, ik geloof een stuk of 10. Daar kwam ik achter toen ik op vakantie ineens niet meer kon afrekenen met de kaart. Ik moest vanuit Amerika naar Engeland bellen, waar Skrill zit, en uiteindelijk bleek dat ik aan het maximum aantal transacties zat per 24 uur. De volgende dag kon ik wel weer gewoon betalen met de kaart.
Ik dacht dat er een limiet van 1.000,00 EUR per dag op zat. Nog nooit gehoord van een maximum aantal transacties.

Betaal ik trouwens kosten op de betalingen in restaurants e.d. met een EURO Skrill kaart in de VS? Ik dacht van niet maar wil toch zeker zijn vooraleer ik ze gebruik :)
Afbeelding
monique57
Amerikafan

Bericht door monique57 »

Een EURO skrill card voor de vs is niet slim, neem dan een dollar card!
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Als je al boekingen gemaakt hebt met je gewone Nederlandse credit card, kan het dan problemen geven als je ter plaatse wilt betalen met een andere (bv Skrill) card ?
En nog ingewikkelder: kun je de huurauto betalen met de Skrill card en voor de borg je gewone card gebruiken (waarmee ook gereserveerd is) ?
mathnuyt
Amerika-ontdekker

Bericht door mathnuyt »

monique57 schreef:Een EURO skrill card voor de vs is niet slim, neem dan een dollar card!
Die kaart heb ik al een 5tal jaar.. Toen had ik nog geen plannen om naar de VS te reizen :)

Onlangs naar de helpdesk gemaild, 2 kaarten (EUR + USD) kan blijkbaar niet.
sanook schreef:Als je al boekingen gemaakt hebt met je gewone Nederlandse credit card, kan het dan problemen geven als je ter plaatse wilt betalen met een andere (bv Skrill) card ?
En nog ingewikkelder: kun je de huurauto betalen met de Skrill card en voor de borg je gewone card gebruiken (waarmee ook gereserveerd is) ?
Denk wel dat dit moet kunnen. Als je nu betaalt kan je gewoon een mastercard gebruiken toch?
Afbeelding
monique57
Amerikafan

Bericht door monique57 »

Het kan wel hoor, 2 skrill cards . Wij hadden bij de eerste aanvraag een foutje gemaakt, per ongeluk euro kaart aangevraagd.
Met ander mail adres de dollar kaart aangevraagd en ook gekregen. ( wel ook ander rekening nr aangehangen)
replay35
Amerikafan

Re: Skrill Card

Bericht door replay35 »

Hey!

Ik heb ook een Skrill Card account aangemaakt. Een soort spaarpotje voor de zomervakantie. Heb er nog 15 dollar opgezet, krijg ik dan m'n kaart automatisch thuisgestuurd? Of moet ik een aparte bijdragen van 10 euro betalen voor de kaart?

Groetjes
Afbeelding
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

replay35 schreef:
of moet ik een aparte bijdragen van 10 euro betalen voor de kaart?

Je stort gewoon in € Eur. via iDeal.
Dat bedrag wordt tegen de koers die je direct ziet omgezet in Dollars
Je jaarbijdrage ad € 10 . - wordt omgerekend in Dollars met je eerste storting verrekend.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

Hey!

Bedankt, dan wacht ik nog even af..
Afbeelding
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Erikdg schreef:Ik zou zo'n Prepaid MasterCard bij GWK of Skrill willen gebruiken om kamers te reserveren, auto te huren,cash af te halen,...voor een reis door de US deze zomer. Ik heb namelijk van m'n werkgever een mooie bonus gekregen...in US $, dus 'ongevoelig' voor wisselkoers evoluties zolang ik in $ blijf... Iemand ervaring of dit met zo'n prepaid card kan? In mijn geval enkel kost van kaart zelf, toch?
Kan je die dollars gewoon van je dollarrekening op zo'n Prepaid MasterCard zetten? Of anders gezegd: je koopt een dollar-Skrillcard en zet er de dollars van je dollarrekening op zonder kosten? Enige kost = aankoop Skrillcard?
mathnuyt
Amerika-ontdekker

Bericht door mathnuyt »

Klopt. Enkel de omgekeerde bewerking kost geld (+- 3 EUR).
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 feb 2015, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
Afbeelding
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

frans&esmé schreef:Bij Skrill is het inderdaad de wisselkoers van je bank of giro .
Gelukkig is het juist niet de wisselkoers van eigen bank.
Het is de wisselkoers van Skrill !
Kijk en vergelijk die wisselkoers met die van eigen bank of GWK/
Stuur mij een PB !
Precarious
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Precarious »

Kan ik als Belg ook een Skrill kaart aanschaffen?
Precarious
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Precarious »

De bedoeling is om het als alternatief voor een credit kaart te gebruiken. Waar moet ik mee rekening houden?
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

@Precarious
Ook belgen kunnen de kaart bestellen hoor hij wordt verzonden vanuit de UK dacht ik en het is een internationaal bedrijf.
Kies alleen wel voor de valuta Dollar en niet euro anders heb je er nog niet veel aan.
Het is geen alternatief voor een CC hoe dat precies zat ben ik even kwijt maar het had te maken met reservering bedragen borg enz.
Het is wel een alternatief als 2e CC als je een goed limiet hebt ok je eerste kan je de skrill gebruien voor al je kleine uitgave en je CC voor de hotels en huurauto.
Afbeelding
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

Oja waar je ook rekening mee moet houden is dat je hem op tijd besteld duurt een aantal dagen voor je de kaart krijgt. Die moet je activeren en dan duurt het weer een tijdje voor de je de pincode krijgt. Bij mij duurde het meer dan 2 weken.

Geld storten middels Ideal gaat wel heel snel direct staat het er op voor een gunstige koers!
Afbeelding
BFTE
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door BFTE »

Heb ook de Skrill Card gebruikt tijdens mijn verblijf in Californië, afgelopen december/januari.
Werkt prima, heb er overal mee kunnen betalen en is ideaal op te laden middels Ideal, dus meteen beschikking over je net overgemaakte geld! Zorg inderdaad wel dat je hem op tijd aanvraagt ivm het activeren van de kaart! Daarna is die geloof ik voor 3 jaar geldig en kan je hem opladen wanneer je maar wil. Ik gebruik hem als een soort spaarpotje, zodat ik er aardig wat op heb staan, voor aankomende zomer.
Afbeelding
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

hoezo is skrill card geen alternatief voor de CC?
Je kunt m alleen niet voor online betalingen gebruiken .... maar ik neem aan wel ter plekke in winkels en hotels? Daar kijken ze immers meteen of je betaald hebt?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Je kunt hem prima gebruiken voor online betalingen.
Het is is een alternatief voor een CC,behalve in de situaties waar een borgstelling noodzakelijk is.
Zoals bij autohuur en kamerreservering.
Dus in alle situaties waarbij de betaling meteen een eindafrekening is kan de Skrill je betaalmiddel zijn.
Stuur mij een PB !
Sabientje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sabientje »

Je kunt ook de prepaid master card van Weswap nemen. https://www.weswap.com/en/ Is gratis en je krijgt en goede wisselkoers.
Ik heb hem nu een jaartje voor in Engeland, werkt prima. Heb er nu dollars opgezet en hopelijk doet ie het in Amerika net zo goed.
theohol
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door theohol »

Hallo,

Ik zie hier ook WeSwap voorbijkomen... Zijn er mensen die al meer (binnen of buiten Amerika) ervaring hebben met deze kaart? En zo ja, hoe bevalt deze?
Het lijkt mij zo op het eerste ogenblik een erg handige creditcard, je kunt er immers zowel Euro's als Dollars op zetten. Deze is dus ook naderhand in Europa te gebruiken. De Skrillcard blijft in Dollars en levert na de vakantie in Amerika dus wisselkosten op tijdens opladen en gebruik. Of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedannkt,

Theo
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer